16.5.2010

Tahtoisin olla sun kanssasi sillain tiedäthän yhä itsekin millain

Nyt ei kyllä suju sitten mitenkään tämä aupair- juttu! Tuo kuudes perhe hylkäs mut lauantaina, et taas ollaan lähtöruudussa. Yks perhe kuudesta on ottanu ees yhteyttä, nice. Toivottavasti nyt nopeuttais prosessia, kun sain toimitettua cc:lle todistuksen puuttuvista alle 2- vuotiaiden lasten hoitamisesta, et mulle voi nyt matchailla minkä ikäsiä lapsia tahansa. Ja samoin muutin lasten maksimimäärän kolmesta neljään. Koska mulla on jo kamala paniikki ! Oon niin kateellinen niille, keillä eka match on se oikea. Ja aika hupenee ihan liian huimaa vauhtia. Toivon nyt todella Bostonin toimiston matchaavan mut sille oikeelle perheelle pian (mieluiten kiitos jo tänään ;)).


En muista yhtään mitä tänne viimeks kirjottelin.. No tota google analyticsia en saanu vieläkään toimiin, kun en tiedä mistä löydän sen seurantakoodin? Yritin kattella tuolta "ohjeblogista" neuvoja, mut ei auttanu mua.


Kelit on kyllä nyt ollu Suomessa mitä parhaimmat ! ♥ Oon joka päivä ollu mahdollisimman paljon ulkona topilla ja shortseilla, että ruskettuis! Ja tänään käytiin E:n kanssa avaan terassikausi! =) Just kun oltiin lähössä pyöräileen kotiin, niin alko rankkasade. :D Piti sit odotella hetki, ei onneks kauaa kestäny.


Ei tässä muuta kirjotettavaa oo, ku et oon jo ihan hermoraunio, kun ei vielä sitä perhettä oo! :( Nyt oikeesti please se perhe. Turhauttavaa kirjottaakin koko ajan negatiivisia tekstejä!


PS. J oli meillä viikonlopun, ja oltiin eilen kattoon Waltikassa Negativea ja Flinchia. Oli ne molemmat ihan hyviä =). Yritin vähän kuvailla, kun vaihdoin kotona kameraan normaalit patterit käyttämättömästä paketista, kun omat ladattavat oli ihan loppu. No keikalla sain sit otettua pari kuvaa, kun kamera ilmotti, et patterit loppu. Mulla oli kolme paria noita pattereita mukana, ja kaikissa sama! Kiitos iskä kun ostit jotain halppispattereita, mitkä ei toimi :DDD No loppuun nyt pari kuvaa, mitä sain otettua. Kaks ensimmäistä kuvaa on otettu 1.3 megapixelin kännykkäkameralla, ja kaks seuraavaa tolla normaalikameralla. Kolmessa ekassa kuvassa on siis Negative, ja vikassa Flinch !








1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=55483&cbid=1roozwhphpqp6&src=cb&lev=index


http://nettibisnes.info/kaikki-irti-google-analytics-kavijaseurannasta/


http://www.google.fi/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=fi&answer=55603


Siinä kolme eri linkkiä google analyticsistä, toivottavasti nyt saat sen seurantakoodin laitettua. Siitä on niin kauan kun itse viimeksi oon käyttänyt sitä niin en muista miten oon sen sinne saanut.