18.1.2010

I did it!

Hypin täällä kiljusta riemuen ympäri taloa, sillä kun tulin koneelle puoli kuuden aikaa, sähköpostissa oli iloinen yllätys - culturalcarelta virallinen hyväksyminen ja tunnukset extranettiin! ♥ Oon nyt niin onnessani, sillä tätä oon tässä odottanu viimeset pari viikkoa oikein kovasti! Vähän tutkiskelin extranettiä, mutta tietoo on niin paljon, etten pystyny tajuamaan paljon mitään. Videon tekoa taas suositeltiin lämpimästi, ja se onkin seuraava haaste yrittää sellasta väsätä :) Kuvan sain jo lisättyä extranettiin. Sähköpostissa myös luki, et voisin kirjoittaa viel toisen kirjeen, mis kertoisin lastenhoitokokemuksesta ym., mut olin just jättäny ne siitä lähinnä pois, kun sain sellasen kuvan, ettei kirjeessä nyt pidä toistaa kaikkea, mitä niis hakemuksis jo käy ilmi. Mutta taisin olla väärässä. Vois yrittää sellastaki viel väsätä, mut on siel nyt jonkinlainen kirje :> Kun nyt kerkiäis tehdä kaikkee, kun koeviikkokin alkaa ihan just.

Muttamutta.. Osaan käyttää jo jotenki tota google analyticsiä!! :D Kattelin just, et mun blogissa on vieraillu jopa kaks USAlaista ;> Ja et maanantaina 4.1.2010 mun blogissa on ollu joku ihme yleisöryntäys, mistähän johtuis, ei mitään hajua :DD

Nyt pitää lähteä läksyjen pariin, sillä tunnin päästä alkaa telkkariputki: Salkkarit, American Next Stop Model ja Desperate Housewives.

4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Jeee! Onnee! ^^ Se on kyllä aivan mahtava fiilis, kun saa tietää, että on päässy mukaan ohjelmaan! :)

Ai siis mikä kuva extranettiin? :o Pitääkö sinne lisätä joku oma kuva vai..?

Tiina kirjoitti...

Onneksi olkoon! nyt mää enää ainoana odottelen hyväksyntää :/ huooh ei sais olla kärsimätön ;D

enlav kirjoitti...

Emma: No ainaki ku mä sinne ekaa kertaa kirjauduin, niin siin oli heti et lisää kuva ja lisää video. :DD Niin kuvan sit ekaks lisäsin. Siin etusivulla siis =)

Tiina: No kyl mä uskon et säki kohta saat :> Munki hyväksymises vaan tosiaan kesti hetki. :DD

Emma kirjoitti...

Ai niin juu se! :D