28.6.2010

Esittely

Lupasin eilen esitellä synttärilahjaks saamani langattoman hiiren ja läppärilaukun, joten tässä kuvaa.




Toi laukku on ihan basic musta, just millasen halusinkin. Hiiree olin ite aatellu normaalikokosta, mutta eilen jonkin aikaa käyteltyä tota minihiirtä voin sanoa, että rakastan sitä! =) Se on tosi näpäri. Ja toi muistitikun näköinen tikku, mikä nyt onkaan, mikä törkätään koneeseen yhteyden muodostamiseks, niin sen saa kätevästi säilytykseen tonne hiiren sisään! :>

Aattelin tähän samalla esitellä mun kameran, millä nää kaikki kuvat tänne oon kuvannu. Tosin kuvat kamerasta jouduin ottaan porukoitten kameralla, mikä on kans Canonin, mutta laatu on kyllä tosi huono. Eli kamera on Canonin PowerShot SX100IS.




Taisin tän kameran ostaa vuonna 2006, kun pääsin ripille. Hitto onks tää joku neljä vuotta vanha?? :o No rippirahoilla ostin, ja makso joku 300 euroa. Tässä on 10x optininen zoom ja 8.0 mega pixeliä, ja ihan hyvä kamera on ollut! Tallilla kerran yks tyttö tiputti tän vahingossa betonilattialle, mutta ei tähän onneks tullu kun pikkunen naarmu! :) Käytössä mulla on kaks 4GB:n muistikorttia + jossain säilössä vielä 1GB:n muistikortti. Mä käytän ladattavia pattereita, et noita on neljä kappaletta, joten kaks on aina kamerassa, ja kaks mukana tuolla kamerapussissa. Noi patterit ja laturin ostin samaan aikaan kun kameran, ja nykyään ne ei tunnu kestävän kauaa, kun ne alkaa vilkuttaan jo akun loppumista.. Ja niitten lataaminen kestää joku 8h, että paremmat patterit olis kyllä jees. :D Mutta kyllä noilla vielä pärjäillään!

Hei kattoko joku viime maanantaina Drop Dead Divan ensimmäisen jakson? Oliko hyvä, kattomisen arvoinen? Kun mun pitäis tänään se kattoo, kun illalla tulee jo toinen jakso. Mainoksen perusteella vaikuttanu ihan hauskalta, mutta en sitten tiiä. :D Tällä kertaa ei muuta, kohta lähen kaupungille ettiin paria meikkitsydeemiä,

xoxo enlav



2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Hei, miulla on ihan samanlainen kamera :D Tykkään kovin, vaikka järkkäri olis upee. Mie oon kyllä kanssa kokenu tuon akkujen loppumisen, mutta akut kyllä kuluu ajan myötä. Uusia kannattaa ostaa! :) Ostin kameran 2008 muistaakseni, se on käynyt jo Intiassa ja nyt USAssa :)

enlav kirjoitti...

Joo mäkin tykkään! =) Sun kameras on sitten jo matkustellu kauempana kun mun kamera, mun kamera on käyny vaan Ruotsissa, Englannissa ja Italiassa ;) Eli toisin sanoen kaikialla missä minäkin :D