7.5.2010

What's the problem?

Mun pää sekoaa kohta, kun ei vieläkään oo matchia! Tää on niin kamalaa vaan odottaa ja odottaa ja odottaa ja odottaa ja vielä kerran odottaa x 100. Kun kohta viime matchista on jo kolme viikkoa! Ja haluttuun lähtöpäivään alle 2kk! Eikö mulle löydy sopivaa perhettä vai kukamitähä? Mulla on ihan kivasti lastenhoitokokemusta, mulla ei oo mitään allergioita/tatuointeja/lävistyksiä, mitkä voi hidastaa prosessia, ja ku ei aluetoiveitakaan huomioida! Omasta mielestä olisin oikein passeli aupair! :D Ihan oikeesti hei! Ja suomalaiset osaa varsin mallikkaasti englantiakin moniin muihin maihin verrattuna. Missä siis vika? Mietin koko ajan, et olisko pitäny odottaa ja kattoo sen ykkösperheen kanssa (Andover), et jos ne olisivat ottaneet yhteyttä ja halunneet mut! Mut en mä nyt voi menneitä murehtia, ku ei niitä voi muuttaa. Joten perheitä kehiin, please! Kohta rupee tuntuun erittäin vahvasti, et tekeekö ne EF:llä kaikkensa löytääkseen sen perheen. Kun jo valmiiks mul on huonoja kokemuksia ef:stä kielimatkan järjestäjänä, mut sit annoin niille toisen mahdollisuuden aupair -jutun kanssa. Joten älkää please pettäkö nyt mun vähäistäkin luottamusta tähän järjestöön!


No mitäs muuta on tapahtunu.. Lauantaina menin sit tosiaan tota ankanuittoa kattoon, mut ei meijän ankka voittanu mitään. Mut voittaja-ankka oli kyl ylivoimanen, voitti jollain viidellä metrillä muut, jotka tuli sit kauheessa kökössä. Ei sit onneks satanu, vaik vähän pilvistä ja synkkää olikin. Sen jälkeen mentiin sit serkuille, pääsin ekaa kertaa tänä vuonna hyppiin jättitrampalle! :p Mut ei me kauaa keretty hyppiin, ku sit rupes sataan..


Sunnuntaina ei mitään erikoista, nukuin 2,5h päikkärit, joten illalla ei sit uni meinannu tulla millään. :D Maanantaina pääsin vähän kokeileen mummun autoa, kun kävelin kaupungille hakeen sen, ku ne oli lähteny lomalle Sloveniaan. Hitsi kun oli ihana ajaa uudemmalla autolla! Tai ei sekään ollu kuulemma ku -93, mut meijän auto on -90, ja niis on jo niin iso ero. Auto käynnisty heti ku unelma, vaihteet vaihtu erittäin helposti, kun taas meijän autossa saattaa välillä raksahdella jne. :D Niin ja sain muuten myös Ilkka Remeksen Itäveren luettua, oli aika jees. :)


Tiistaina autoin siskoo noitten lehtien jaossa, tai siis me iskän kans kaksin ne jaettiin. :D Ja ku kävin kaupungilla, niin päätin ostaa ässäarvan, ja voitin siitä 4e. No vein sen sit toiselle ärrälle, ja siitä voitin 7e! :> Keskiviikkona kävin hakeen Osuuspankista Negativen keikalle kaks ilmaislippua (arvo 12e /kpl), ku ne niitä jakso ens viikon lauantain keikalle Waltikkaan. En mä osaa ite ees nimetä yhtään Negativen biisiä, mut J tykkää siitä, ja se sit tulee Lohjalta meille sillo viikonlopuks =) Vein sit samalla ton arvan taas ärrälle, ja otin uuden arvan ja sit ton 3e itelle, ja voitin taas 7e! :D Mut sit ostin viel yhen, niin siit ei sit tullu enää mitään. Mut oli kyl aika säkää, et kolmesta peräkkäisestä ässäarvasta tuli ees jotain! Mitäs muuta.. Kuntoilin vähän jakamalla taas noita lehtiä, ja kävin muuten kirjastossa! Yleensä mä luen tiettyjä kirjoja, esim. nyt Remeksiä, mut nyt menin sit ottaan ihan random kirjoja (kyl mä yhen Remeksen otin, Karjalan lunnaat). Otin Marian Keysin Lucy menee naimisiin ja Joel Haahtelan Kaksi kertaa kadonnut + Jane Austenin Järki ja tunteet, et se ei ollu mikään random, vaan oon miettiny, et se pitäis tässä joskus lukea, kun Ylpeys ja ennakkoluulo oli niin ihana! Hitto toi Joel Haahtelan kirja oli kyl niin huono! Jaksoin lukea jopa pari sivua, ja luovutin saman tien, kun ei yhtään kiinnostanu. :D Tota toista en oo viel alottanu. :p


