24.5.2010

Seitsemäs match oli ja meni

Otsikosta voi sitten päätellä jo kaiken. Oon niin turhautunu, ettei mitään rajaa. En viittiny tulla hehkuttaan tota matchia, kun aattelin, et jos en hehkuta, niin ehkäpä ne ottais yhteyttä ;). Ja etten turhaa intoilis, mut oon mä mun päänsisällä intoillu jo ihan liikaa - turhaan. Perhe asu Placitasissa New Mexicossa, 15min päässä Albuquerquesta. Ja niillä oli 2v. kaksoset, tyttö ja poika! Kuulosti niin ihanalta perheeltä, oli samoja mielenkiinnon kohteita jnejne. Voi itku! Match oli tullu perjantaina, ja nyt maanantai aamuna oli hävinny.

Tuunko mä pääseen lähteen aupairiks kohta ollenkaan kesällä?! Kesä lähenee hurjaa vauhtia, ja mikään perhe ei ota yhteyttä. Nyt ollaan taas matchittomana, ja saa nähdä taas kuinka kauan. Ja mun haluttu lähtöpäivä oli kesäkuun puolella :/ Mä haluan jo USAan aupaireileen, hei please!

No ei tässä mitään muuta erikoista ole, eniten harmittaa ja mielessä pyörii tää aupair- juttu. Tuli musta btw ylioppilas (BCCCM), ja Tsekki voitti eilen MM-kultaa, jes! =) Hienoa, et näytti Venäjälle, joka oli voittanu kaikki omat ottelunsa, mutta ei sit kultaottelua. Kyllä muakin harmittais, kun niillä oli vielä melkein kaikki NHL-pelaajatkin siinä joukkueessa. :DD Haha!

Viime tiistaina pyöräiltiin M:n kanssa Uskilan kautta Hämeenlinnaan, ja Iittalan kautta pois! =) Matkaa kerty hiukan reilu 100km, ja en ollu läheskään niin poikki ku Kangasala-Pälkäne reissulla, milloin matkaa oli n. 75km. Oli kyllä kivaa, vaikka aurinko ei paistanukaan, niin ei saanu rusketusta! :D

Ehkä pitäis mennä lukeen pääsykokeisiin, mutta ei nyt löydy paljoa innostusta. :| Pääsekokeet enää reilu viikon päästä. :s Ja ylppärit alle 2 viikon päästä, huii! Byebye!

Ei kommentteja: