13.6.2010

Kirpparilöytö

Voi itku, noista linnunpoikasista ei oo varmaan ykskään selviny hengissä. :/ Äiti löysi taas yhden kuolleen mun ikkunan alta. Ja se raukka oli kai kuollu nälkään, koska ei sitä ollu mikään syönykään. Miks eläimet ei oo fiksuja ja pysy emonsa luona turvassa?

Yön olin taas töissä, oli asiakasmäärältä paljon kivempi yö kun perjantai, mutta siellä oli joku Afrikka- teema, niin siellä soitettiin ensimmäiset kolme tuntia jotain ihme jumputusta, meinas jo korvat seota. ;) Vika tunti tuli sit onneks normaalia discomusaa. Pääsin nukkuun puol neljän maissa, ja sit nukuinki puol 12 asti. Olisin varmaan pidempäänkin nukkunu, mut sit pakottauduin ylös, ettei koko päivä mee nukkumiseks. Siinä iltapäivällä mentiin siskon kanssa käymään kirpparilla, ja löysin kivan laukun! 3 euroa makso, että ei ollu hinnalla pilattu! :) Näin myös ehkä maailman ihanimmat korkokengät, ja meinas itku tulla, kun hinta olis ollu vaan 1,5€, mutta koko oli joku 36,5. Miksei ikinä kukaan myy normaalia 39 kokoa? :DD No huomenna meen seikkaileen toiselle, paremmalle kirpparille, jos löytyis jotain kivaa! :> Mä haluaisin just jotkut kivat kengät, jotkut korkkarit tai ballerinat. Ja huomenna lupaan siivota huoneeni! Oon tänään vähän miettiny, et pitäis järjestellä kaikki kaapit ja hyllyt varmaan uuteen järjestyksen, nyt tuntuu, ettei mikään pysy järjestyksessä, kaikki on hankalasti. Tai toisaalta, toivottavasti en asu enää tässä huoneessa kauaa (että pian USAan), niin turha hirveesti järjestellä, kun sit pitää järjestää kamat kuitenkin ihan uudestaan, kun vaihetaan siskon kanssa huoneita. No kattoo nyt kuinka paljon jaksaa siivoilla huomenna.

Hei mitä kuvanmuokkausohjelmia kaikki käyttää? Ite en oo ladannu tähän vielä mitään, että tossa pöytäkoneessa käytin GIMPiä, se ainaki toimi. Mutta olisko jotain parempaa?






Kattooko kukaan Amazing Racea? Toimiiko teillä tekstit? Kun mulla ei toiminu viime viikollakaan, eikä toimi nytkään kunnolla. Puolet teksteistä aina puuttuu. No pitää ainakin kuunnella hyvin englantia. :) See you!

PS. Minkä takia mulla ei näy tota mun kuvaa muitten blogeissa, mitä seuraan? Ja minkä takia mun nimimerkkinä näkyy ven.la, vaikka mun nimerkki on enlav. Tarkistin juuri meinaan tuolta asetuksista..

PPS. Miksei bloggeri voi mitenkään ilmottaa noista uusista kommenteista? Just jos joku kommentoi jotain vanhempaa tekstiä, niin enhän mä sitä tiedä..

3 kommenttia:

Pi|vii kirjoitti...

maki oon miettiny et miks ei tuu ilmotusta kommenteista. Ja mulla nakyy joskus mun s-posti nimimerkkina vaikka se on asetuksissa Pi|vii eli ihmeellista on :D

jossu kirjoitti...

Miulla näkyy aina tekstit Amazing racessa, tai ainakin olentan niin, koska 10-v. veli kattoo sitä kanssa, eikä se tajuu ilman tekstejä. Olsiin siis kuullu, jos ne pätkis ;D

enlav kirjoitti...

Eli taas on vika mun telkarissa.. :D Vihaan tota, kun toi osaa kyllä sotkea ittensä aina totaalisesti. Nelosella tekstit näkyy hyvin, mutta kolmosella ei. Ja mä kun oon niin tekniikan ihmelapsi, ettei mun kannata tota telkkaria yrittää säätää, onnistun vaan rikkoon sen... ;D