9.2.2010

We're gonna be alright

Mul on ihan hassu olo, kun ei oo enää koulua. Vasta pari päivää ollu "lomalla", ja en oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Psykaa pitäis lukea, mut mä oon nyt vaan ottanu rennosti :D Mut koeviikkoon olin kerrassaan erittäin tyytyväinen, mantsan sain nouseen kutosesta seiskaan, ja enkun nelosesta seiskaan :> Ja sit yhteiskuntaopista tuli kasi ja äikästä ysi. Ja päättötodistuksen keskiarvoks tulee 8,1! Oon kyl erittäin tyytyväinen, sillä yläasteen päätin 8,3 keskiarvolla, eli ei oo paljoa tippunu :) Oon vaan eilen ja tänään kattellu Desperate Housewivesia, oon nyt menossa kakkoskaudessa, ja tänään kattelin myös Hevoskuiskaajaa ensimmäistä kertaa elämässäni. En tosin päässy viel ihan loppuun, mut täytyy tänään tai huomenna kattoo :) Mun on monta kertaa pitäny kattoo se, ja oon tallentanu kun on tullu telkkarista, mut iskä on ystävällisesti onnistunu poistaan sen aina ennenku oon kerenny kattoon :DD Et täytyy nyt pian kattoo se loppuun, kun se viel on tuolla.

Ja nyt mulla olis aikaa urheilla, ja eilen ja tänään on ollu hirveä hinku hiihtään tai lenkille tai tekeen jotain, mut polvi on eri mieltä. Se kipeyty sunnuntain 17km hiihdon jälkeen, ja en oo pystyny nyt tekeen sit mitään. Toivon et se nyt huomenna olis jo ok. Ehkä kannattais käyttää niitä pohjallisia... ;>

Hitsi luin noita vanhoja päiviksiä, niin voi hitto en oo montaa kertaa kyl tota kielimatkalle lähtöä suunnitellu ;) "Pe 26.5.2006: Kielikurssille ens kesänä." "Ti 27.6.2006: J ja L menee kans ens kesänä kielikurssille Englantiin, Torquayhyn, mut muuten voisin mennä J:n kanssa samaan perheeseen, mut se ei halua Pariisin kautta." "Ma 7.8.2006 Kielimatkasta en oo viel varma, ehkä kahen vuoden päästä." "To 14.12.2006: Mut mä meen sittenki kesäl kai kielikurssille H:n kanssa Englantiin Bournemouthiin." "25.8.2008: Kielimatka Oxfordiin varattu." :DD Ollu vähän jahkaamista, ja muistan kyl suunnitelleeni viel toisen H:n kanssa matkaa, varmaan just joskus 2005 tai 2006, mut siitä en löytäny merkintöjä. Mut mul toi on aina kaatunu siihen, etten oo yksin halunnu mennä, ja muut ei oo sit ikinä päässykää. Mut sit tollo 25.8.2008 J vaan laitto mulle koulus viestiä, et "btw varasin tänään kielimatkan Oxfordiin." Olin pikkasen ällikällä lyöty, kun se tiesi, et olin suunnitellu jo monta vuotta, ja sit ei ollu kertonu mulle mitään. No mä tein nopeen päätöksen viel samana päivänä, ja ku pääsin kotiin, niin ilmotin äitille lähteväni kielimatkalle, ja varasin matkan :DDD Tosin yritin J:tä viel käännyttää, ku en ollu Oxfordista niin innostunu, olisin halunnu Torquayhyn tai jonneki, mut onneks J piti päänsä, Oxford oli niin ihana! ♥ J oli kyl varannu classic- kurssin, mikä olis alkanu joskus 3.6, mut sain J:n vaihtaan internationalille, et alko sit 16.6. Ja ihan hyvä, sillä tota classic- kurssia ei lopulta olis ees tullu :DD Mut ei tos hirveen montaa vuotta mennykää, et sit lähdin kielimatkalle ;) Reilu kolme vuotta oli suunnitelmissa. :p Mut ei tää au pair ideakaan oo ihan tuulesta temmattu: "to 12.6.2008: Mutta nyt oon päättäny et haluun lukion jälkeen mennä au pairiksi vuodeks Jenkkeihin tai Englantiin". Oon mä tota kans pidempäänkin miettiny, mut välillä on ollu kausia, et oon halunnu lähteä. Sit oon miettiny et en halua, esim. viime syksynä, kun mun kaveri lähti opiskelemaan ja muutti omaan kämppään. Mulle tuli hirvee hinku päästä saada oma kämppä ja jatkaa suoraa opiskeluja, mut sit tajusin, et en mä oikeesti jaksa. Mä oon nyt 12 vuotta opiskellu, ja nyt on tauon paikka! =)

Tosta tekstistä ei saa varmaan mitään selvää. :DD Huhhuh. Ja mulla on vieläkin huono-olo, kun tein tänään laskiaspullia, ja söin yhden. Mutta hyvää oli! 8)

Ei kommentteja: