13.3.2010

Eka match!

Eli eilen oli sit tullu se kauan odotettu eka match! Jes =)) Perhe asuu Andoverissa, Massachusettsissa, 45min päässä Bostonista (ihan hyvä sijainti sinänsä, mut turhan pieni town). Perheeseen kuuluu äiti, tyttö 6v. ja poika 4v. (ihanan ikäset lapset) ja kissoja. Päällisin puolin kuulostaa ihan ok, ja haluaisin pystyä miettiin vaan perhettä, et jos on hyvä, niin that's it. Mut mä en pysty, sillä oon elämäni eläny tällasel pienel paikkakunnal, ja mä halual isoon cityyn. Ja sit toi työnkuva kuulosti ehkä vähän sekavalta, et mitenköhän mul olis töitä, kun ne lapset on välillä isällään jne. Siel alueel olis kyl muita au paireja, et se olis kiva, mut jotenki epäilyttää. Kun oon lukenu niin monien au pairien blogeja, niin moni on sitä sanonu, et sit jonkun perheen kohdalla tuntu vaan heti, et tää olis tää oikea perhe. Mäkin haluaisin saman tunteen jo heti alusta. Miks tää on niin vaikeeta? Oon eläny mun mielikuvitusmaailmassa, et sit ku tulis eka perhe, niin olis joltain kivalta alueelta ja täydellinen perhe heti kerrasta ;) Mut ei se aina mee niin. :DDDD Joittenki kohdalla kyllä, mut ehkä mä oon vaan liian hankala?! No enhän mä edes tiedä, et soittaako toi perhe, jos päättääki hylätä mut jo ennen soittoa, mut saa nähdä. Kyl mä yritän olla avoin tän suhteen, et ootan jos soittais/mailais, niin sais lisätietoa jne. :) Katsotaan miten asia kehittyy!

4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

COOL, onnee! :) On tää nyt kuiteski onnittelun paikka, kun match on kyseessä :D Kysele ihmeessä niiltä lisää, jos soittavat - siinä varmasti selviää lisää ja tunnekin selviää: onko tää nyt Se Oikee Perhe vai ei. :)

Anni kirjoitti...

Onnea!! Kerro asian etenemisestä lisää sitten, kun se etenee. :) Ja kyllä se eka match lämmittää ainakin mieltä vaikkei se oliskaan sit se oikea! :)

Tiina kirjoitti...

Onnea nyt sit vaan!Jos perhe soittaa ni sen jälkeen mietit sitä paikkaa. Mut aikamonet isäntäperheet asuu just pienil esikaupunkialueil jois on sit iso city lähel. Ja amerikas o kaikki välimatkat pitkii niin toi 45 min tauttuu luultavasti junalla aika nopeesti. kannattaa selvittää et onko esim. suora junayhteys bostoniin ja millon junia kulkee.. niin toisaalta jos yhteydet on hyvät ni se on vähän sama kun asuis melkeen cityssä :D Tai no.. mut siis kuitenki paikka on tosi tärkee asia et vaikka perhe olis ihan loistava ni ei olis välttämättä kiva viettää sellases paikassa vuotta mistä ei oikeestaan niin tykkää . Mut joo.. Onnea nyt vielä matchista!

enlav kirjoitti...

Jep, soittoa odotellessa, että saa tietää kulkuyhteyksistä, työajoista ym. tarkemmin :)

Kiitos! Toivottavasti teillekin Emma ja Anni tulee ekat matchit pian! :>