7.6.2010

YO2010

Kyllä nyt tuntuu hienolta olla ylioppilas! =) Perjantaina oli lakkiasharkat, ja ei siellä mitään kummempaa. Illalla kävin hakeen A:n ja H:n Toijalasta, kun ne tuli mun juhliin! Lauantaina mulla oli herätys jo seiskalta, että ei ollu yhtään kiire. Kävin suihkussa, laitoin hiukset (mulla oli patukat päässä yön yli, että sain kiharat), meikkasin ja laitoin juhlavaatteet. Eli rento aamu. Sillon vasta rupes enemmän jännittään, kun piti ekana mennä hakeen lakki. Vartin yli kymmeneks mentiin jo koululle, joten siellä piti vielä 45min jännittää. Ja ihan ku ei olis muutenki ollu tarpeeks stressattavaa, niin onnistuin rikkoon sukkahousuni. Mut ei ne sit onneks enempää ratkennu, eikä kukaan huomannu. :p Vähän jännitti kävellä ensin yleisön läpi, johdattaa koko joukko sinne eteen penkeille. Ei mua sillon enää muu oikein jännittäny ku ne sukkahousut. Sit vaan istuskelua, ja lakki hakeen. En kompuroinu, hyvin selviydyin. ;> Juhla kesti n. 1,5h, reksi piti puheen, ja yks RIEMU-ylioppilas (50 vuotta sitten ylioppilaaks päässy) piti puheen, et kuin erilaista nykyään on. Kiva juhla oli, ja sieltä piti sit aika kiireellä lähteä valokuvaamoon. Siellä meni joku 45min, se otti ihan hitosti niitä kuvia. Toivottavasti nyt joku onnistu ;) Sit kiireellä kotiin, oltiin kotona 13.50, et kahelta oli kutsuttu vieraat, niin serkut oli sit jo täällä. No alkumaljalla sit heti kilisteleen ja halaileen kaikki läpi. Suurin osa vieraista tuli siin heti kahen jälkeen aika ruuhkassa, mut onneks mulla oli H ja A kukkaistyttöinä laittamassa kukkia maljakoihin ;) Kaikki kutsutut vieraat melkein tuli, ja kaks kutsumatontaki naapuria! :D Ei mitään, kivaa oli, sehän on ollu tapana ennen, ettei yo-juhliin kutsuta. Sain kivoja lahjoja; kaks mustavalkosta muumityynyliinaa, drinkkilasin, aamiaissetin, maljakon, Pentikin kulhon, pyyhkeen ja lastan, kolme nomination- korua ;) Kaks täysin samanlaista, E:ltä ja H:lta (H oli ainut, kelle olin antanu vinkin, et joku rannekoru olis kivaa), et oli V-kirjain, ja sit mun tädiltä sellanen, mis oli sydän ja ylppärilakki! :) Ja ruusuja ja kortteja tuli tosi paljon! Ja rahaa tuli kans tosi kivasti! Porukoilta en oo saanu viel mitään, mut sovittiin, et ne ostaa mulle sit matkalaukun! :> Puol kuudeks vein A:n ja H:n bussiasemalle, ja sit kotiin vaatteita vaihtaan, ja M:lle ennen Tampereelle lähtöä. Ysin bussilla lähettiin Tampereelle, ja siellä nähtiin muuten Suomen Huippumalli haussa Tiia! :D Mentiin sit Emmaan, tai osa porukasta lähti Onnelaan. Olisin sittenki halunnu sinne, mut en viittiny enää myöhemmin lähteä. Oli kivaa, lopus rupes väsyttään, et mä lähdin jo 1.45 bussilla, mikä oli IHAN täynnä. Jouduin alus seisoon käytävällä, mut sit yks herrasmies nousi ja sano, et "Kyllä nyt ylioppilaan täytyy päästä istumaan." :p Kotona olin sit puol kolmen jälkeen.

Tänään oltiin sit iskän kanssa ostamassa mulle läppäriä! :) Voin kertoa, että vitsi on makeeta, kun voi dataa omassa huoneessa sängyllä ja kattoo telkkaria! Eli ensin poikettiin ideaparkkiin, ja ensin katteltiin HP:n ihan kivaa läppäriä, ja sit Veikon Koneessa tätä mun nykyistä, Fujitsun lifebookia! Toki sit mentiin viel Tampereelle, mutta ei sieltä löytyny enää parempia. Tää makso 499e, mut oikea hinta oli 699e. Tässä on mm. bluetoothkin, mitä ei monissa 500e koneissa oo (no tää onkin 700 euron kone ;D). Meillä on kotona siis vaan toi yks pöytäkone, et siinä on modeemi, niin iskä osti jonkin reitittimen, et nyt mulla on langaton netti! :)

Mitäs muuta. Ainiin, mulla on match! Eli siis number 10, kyllä sais alkaa oleen jo se oikea match, panikkkia pukkaa! Tää match oli tullu perjantai iltana. Eli tää perhe asustelee Brunswickissa, Marylandissa. 20min Frederickiin, ja noin tunti Baltimoreen ja Washington DC:hen. Perheeseen kuuluu äiti ja isä, ja kaks tyttöä, hiukan alle 2v ja n. 4kk. Nuorempi varsinkin tosi pieni, mut ei mua haittais! :) Toivon kovin, et soittaisivat. Vielä kökkivät extranetissä, mutta mitään ei oo kuulunu. No toivottavasti nyt soittaisivat ! :>

Huomenna hoitaan taas sitä pikkupoikaa! :) Ei tässä varmaan muuta, täytyy tutustua tähän uuteen koneeseen :> Kuvia ei oo yhtään, ku ylppärikuvat on tuolla pöytäkoneella.

2 kommenttia:

Janiika kirjoitti...

Onnea ylioppilaalle! :) ja peukut pystyssä tuon matchin kanssa! Täys 10 ois kyl aika perfect matchin aika! :)

enlav kirjoitti...

Jep, toivotaan näin! =) Ja kiitoksia! :>