16.2.2010

Don't look at me

Pieni päivityskatko ollut taas. Torstaina oltiin M:n kanssa taas kuntosalilla tutustumislipuilla (ei me siellä ollakaan ilmaseks tutustumassa oltu ku varmaan kolme kertaa) ;) Mut en todellakaan maksa 8€/kerta, tai ees 4€/kerta opiskelijoille, jos menee ennen kello 14. Kauheeta rahastusta. Perjantaina sit oli äikän teksitaidonkoe, ei ollu ihan mun tyylinen. En oikein osannu vastata kunnolla. Kun nyt sais vähintään 2-3 pistettä per vastaus, mut vähän pelottaa.. Ja sit sen jälkeen lähin junalla Toijalasta kohti Jyväskylää. Parikytä minsaa se juna oli myöhässä, et vähän turhaa istumista, mut ei onneks paha. E oli käyny jo tilaan meille kotipitsasta pitsaa, ja ku tuli hakeen mut, niin sit mentiin hakeen ne pitsat. Vaik sielki oli jonoo, et jouduttiin jonkun aikaa venaan, ja missattiin salkkareitten alku :/ Ja illalla sit lähettiin himosareenalle PMMP:tä kattoon! Oli hieno paikka, ja hyvä keikka, oltiin yhessä vaiheessa ihan eturivissäkin. :) Tosin sit siel oli joku ääliöpoika ja sen ääliötyttöystävä, jotka muka tarvi kolmen metrin tilan, et tönivät koko ajan ihan tahallaan ja häiritti sit muita. Mut hyvä keikka oli kaiken kaikkiaan! :)

Lauantai oli sit rento päivä, nukuttiin melkein puoleen päivään asti, ja sit lähettiin E:n kanssa J:n kyydillä Jyväskylän keskustaan. Sain nyt vihdoin uudet siniset farkkulengginsit, ku vanhat on jo ihan puhkikuluneet. Turhan kalliita vaan noi legginsit, 29,95€. Sit ostin myös tavalliset mustat legginsit ginatricotista 9,90€. :> Onnistuttiin myös jumittaan mäkkärin vessanovi, ku laitettiin vääränkokonen poletti sinne, ja sit sitä ei pystyny ottaa enää pois, eikä se menny kuitenkaan loppuun asti, et se jäi tukkiin sen rahareijän :D Piti sit mennä heseen. ;) Sit mä urheilin E:n kämpille, mut E oli laiska ja meni bussilla. Ja mä en ees eksyny matkalla! :DD Sunnuntaina E leikkas mun hiuksia, ja sit käytiin jäällä kävelemässä, oli niin hieno sää, ku aurinko paisto, ja pakkasta oli alle 10 astetta! Joku reilu tunti me siel talsittiin, eikä oltu ainoita! Puol kolmen aikaa mun juna sit lähti, ja oli Tampereelle asti aikataulussaan, mut Tampereel se juna jäi aikataulusta 50min myöhään, ku veturi meni rikki ja piti uus vaihtaa. :DD Mut sit se juna vetiki Tampere-Toijala välin tosi lujaa, ku Toijalas ei oltu aikataulusta enää ku 40min myöhässä. Kotona kävin sit viel hiihtämässä 5km :p

Eilen olin kampaajalla, laitettiin vaaleita raitoja, kesti 2,5h. Hitto kun mul on näin paljon hiuksia, niin menee ikuisuus :D Ja 35€ makso, vaikkei mitään muuta tehty, mutku aikaaki meni noin paljon.. Ja illalla käytiin M:n kanssa hiihtään 12km! Oon nyt hiihtäny tänä talvena 67km! Aika saavutus mulle. Mut oon kyl ylpeä! Ja oon tosta matkasta hiihtäny 55km huonoilla monoilla, et jalkoihin on sattunu. Eilen mul oli äitin monot, ja jalkoihin ei sattunu yhtään! Eli vika olikin monoissa, ei mun jaloissa. Eli nyt pitäis sit saada uudet monot, et pääsisin taas hiihtään.

En tiiä mikä mus on vikana, ku tänäänki heräsin 6.45 :DD Vaikkei ees tarvis, ja sais nukkua. No onpa ainaki enemmän aikaa. Putsasin aamulla P:n kopin, tein pullataikinan ja kävin yli tunnin kävelylenkillä, ja sit leivoin noi laskiaspullat. :> Kohta syömään ja sen jälkeen vähän laskiaspulliaa, namnam! ♥ Ja huomenna pitäis mennä M:n kans luisteleen! =) Ja torstaina onkin jo penkkarit ja abiristeily, wouu!!

Mä en oo lukenu viel käytännössä yhtään psykologiaa, enkä oo kerenny sitä aupairvideoo tai uutta kirjettä miettiin. En oo vaan jaksanu. Mua ahdistaa, et pitäis enkkua sönköttää videolle, ja laittaa nettiin kaikkien nähtäville :DD Enkö vois löytää jo kohta perheen ilman sitä videoo?? ;))


Kiitti moi, ei muuta.

3 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Hahhaaah, mulla on kanssa ton tekstitaidon kanssa, että jos ees mahollisesti 2-3 pistettä sais! Esseessä voi sitte vähän pelastaa ja rohmuta pisteitä (ainaki tämmönen kiva suunnitelma ois... Saas nähä toteutuksen laidan, kun sen koepaperipinkan eteen lykkäävät :DD), että ees M tulis (pliiiisss!!)...

enlav kirjoitti...

Jep sama! M olis mun tavote, mutta saa nähdä miten käy.. Hei btw oliks abiristeilyl? Millä laival olitte? =)

Emma kirjoitti...

En menny abiristeilylle. :D En tiiä siitä laivasta mitään muuta kuin että siellä kuulemma esiinty PMMP. :D