Eilen, eli torstaina pyöräiltiin M:n kanssa Toijalan lenkki, eli n. 40km, ja illemmalla käytiin Ideaparkissa, ihan autolla kylläkin! ;> Löysin olkaimettomat rintsikat yo mekkoon, eli nyt alkaa oleen paketti kasassa lakkia lukuunottamatta. Keskusteltiin sit matkalla kaikista vanhoista biiseistä, niin aloin kuunteleen mun vanhoja cd:eitä! :p Eilen kuuntelin Maija Vilkkumaan Ei:n, ja sit alotin Anssi Kelan Nummelaa. Hitsi kun on hyviä! :> Mä en omista oikeesti ku ehkä 15 levyä, siin on jo aidot, että poltetut :D En oo ikinä perustunu cd-levyihin, kuunteleen vaan radiota. :D Viimesimmän cd:n oon ostanu kaks vuotta sitten, Fran Perean Punto y Aparte. Joo, mut seuraavana sit kuuntelussa Maija Vilkkumaan pari muuta levyä, Nylon Beatia, Tiktakia, Britney Spearsia, Fran Pereaa, Indicaa, Rasmusta, Smurffeja, Pikku G:tä, SJK:ta, muumeja ja pari sekalaista levyä, mistä löytyy mm. Darinin Who's that girl?, Martti Vainaan Pelimies ja muuta yhtä laadukasta musaa! :--D Mut on siel ainaki yks ihana, Phantom Planetin California! Vitsi rakastan sitä, se oli niin ihana ku soi aina OC:ssa! ♥


Tänään käytiin heittään "pikkunen" tappolenkki! Kangasalan ja Pälkäneen kautta, n. 75km. Mun matkamittari ei suostunu toimiin ollenkaan, ja loppumatkasta mun pyörä rupes vielä nitiseen ja natiseen. :D Ja jalat oli kyllä niin poikki! Ja on vieläkin, ja väsyttää vaan kamalasti! Mut jouduin sit urheileen pyörällä vielä kaupungille takas, kun iskä oli auton kanssa jossain, ja piti äitille käydä äitienpäivälahja ostamassa! =) Kerrankin keksin jonkun kivan jutun, mitä tuleekin käytettyä, ettei vaan jotain krääsää. Ja oli tarjouksessa, tais olla -90%. Ja hei tää oli tiimarista! No ei mulla nyt oo varaa ostaa mitään kallista, et ideahan on se tärkein, vai miten se meni? Ja nyt on sit ainaki joku lahja! =)


Ei tässä just mitään ihmeempiä oo tapahtunu, kun aupair- juttu tuntuu olevan ihan jäissä (vaikka mulla ei oo mitään muuta vaihtoehtoa, kun lähteä kesällä USAan aupairiks). Tänään pysyn visusti kotona tän väsymyksen ja uupumuksen kanssa, ja aattelin katsoa yheksältä ton nelosen leffan, "A lot like love", mainos on näyttäny hyvältä! =) Ja vois yrittää saada katottua ton Gossip Girlin kakkoskauden netistä loppuun, ja sit haluan alkaa kattoon tota Glee:ta! :)


Loppuun pari kuvaa! =) Eli ankanuitosta kolme ensimmäistä, kolme seuraavaa noista julisteista, mitä tein, ja vikana mun ihana synttärikortti, minkä J teki mulle viime vuonna. Aww rakastan tota korttia! ♥





1 kommentti:

Anni kirjoitti...

GLEE, JEE! :D
ja tsemppiä matchien odotteluun!