13.5.2010

Kuudes match!

Kerrankin nopeaa toimintaa cc:ltä, kiitos! =) Tää perhe asustelee North Bethesdassa, Marylandissa. 20-25min Washington DC:hen. Perheeseen kuuluu äiti ja isä, 9v. poika, 7v. tyttö ja 6v. poika! Ja nää on kans juutalaisia. Hiukan sekava tuo hakemus, mut paljon pidempi ku monen muun, mitä mulle on tullu (oon tulostanu kaikkien matchien hakemukset). Hyvältä periaatteessa kuulostaa, mutta joku mua vähän tökkii. En tiedä mikä, kun en osaa sitä itellenikään selittää. Jotenkin on sellanen, et tää ei välttämättä oo mun perhe, mutta yhteydenottoa kyllä odottelen, mieli voi muuttua lisäinformaatiota saadessa ! Voi olla ihan hyväkin, etten oo niin innoissani tästä, kun esimerkiksi viime perheestä, mikä oli sit tosi iso pettymys, kun eivät ottaneet yhteyttä. Täytyy nyt katsella, että miten asia kehittyy, vai kehittyykö ollenkaan. Eilen tää match oli tullu, joten vielä ainakaan ei oo mua hylänny. :D

Mitäs muuta tässä on tapahtunu.. Ei kai mitään erikoista. Sunnuntaina oli siskon teatteriesitys "Kun olin pieni". Oli ihan hyvä, mut tykkäsin niitten viime vuoden esityksestä "Uppo Nalle ja Rohkea Reeta" paljon enemmän. Maanantaina menin iskän mukaan mettään hakeen puita, ja mähän toin vaan huonoa onnea. :D Se oli ollu siellä jo varmaan kolme kertaa aikasemmin, ja mitään ei ollu tapahtunu. No sit iskä kaataa ensimmäistä puuta, niin eikös se puu kaadu ihan keskelle kottikärryjä! :D Kottikärryt meni aika lyttyyn, ja ne oli vielä mummun. ;) Haha. Oli sit hieno työnnellä muutenkin kumpuista mettäpolkua kottikärryillä, missä pyörä hankas, ja työntökahvat oli ihan eri korkeudella jne. ;D Mutta oli kyllä kovaa kuntoilua, kädet ja selkä ja jalat ja kaikki paikat ihan kipeinä. 8)

Edit//: Minkä takia mun google analytics on lopettanu seurannan? :o Ei näytä enää mitään tietoja. Miten mä saan asennettua takasin ton jonkun seurannan, mikä ei oo käytössä? Oon täysin onneton näissä asioissa...

Edit2//: Niin mistä mä saan sen seurantakoodin, et pystyn sen asentaan?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

http://blogiterapiaa.blogspot.com/2007/09/analytics-101.html

tuolla olisi ihan hyvät neuvot google analyticsin käytölle :)