3.6.2010

Kaheksas ja yheksäs match

Ei paljon oo juhlatuulta tällä suunnalla... Tiistai illalla oli tullu match, Carmelista,  New Yorkista. Perhe oli suomalainen, ja niillä oli kaks tyttöä, 8kk ja 4v. Kuulosti tosi ihanalta perheeltä, mut eivätpä ottaneet yhteyttä. Kyselin CC:ltä sitten syytä, ja perhe oli ilmoittanut, etteivät voi ottaa mua, sillä alle 1v. lasten hoitamiseen tarvitsee olla 19v. Niin tosiaan mähän en täytä nyt kesäkuussa 19? Eivät oo tainnu lukea mun syntymäaikaa, tai sitten heillä oli oikeesti joku muu syy.. No tää perhe oli extranetissä vielä eilen illalla hiukan ennen kymmentä, mutta aamullapa oli lähteny. Sähköpostissa kyllä odotti jo seuraava perhe, oli tullu 22.20, eli puolen tunnin sisällä New Yorkin perhe oli häippässy, eli nopeata toimintaa, kerrankin! Yheksäs perhe oli Gaithersburgista, Marylandista. Se on Marylandin neljänneks suurin kaupunki, siellä on joku 60 000 asukasta. Perhe on juutalainen, ja äitin ja isän lisäks perheeseen kuuluu kaks poikaa, toinen on melkein 6v. ja toinen melkein 4v + 1v. tyttö. Mutta yllättäen tämäkin perhe oli häippässy. Siis eikö kukaan perhe halua ottaa muhun yhteyttä? Voi luoja oon menettäny jo täysin uskoni, että CC sais mut aupairiks USAan. Vaikka sinne mä oon menossa, ja heinäkuun aikana!!!

Tän aupair- jutun takia ei paljoa löydy juhlamieltäkään. Eilen oli liiketalouden pääsykoe metropoliassa, jonne selviydyin onnistuneesti, vaikka matkalla vähän eksyilinkin, ja kyselin yli kymmeneltä ihmiseltä neuvoa. ;) Siellä oli tarjolla syötävää; omena- ja appelsiinimehua, omenia, banaaneja, mandariineja, fazerin sinisiä ja geishoja, nam! <3 Koe olikin sitten aika nippelitietoa, joten vähän lottoamiseks meni homma. Kyllä mä pari kohtaa ihan tiesinkin. Matikka oli ihan ok, mutta se essee, voi luoja. En osannu kirjottaa siihen mitään. Piti sitten päästäni keksiä pari riviä kirjotettavaa. :D Tein kokeen 40minuutissa, että kaks tuntia olis ollu aikaa tehdä, ja puoli tuntia piti olla vähintään.

Kotona on siivousurakka, kun juhlat on ylihuomenna. En jaksa tällasta, varsinkaan, kun ärsyttää ihan hitosti. Mä en halua juhlia, ellei mulla oo perhettä. Kaikki sukulaiset varmasti kyselee, että minne päin menen jnejne. Argh! Nyt perheen saaminen olis paras nimipäivä-, synttäri- ja ylppärilahja ikinä!!

Tänään olin hoitamassa yhtä 1v. 10kk ikästä poikaa ensimmäistä kertaa, ja maanantaina meen uudestaan, on kyllä kiva tapaus! =)

Mitäs muuta on tapahtunu.. Viime viikolla pyöräiltiin M:n kanssa 110km lenkki, Lempäälän, Pirkkalan ja Tampereen kautta. Ja matkalla poikettiin Ikean avajaisiin, matkaan tarttu tollanen valokuvakehys! :) Siihen saa molemmille puolille laitettua kuvat. Ja sit on kuva muumimukeista; toisen sain mummulta palkaks siitä, että yhtenä päivänä kävelin kaupungille 2,5km, ja ajoin sen auton meille, ja viikon päästä ajoin auton kaupungille, ja kävelin kotiin 2,5km ;) Ja mymmeli on nimpparilahja mun tädiltä! <3 Nyt mulla on jo viis muumimukia! =)






Ei muuta sanottavaa. Perhettä odotellessa.

Ei kommentteja: