14.6.2010

11 match ja hiuskriiseilyä

Kirjottelen nyt tänne blogiin kaikkea muutakin, kun aupair -juttuja, sillä nyt ei oo ollu paljoa sanottavaa aupair- asian kannalta. Tosin nyt mulla on yhdestoista match, tuli jo perjantai-iltana, että meinasin töistä myöhästyä ;D Perhe asustelee New Canaanissa, Connecticutissa, 55min junamatkan päässä New York Citysta! Siis loistava sijainti! Perhe kuulostaa erittäin kivalta, äiti ja isä, ja kaks poikaa, 1-, ja 3- vuotiaat ja koiria! Äiti on syntyny ja asunu Ruotsissa. Ne sanoo hakemuksessa, että etsivät ruotsalaista aupairia, mutta joku oli menny pieleen, niin joku tyttö ei ollu sit tullukaa / juttu ei toiminu. Äiti oli lisänny facebookissa kaverikseen heti perjantaina, ja kirjotelin sit niille facebookissa viestiä, mutta ei ollu eiliseen iltaan mennessä mitään kuulunu. Tänä aamuna sit oli tullu viestiä, että ovat lomalla sunnuntaihin asti, että palailevat sitten asiaan! :) Miks just nyt ovat matkalla, kun oon kärsimättömänä. Ovat ihan tossa naapurissa, Ruotsissa. :p Täytyy nyt yrittää pitää pää kylmänä, sillä niillä on ne kaks muutakin ehdokasta. Kattelin facebookista, että olivat samoihin aikoihin lisäilleet toisen suomalaisen tytön ja yhen ruotsalaisen. Toivottavasti nyt kuitenkin tykästyisivät muhun! Niillä on tuo päivämäärä 19.7, jos nyt pitää paikkaansa, ja se kävis mulle oikein passelisti! :> Kärsivällisyys ei oo ikinä ollut mun vahvimpia puolia muutenkaan! Tylsistyn tosi helposti, jos pitää jonottaa tai odottaa jotain juttua. Musta on niin tylsä käydä lenkilläkin, kun on tutut maisemat, ja mietin koko ajan, et joo ton ja ton verran viel menee aikaa, ja sit oon kotona. No toivottavasti nyt mun odotus palkitaan!

Tänään heräin hiukan ennen ysiä, ja normin aamudatauksen jälkeen kävin heittään pienen aamulenkin, ja sitten tiskikoneen tyhjennyksen ja perunoiden kuorimisen jälkeen kaupungille, määränpäänä kirppari. No yllättäen kirppari on auki ti-la, joten sinne en sit päässy. Menin pitkästä aikaan tutkiin ihan kunnolla Seppälää (koskin almost ainut vaatekauppa), ja siellähän oli kaikkea kivaa! Kokeilin about kymmentä vaatetta, ja mukaan tarttu tollanen ihana beige "villatakki". Oon jo varmaan kaks vuotta ettiny tollasta, kun yhellä kaverilla on ton tyylinen, ja nyt löyty, hintaan 24,95e. Kokeilin myös ihanaa rusettipantaa, mut en vielä ostanu. Mutta heti kun pääsin kotiin, olin varma, että sen haluan, niin huomenna sit ostaan se! :) Välissä käväsin kotona, ja väsäsin ruokaa, paistoin perunoita ja kananmunia, ja sit jo kiiruusti terveyskeskukseen, luomen poistoon. Mulla poistettiin tosta solisluun kohdalta hiukan rösönen luomi, kun topin reuna / rintsikan olkain on hinkannu sitä. Pelkäsin taas puudutusta, kun ei oo kun kerran puudutettu, toi varvas viime syksynä, mut se olikin ihan helppo juttu. Puudutus ei sattunu kun pikkasen, ja toimenpide kesti ehkä 5min. Menin sit vielä kierteleen kaupungille, kävin mm. taidenäyttelyssä :D Olihan siellä monia hienoja tauluja, mut en tajua, kuka voi maksaa jonkun tonnin yhestä maalauksesta. No tietty jos rahaa löytyy yllin kyllin, niin sitten. :D Kotona pelattiin äitin kanssa sulkkista, oli tän kesän ensimmäinen kerta, ja ärsytti, kun piti pelata varovasti, ettei nyt tikit aukee. Kävin myös pienen kävelylenkin, mut sit rupes sataan, niin piti tulla kotiin, ettei toi haava kastu. Kesä on muutenkin riskiaikaa tulehtumisen kannalta, ettei ne normaalisti tee luomenpoistoja, mutku oon toivottavasti pian tonne USAan lähdössä, niin tekivät.

Kuvat päivän asusta ja uudesta ostoksesta!







 Ja mulla on pieni hiuskriisi, mitä voisin tehdä hiuksilleni? Jos ei puhuta väristä, enkä myöskään pituudesta oo valmis luopumaan. Jonkinlaista otsatukkaa ehkä haluaisin kokeilla, sivuottis esim., ja ehkä enemmän kerroksittain. Ja mä haluaisin kiharat, oon aina vihannu mun suoria hiuksia! Mulla on pieni viha-rakkaus suhde hiuksiini. Välillä tykkään näistä, et nää on paksut ja hyväkuntoset, mut sit taas vihaan, kun nää on tosi liukkaat, ettei pysty tupeeraamaan mitenkään kivasti, ja nää painaa niin paljon, että kiharat meinaa heti suoristua. Permanenttia oon miettiny, siitäkin ottaisin kokemuksia vastaan, jos jollain on. Tai ideaa, että miten leikkais. Tässä nyt kuvat mun hiuksista, edestä ja takaa.





Oon niin kateellinen näitten hiuksista! Blake Livelyn hiukset on niin täydellisest, ja noitten kaikkien muittenkin, ahh! Kertokaa mulle, miten taiotaan noin ihania hiuksia?? Ja voisin ottaa muutenkin noitten asusteet, rakastan varsinkin kaikkia Gossip Girlissä nähtyjä asusteita! (Kuvat on googlesta.)












Osasin muuten säätää bloggerissa niin, että saan nykyään aina ilmoituksen sähköpostiin uusista kommenteista, niin ei jää mikään huomaamatta, jee! :) Ja sain google analyticsinkin toimimaan. :p Kaikki hyvin,

xoxo, enlav

1 kommentti:

Anni kirjoitti...

mullakin on aina välillä asenneongelma mun hiuksia kohtaan :DD muiten kai samanlaisia, kun sulla (liukkaat, ei pysy tupeeraus tai kiharat) mut mulla taas on aika ohuet. :) oon tosi huono laittamaan omia hiuksia. Mut tuli vaan tosta permiksestä mieleen, et mun kaverilla oli permanentti, niin voit vaikka siltä kysyä, jos ei muita ole x) [blogin kautta vaikka: http://runotyttonmaa.blogspot.com/]