8.12.2009

Memoirs

Joo ehkä kannattais tutkia tätä blogia ja sen asetuksia HIUKAN tarkemmin. Kaveri oli yrittäny kommentoida mulle, kun mä väitin et joojoo anonyymina pystyy kommentoimaan, mut mun asetukset sit estiki sen ;) Hyvä minä. Oon paras.

Viime viikonloppuna olin E:llä Piikkiössä. T ja L oli siel kans. :) Oli kiva viikonloppu, nähtiin Skanssissa Hunksit! :> Ja kaikkee muuta kivaa.

Nyt pitäis jaksaa koulussa viel kaks viikkoa, ja sit alkaa loma! ♥ Kauan odotettu Joululoma. Mut jaksan opiskella nyt sillä ajatuksella, että vuoden päästä oon toivottavasti Amerikassa! Jo alle vuoden päästä, reilun puolen vuoden päästä! Käsittämätöntä. Ihmeellistä. Mahtavaa.

Mutta nyt muistelmia kuluneesta vuodesta 2009, mikä on ihan just ohi.

Tammikuu: Uuden Vuoden olin Lohjalla J:lla, kävin teatterilla valotekniikkakurssia, näin saukon, iskä sai ajo-opetusluvan, ja polkimen hankittua autoon, sekä olin kerhonohjaajien koulutuspäivillä Tampereella.

Helmikuu: Ajoin ensimmäistä kertaa autolla, oltiin vanhojentanssien kenraaliharkoissa klo 8.15-16.00, tanssittiin vanhojentanssit, oltiin vanhojenjatkoilla, ensimmäisessä italiavaihto-informaatiossa, sekä talvilomalla, J:lla Lohjalla oleilu ja tyttöleiri. Ja Pepito 6v!

Maaliskuu: Olin kattoon Peteä ja Koopia Idiksessä. Roomalaiset tuli Suomeen. Laulettiin niitten kans singstaria, oltiin pulkkamäessä, saunassa, Tampereella, Helsingissä, tehtiin lettuja, ja paljon muuta kivaa! Hermokin meni moneen otteeseen, mutta kyllä siitä selvittiin. Sit oli mun ensimmäinen ylioppilaskirjoitus, terveystieto. Samana päivänä, kun roomalaiset lähti kohti Italiaa. Ei menny ihan putkeen terveystieto, ei. Kielimatkan kakkoserä 500€ maksettiin.

Huhtikuu: Olin tyttöleirillä, työhaastattelussa ja J oli täällä Pääsiäislomalla. Saatiin A:n kanssa kuulla, että "Ruma mies voi olla elämäsi mies", ja pyöräiltiin äitin kanssa Toijalan lenkki. Oltiin A:n kanssa juhlimassa Vappua Tampereella, ja siellähän väkeä piisas.

Toukokuu: Pyöräiltiin äitin kanssa Iittalaan ja takas, käytiin kattoon siskon teatteriesitys "Uppo Nalle ja Rohkea Reeta", sekä koulun kanssa Tampereella kattomassa Reviisori. Olin T:llä Maskussa, sekä kevätjuhlapäivän Tukholmassa, kun iskä oli juoksemassa maratonin.

Kesäkuu: Oltiin A:n mökillä jossain saaressa Ikaalisten lähellä M:n, L:n ja A:n kanssa. Matkalla käytiin tutustumassa Eloon, mikä oli kyllä aika kuiva paikka. L ja T oli meillä, ja oltiin Särkänniemessä E:n, L:n ja T:n kanssa. Olin serkun rippijuhlissa. Lensin elämäni ensimmäistä kertaa, kun lähdin kielimatkalle Oxfordiin. Vietin maailman parhaimmat kolme viikkoa Oxfordissa, vieraillen myös Lontoossa ja Brightonissa. Tapasin ihania uusia ihmisiä, ja vietin myös 18v. synttärini siellä. Ja Elmeri täytti 6 vuotta!

Heinäkuu: Kielimatkaltä kotiutuminen 6.7/7.7, sydämen jäädessä Oxfordiin.
Töihin tutustumista, ja töitten alkaminen. Töissä koko heinäkuu about kuus päivää viikossa. Ensimmäinen baarireissu Koskin Onnelaan. Teoriakokeen läpäisy 21.7, inssin läpäisy 23.7. Asuntomessujen lisäks töissä lipunmyynnissä Koskiravintolois.

Elokuu: Viimeinen messutyöviikko, missä näin K:n. Käynti E:n uudessa kämpässä Jyväskylässä, ja oikeen ajokortin hakeminen. Varpaankynnen liian lyheksi leikkaaminen -> Ensimmäinen antibiottikuuri 6.8, E:n luona Jyväskylässä, Jyväskylärock, toinen antibioottikuuri 19.8, mikä keskeytettiin parin päivän päästä, 22.8 määrättiin antibioottirasva. Käytiin M:n, L:n ja toisen M:n kanssa Ikeassa, baarissa Tampereella ja kolmas antibioottikuuri 31.8.

Syyskuu: Varpaan fenolisaatio, sekä toisen antibioottirasvan määräys. Ef reunion partyt Turussa, jossa näin kaikkia ihania ihmisiä. Olin K:n luona yötä, ja siel oli myös P. Enkun yo-kuuntelu, enkun yo-kirjallinen, terveystiedon yo, sekä matikan yo. Olin kattomassa Tampereella Niihamassa lännenratsastuksen SM-kisoja, missä näin E:n.

Lokakuu: Lähtö Roomaan, ja Roomassa olo. Käytiin kattoon Colosseum ja Fori Imperiali, Vatikaani, purjehtimassa Välimerellä, sekä paljon muuta. Olin H:n luona Saarijärvellä, sekä E:n luona Jyväskylässä. J oli meillä. Poliisit lähti mun perään siniset ja punaset valot vilkkuen. Olin J:n luona Lohjalla.

Marraskuu: Olin karkkilakossa, au pair info- ja haastattelussa ja H oli meillä. L värjäs mun hiukset, ja sain allergisen reaktion, et päänahka meni ihan rikki. Olin tyttöleirillä, sekä tädin 50v. juhlissa.

Joulukuu: Postitin au pair hakemuksen, oltiin Studia-messuilla, sekä olin kaverillani E:llä Piikkiössä with T ja L.


Siinä pieni katsaus kuluneeseen vuoteen :) Voisin joskus myöhemmin kirjottaa muistelmina myös vuoden 2008, jos jotain tietoa kalentereista löytyis. Teen tän ihan itteeni varten, koska näitä on kiva lukea myöhemmin, et mitä kaikkee on tehty. :>

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hahah, selailin blogias, ja bongasin tosta ton lokakuun.
"J oli meillä. Poliisit lähti mun perään siniset ja punaset valot vilkkuen. Olin J:n luona Lohjalla"
Ihanku toi ois niinku ollu samaa tarinaa, et ku mä olin teillä, sit poliisit lähti sun perään ja sit ne tyyliin ajo meijät lohjalle tai jotai :DDDD