16.6.2010

Shoppailua

Nyt on viime aikoina tullut pyörittyä kaupoissa ja kirppareilla oikein kunnolla, mutta pakko ostaa, kun halvalla sai! ;) Ei mulla nyt oo varaa ostella miljoonien eurojen asusteita, joten Ideaparkin alennusmyynnit sopi hyvin kuvioihin. Menin hakeen E:n puol kymmenen jälkeen hiukan myöhässä, kun en saanut aamulla itteeni tarpeeks ajoissa ylös. Idiksessä vierähti neljä tuntia, ja enemmänkin olis menny, jos olis ollu aikaa. Jäi pari kauppaa kokonaan koluamatta, ja pari kauppaa piti mennä vähän kiireellä. Ensiks suunnattiin Sisters&Brothersiin, ja vitsi mikä ihana yllätys meitä siellä odotti: Kaikki naisten vaatteet ja asusteet vähintään -50%! Ne tekee siitä myymälästä kokonaan vaan miestenkaupan. Sieltä sit löyty musta tunika puoleen hintaan, eli hintaa jäi 12,45e. Tykkään noista taskuista tossa sivuilla! Ja kerrankin löyty tarpeeks pieni tissivyö! Hyllyssä pienin koko oli 75, mutta sitten myyjä taiko mulle jostain koon 65, ja se on tosi hyvä! Sekin oli puoleen hintaa, eli hintaa jäi 7,45e.




Oon pitkään surkutellu sitä, et mun harmaan villatakin kyynärpäät on melkein puhki, ja se on mun paras villatakki. Ja nyt VeroModasta löyty ihan samanlaisia villatakkeja! Hintana sillä oli 24,95e, ja olin jo kasssalla, kun se myyjä esitteli 5e alennuspaitoja, ja menin sitten vielä niitä kokeilemaan. Olin sitten ovela, ja ostin ensiks vaan sen paidan, ja liityin kanta-asiakkaaksi, että sain -20% alennuskupongin seuraavaa ostosta varten, ja tulin sit myöhemmin ostaan sen villatakin hintaan 19,95e. Eli oikein hyvät kaupat tein! =)





H&M:ssä oli jo kunnon kesäalennukset, joten sieltä lähti mukaan paljettipaita hintaan 5e (ovh. 14,95e), mustat rinstikat 7e (ovh. 14,95e) ja kaks sormusta 1e (ovh. 3,90e). Kerrankin siellä oli kunnon alevalikoima alusvaatteissakin, eikä vaan jotain ylijäämiä! Ja paljon kaikenlaisia vaatteita alessa. Suosittelen!






Käytiin myös syömässä pitkästä aikaa Pancho Villassa, ja voi että kun oli taas niin hyvä juustohampurilaisateria! Suht kallishan se paikka on verrattuna Heseen ja Mäkkäriin, mut onhan se hampurilainen ja ranskalaiset ihan eri luokkaansa! Normikokonen hampurilaisateria on 9,50e ja limsa 3e. Tosin se ateria on turhan iso, sais olla puolet vähemmän ranskiksia, niin olis sopiva! Harmi, ettei siellä oo lastenaterioita noissa hampurilaisissa..

Nyt tää tyttö lähtee Tampereelle seikkailemaan siskon yleisurheilukisojen ajaks! :>

PS. Minkä takia tää bloggeri sekoilee noitten kuvien kanssa? Että noi kuvien "raamit" mitä bloggeri ite tänne heittää, on ihan miten sattuu, ja sit toi kommentointi on jo tuolla keskellä tekstiä, yhen kuvan vieressä? Rakastan bloggeria!

5 kommenttia:

Emma kirjoitti...

mulla tää näyttää oikeen hyvältä mun silmään, tää etusivu. ;b

enlav kirjoitti...

No kiva. :p Mut heitteleeks noi kuvat miten sattuu tässä uusimmassa tekstissä? =) Mulla ainakin heittelee, ne pitäis olla kaikki siis keskellä sivua aina.

Anni kirjoitti...

kuvat näyttää tänne ainakin olevan ihan keskellä, ei mitenkään hassusti mikään!)

Emma kirjoitti...

kyllä, keskellä ovat! ^^

enlav kirjoitti...

No hyvä et tää sekoilee sit vaan mun näytössä ;)