10.5.2010

That's so sad

Ei hitto kuin turhauttavaa tää on! En ees tiedä miten pukea sanoiks tätä mun oloa. Tää Washingtonin perhe oli sit hylänny mut ilman yhteydenottoa, again! Mä olin jo niin innoissani tästä perheestä jo pelkän lyhyen hakemuksen perusteella, ja sitten ei ota edes yhteyttä. Argh, voi itkujen kevät. Mä olin jo kuvitellu, et tää vois olla se perhe, koska aikaakaan ei oo kesään enää paljon mitään, ja muutenkin kuulosti erittäin kivalta! Mut eipä näköjään pitäis yhtään mitään suunnitella, kun joutuu kuitenki pettyyn vaan kerta toisensa jälkeen. Oon oikeesti todella maassa, en ikinä kuvitellu tätä perheen etsintäprosessia tällaseks. Ja mä en ite voi tehdä yhtään mitään, taas pitää vaan odottaa ja odottaa sitä seuraavaa matchia, mikä tulee lie koska. Ehkä sadan vuoden kuluttua. Huhhuh, tää on kamalaa!

Ei kommentteja: