9.12.2009

Memoirs 2

Vuosi 2008

Tammikuu: Olin laivalla ja hautajaisissa. Yleisesti ratsastelin aika paljon.

Helmikuu: Tampereella shoppailemassa, E:llä Piikkiössä, kattomassa vanhojentanssit, sekä vanhojenjatkoilla E:n kanssa. Yöjunalla E:n kanssa Leville matkustus, jossa vietettiin talviloma.

Maaliskuu: Lapista poistulo autolla ja bussilla, vain palatakseni sinne uudelleen. Idiksessä shoppailua, sekä lähtö uudestaan Leville E:n kanssa! Taas yöjunalla, mutta mentiin vaan Rovaniemelle, ja sieltä bussilla Leville, ku muut junat oli täynnä. Levillä pääsiäisloman vietto.

Huhtikuu: Viikonloppuleiri Loimaalla (Pöytyällä), se on mulle kuitenkin aina se Loimaa, oli se talli missä tahansa. Siellä on käyty vuodesta 2003 asti, joten ei sitä voi yhtäkkiä kutsua eri nimellä. Koulun kanssa teatterissa Tampereella, tais olla Agatha Christien Hiirenloukku. Pyöräilyä suuntaan jos toiseen, serkun synttäreillä oloa, sekä Vapun viettoa E:n kanssa täällä Koskissa.

Toukokuu: Ratsastelua, Tampereella shoppailua ja Lahden Horzessa käynti. Pyöräilyä ja rullaluistelua, jälkimmäistä hiukan huonolla menestyksellä, sillä tuli kauheat rakot jalkoihin.

Kesäkuu: Talviturkin kastaminen, Konun uittoa ja Tampereella shoppailua ja leffa. J oli meillä, olin T:llä Maskussa ja tyttöleirillä. Sekä kt-tallin leiri alko!

Heinäkuu: Kt:n leiri, leiriestekisojen voitto maailman ihanimmalla ponilla Hessulla. Kesätyö vanhainkodissa, sekä kerrostalojen siivousta. T oli meillä, oltiin Särkänniemessä ja muuta mukavaa.

Elokuu: Molempien töitten loppuminen, pyöräily Tampereella äitin kanssa, J:llä Lohjalla, sekä E:n kanssa shoppailua Helsingissä (onnistuin kuluttaan joku 200e). Uuden kännykän ostaminen, koiranäyttelyissä piipahtaminen, sekä Fran Perean konsertti Tampereella J:n kanssa.

Syyskuu: Loimaan viikonloppuleiri, Tampereella ja Idiksessä shoppailua, sekä olin kattomassa Lännenratsastuksen SM-kisoja Niihamassa, ja näin E:n.

Lokakuu: Ideaparkissa shoppailua, sekä tyttöleirillä isostelua. J oli meillä, ja mä olin kipeä. Olin myös E:llä Piikkiössä T:n kanssa.

Marraskuu: Ideaparkissa, teatterissa kattomassa Pyhä yksinkertaisuus, sekä tyttöleirillä.

Joulukuu: Mun huone maalattiin, L ja T oli meillä, sekä jouloma! M:n kanssa lahjaostoksilla Idiksessä, sekä E:n kanssa kauhuleffojen katselua.

Ei kommentteja: