18.6.2010

Mietintää aupair- vuodesta

Mikään ei oo vielä varmaa, kun ei oo perhettä, mutta toivossa eletään! Todella toivon, että toi match olis nyt se mun tuleva perhe. Niitten hakemusta lukiessa ihastun aina enemmän ja enemmän siihen perheeseen, kuulostaa niin ihanalta. Ja sinne pääsis sit toivottavasti jo heinäkuussa. Tosin sit kun toivottavasti pian varmistuis perhe, niin sit on varmaan ongelmia viisumiaikojen kanssa, kun kesällä siellä on ruuhkaa. Mutta toivotaan nyt, et toi olis se perhe, ja viisumiajanki sais kätevästi! =) Ärsyttää muutenkin, että ennen aupairit on saanu valita perheen, kun ehdokkaita on ollu paljon, mutta nyt tän laman takia sit perheet on niin tiukilla. Ja tietty ne sit valittee tarkkaan aupairinsa, ku vaihtoehtoja on niin paljon. Tossa mun matchissa yks iso este voi olla se, että kun ne haluais ruotsalaisen aupairin. Ja kun se äiti puhuu ruotsia, ja tietty myös englantia, niin ne voi haluta just lasten oppivan myös ruotsia. Nooh, on mulla 7 sentään ruotsi lukion päättötodistuksessa, mutta en mä sitä osaa yhtään puhua. "Jag heter Venla" ja siihen se sit jääkin. Tarvittaessa mä oon valmis opiskeleen sitten ruotsia lisää, jos on tarve! En nyt haluais sen takia tän perheen menevän ohi suun, ja vielä yli viikon odottelun jälkeen.

Alotin nyt taas kattoon Gossip Girlin ykköskautta ties monettako kertaa, neljä jaksoa putkeen meni ihan hujauksessa. Se sarja on vaan niin loistava, se on nyt varmaan mun top 1! Vitsi ne maisemat ja asusteet, ja tietty Nate ja Chuck ♥ Täydellisempää sarjaa saa hakea! Vois toki netistä nyt kattella sen kakkoskauden ne pari vikaa jaksoa, mitkä on kattomatta, niin pääsis katteleen kolmoskautta, ihan uusia jaksoja! Ja sitä Gleetäkin pitäis kattoo, näkis millanen sarja se on!

Pepitoa ja Elmeriä vahtiessa tuolla pihalla kuvailin sit vähän kukkasia ja kaikkee, mitä takapihalta löyty. :D










Osaako joku kertoa, että miks mun kuvista tulee ihan rakeisia, jos otan käsisäädöllä, eli M:llä tai P:llä? Noi kaikki on otettu automaatilla, mut tää vika kuva on otettu M:llä, ja on ihan rakeinen! Mitkähän säädöt mahtais olla pielessä? Mulla on Canonin PowerShot SX100 IS.




2 kommenttia:

Oona kirjoitti...

Blair and Chuck ei jätä kyllä ainakaan mua kylmäksi, siinä vasta pariskunta ja rakkaustarina

enlav kirjoitti...

Niin on! =)