22.6.2010

Ensimmäinen puhelu ohitse

Eli äsken oli noin 10min puhelu perheen äidin kanssa, ja voin kertoa, että jännitti ihan hirveesti! Ensin mulle siis soitti sieltä Bostonin toimistosta, ja se vaan kysy, et voinko nyt puhua perheen kanssa, ja sit yhdisti. Olin varautunut, että sais alkuun kuunnella, et perhe selostais ittestään, mut ei, kysymyksiä sateli, ja mun piti vastailla. :D Kaiken kuitenkin ymmärsin kerrasta, ja osasin vastailla mielestäni suht ok, sillä olin vähän miettinyt just noita peruskysymyksiä, mitä perhe saattais kysellä. Se äiti kuulosti kyllä mukavalle, ja ainut, mitä se ite niistä kerto, että työajat tulis oleen ti-pe aamusin ja iltapäivisin jotenkin 5-7pm ja lauantaisin. Mutta sitten se iso MUTTA. Se äiti kyseli kesken puhelun, että osaanko siis puhua ruotsia, ja vaihto ruotsiks. Öö no en nyt ihan tohon pysty viiden vuoden opiskelulla, ja seiskan numerolla. Mutta se siis haluaa lapsille puhuttavan ruotsia, joten siitä voi tulla tän este. :( Se lupas soitella parin seuraavan päivän aikana, kun haastattelee jotain muutakin tyttöä. Eli heikolta näyttää, tais olla turhaa odotusta reilusti yli viikon. :/ Minkä takia CC:n matchaus kusee näin? Vaikka mulla siellä hakemuksessa on merkattu se ruotsi, kun piti merkata kaikki opiskellut kielet, niin ei se nyt tarkota, että puhuisin sitä sujuvasti.

No nyt ainakin sai puhua englantia puhelimessa, mutta ton ruotsin takia aika masentunu fiilis. Miksei mulla voi olla kielipäätä ja täydellistä ruotsin hallintaa? :D Äitikin on jo ihan hermona, että jos tässä nyt meni näin pitkä aika hukkaan taas turhassa matchissa. Mä oikeesti haluan päästä lähteen pian! Mä kieltäydyin töistä heinäkuun osalta, koska tarkotus oli päästä viimestään heinäkuussa lähteen. Itkujen itku.

Ei kommentteja: