30.12.2009

I'm waiting

Ensiks laitan nyt vähän lisää kuvia, kuvailin tos mun joululahjoja! :p Tässä siis aivan ihana PikkuMyy pyyhe! ♥

Ja muumit jatkuvat muumimukien merkeissä! Mörkö, Nuuskamuikkunen ja Poliisi!



Sit sekalaisesti kaikkea: suklaata, vastuskuminauha, ihanat helmet, korvikset, body lotion, body wash, bath pearls, spray conditioner ja ripsari.




Sit mahtavan sekava peli, Vuonna 85, jonka kansi lupaa häviämisenkin olevan hauskaa, mut sitä juttua en oo ihan tajunnu?! :DD




Serkuilta sain ihanan itsetehdyn kaktuksen! Tää on just mulle sopiva kukkanen hoidettavaks, ja uskon, et tää pysyy hengissä suht pitkään jopa mun hoidolla! 8)





Siinä oli nyt niit joululahjoja. Mutta eilen ja tänään kuvailin vähän takapihalla P:tä, joka ei ollu oikein innokas kuvissa olija, vaan meni turhan nopeesti karkuun 8D Tässä kuitenkin lumisadetta. =)




Kyllä mä pari ihan ok kuvaa sain P:stä.






Ja kuten näkyy, illalla oli vähän tylsää, ja päätin sitten kaivaa mun kaikki korvikset esiin ja ikuistaa ne. 8) On niitä ihan mukavasti kertyny!



Kattelin tossa aamulla Gossip Girliä, ja voi että ne New York Cityn maisemat on niin ihania, ahh! ♥ Ihan tajutonta miettiä, et mä voin olla siellä puolen vuoden päästä! Ja samoin kattelin Oxfordin ja Italian kuvia, ja kyl tuli hinku päästä Suomesta pois jonneki! Mut puol vuotta on tässä viel odotettava, mut onneks se ei oo pitkä aika =))

3 kommenttia:

K kirjoitti...

haha, sain kaikki samat kolme muumimukia itse joululahjaksi.

olipas kyllä maailman turhin kommentti :P

K kirjoitti...

ja toi spray conditioneeri on muuten aikas älyhyvä.

enlav kirjoitti...

Aika hyvin :DD Noi on mun ekat muumimukit, et nyt vasta aloin noit kerään. :p Ja joo tosiaan toi spray conditioner on tosi hyvää! =)