2.1.2010

Happy New Year 2010!

Nyt sitten on vuosi vaihtunu, ja ollaan uudella vuosikymmenellä. Nyt voin sanoa, että tänä vuonna mun pitäis lähteä au pairiksi! Täysin käsittämättömän kuulosta. Mahtavaa. Pelottavaa. Jännittävää. Ihanaa. Sanoinkuvailematonta. Tosin odottelen vielä hiukan pelonsekaisin tuntein, että koska mut virallisesti hyväksytään ohjelmaan. Koska sit tää rupee oleen oikeesti totta. Vielä tää on vähän feikkiä, epävarmaa, kun ei tiedä mistään mitään. Kuitenkin oon täyttäny paperit päin honkia, ja pitää uudelleen tehdä tai jotain muuta vastaavaa. En oo ikinä ollu hyvä odottamaan, joten en oo nytkään.

Joululomaa on jäljellä enää alle viikko. Mutta positiivista on se, että mulla on lukiossa jäljellä enää yks koeviikko! Ja tätä kolmosjaksoo on jäljellä siis enää kuukausi!! Sit alkaa kauan odotettu lukuloma, jolloin pitäis jaksaa lukea tosi paljon psykologiaa ja tietty jotain äikänki juttuja kertailla. Äikän tekstitaidon koe pitäis selvittää 12.2 ja esseekoe 15.3, sekä psykologian ainereaali 26.3. Ja sit kolmen vuoden aherrus on mun osalta ylioppilasjuhlaa vaille ohi. Huhuhuh, odotan niin tota 26.3, että kun poistuu psykologian kokeesta, niin voi miettiä, että NYT SE ON OHI! ♥

Mutta yhtenä isona ongelmana on kyl viel se, et mitä mä haluan tehdä au pair -vuoteni jälkeen? Oon suunnitellu hakevani matkailu- tai hotelli-ja ravintola-alalle, mutta kummalle? Tai mihin kaupunkiin? Ja entä jos en saakaan paikkaa, mitä mä sitten teen USAn jälkeen? Paljon on mietittävää, mutta ehkä ne rupee valottuun.. Hope so!

Tajusin tässä yhtenä päivänä, kun oltiin H:n kanssa Tampereella shoppailemassa, että jos mä tosiaan lähden jenkkilään ennen 25.6, niin sit voin sanoa, et oon viettäny synttärini viimeks suomen kamaralla vuonna 2008! :DD Koska USAssa menee 13kk, niin kerkeen täyttää siellä sekä 19 että 20. Hui. Fiksuja asioita mäkin mietin. :p

Ainiin, ja mä tein sen! Meinaan ennätyksen Speed Stackissa! 4,13! Piti vähän parantaa, koska H rupes jo läheneen mua huolestuttavasti tuloksella 4,59. :D

Ja Uusi Vuosi vaihtui ihan mukavasti. Hengailtiin meillä H:n ja A:n kanssa, ja tehtiin H:n kanssa "100 things to do before you die" -listaa :p Vielä pari kohtaa puuttuu, mut listalla on asioita laidasta laitaan, esim. Speed Stackissa alle 4 sekuntia, aja tandemilla, hyppää laskuvarjohyppy, käy USAssa, Australiassa ja Uudessa-Seelannissa, ratsasta aasilla, norsulla ja strutsilla ym. mukavaa :D Tota listaa ei ihan vuodessa toteuteta, joten toivon eläväni pitkän ja terveen elämän, et pystyn kaiken toteuttaan =)

Voisin vielä pari sanaa muistella vuodesta 2009. Aiemmin kirjotin jo pidemmän kuukausikohtaisen muistelun, mut nyt jotain. Vuosi 2009 oli monessakin mielessä erittäin merkittävä ja tärkeä vuosi mun elämässä. Mä täytin 18 vuotta, ja sain ajokortin, olin unohtumattomalla kielimatkalla Oxfordissa, tutustuin viikon verran Roomaan, sekä sain aivan mahtavia ystäviä! ♥ Suurimmaks jutuks on kyl pakko nostaa Oxford, se oli vaan niin hienoa! Ja sieltä mä sain uusia ystäviä! Se oli kyl just niin "kerran elämässä koettava" -juttu. Mä kaipaan sinne koko ajan takaisin, koska en osaa olla kaipaamattakaan. Se oli vaan niin hieno kokemus, vaikka järjestö ei ihan toiminukaan. Parempi sana olis kyllä ehkä ei melkein ollenkaan. ;) Mutta silti, muuten kaikki oli niin täydellistä. Pystyn vieläkin mielessäni kuvitteleen ne kadut millä käveltiin, ne bussit missä istuttiin ja ne kaupat missä shoppailtiin. Mä haluaisin niin mennä takaisin kokeen kaiken uudelleen, mutta ei se olis sama sit enää. Se oli tosiaan niin kerran koettava juttu, mutta sen mä tiedän, että Oxfordiin mä vielä palaan joskus, vaikkakin vaan lomalle! ♥

Mutta nyt nokka kohti vuotta 2010. Voin rikkoa historiaa, ja tehdä tästä vuodesta mun elämän parhaimman! Aion kokea mahdollisimman paljon, kokea mahtavia seikkailuja, ja nähdä kaikkia hienoja paikkoja! USA I'm coming! Mä haluan nauttia mun elämän joka hetkestä ja olla onnellinen! ♥ Tätä mä siis odotan vuodelta 2010.

Ei kommentteja: