14.1.2010

Don't tell anybody.

Culturalcaresta ei oo kuulunu yhtään mitään viime viikon jälkeen, kun mun haastattelija sano lähettäneensä mun paperit helsinkiin. En jaksa odottaa, enkö vois nyt saada sen virallisen hyväksymisen. Mul pyörii koko ajan mielessä, että mitä jos en saakaan hyväksymistä? Ja onko tää puol vuotta sittenki liian lyhyt aika perheen etsimiseen. Tai ku kaikessa tuntuu kestävän niin kauheen kauan ja mikään ei etene. Ja mä oon ihan paineissa odottamassa. Sit sain kuulla, että yks tyttö, joka kans olis ens kesänä lähdössä, niin ei ollu saanu laittaa mitään aluetoiveita. Ja se mun haastattelija kyllä sillo viel väitti, et ei toi taloustilanne oo vaikuttanu USAn perheisiin. Kun tärkeintähän on se hyvä perhe, mut en mä oo valmis meneen mihinkään pienelle paikkakunnalle keskelle ei mitään. Oon saanu siitä tarpeekseni asuessani 18,5 vuotta täällä Koskissa, missä ei oo mitään (no toki tääl on enemmän juttui ku esim. Saarijärvellä, Piikkiös tai Maskussa). Kun mun unelmaa on just päästä isoon suurkaupunkiin. Mä haluan keskelle kaikkea. Keskelle elämää. Ja kaikista eniten mä haluan nyt toteuttaa tän mun unelman, että voisko se hyväksyntä kohta tulla??

No asiasta toiseen. Eilen mulla oli pitkään pelätty hammaslääkäri! Ja mä selvisin sieltä, enkä joudu meneen uudestaan!! Seuraavaks vasta joskus parin vuoden päästä. :) Oon niin helpottunu. En pelkää kyl mitään varmaan enempää ku hammaslääkäriä. Olin kuulemma pessy hyvin hampaat. :p Jollain ihme valolla jo viime vuonna katottiin, niin oli kaks jotain tosi pientä alkavaa reikää, mut se sano, et ne ei oo kasvanu yhtään, joten niil ei tarvi tehdä mitään. :> Mut varotteli vaan, et jenkeis on tapana juoda aika paljon tota kokista, et pitää vältellä ylimäärästä käyttöä, ja elää mahdollisimman samanlailla ku tähänasti, et pysyy hampaat kunnossa :D

Ja erittäin tärkeä tiedote! Mulla on 16 päivää koulua jäljellä koko lukiota! Sit noi kirjotukset on enää pikku juttu. ;) Jee. Ja onneks nyt on jo torstai, et enää huominen koulua, ja sit viikonloppu! =) Huomenna jälleen Tampereelle baariin, ja lauantaina M:n 19v. synttärit! Niillä on talo tyhjillään, et niillä ensin ja sit Tampereelle :D

Ja tällä bloggerilla on nyt joku ongelma, kun väittää et joku väärä html-koodi, ku yritin kuvia laittaa. Kiitti moi.

Ei kommentteja: