1.3.2010

Miks mun video ei näy aupairvideocomissa?

Eli eilen kuvasin videon ja laitoin extranettiin! =) MUTTA se ei jostain syystä näy aupairvideocomissa :o Mikähän on vikana... Sain culturalcarelta tänään sähköpostia, et joudun sit viel ennen lähtöä tilaan uuden rikosrekisteriotteen, sillä se ei saa olla 6kk vanhempi lähtöpäivänä. Ja ton taisin tilata joskus marraskuun lopussa? No ei se nyt oo onneks ku 10€, mut on seki rahaa. Varsinkin kun mulla sitä nyt ei oo yhtään ylimäärästä. :D

Mutta mulla on nyt hirveä odotus päällä, et sais ekan matchin, varsinki nyt ku Tiina sai jo, ja sai sit sen perheen. MÄKIN HALUAN! En jaksa odottaa. Kun haluaisin perheen jo hyvissä ajoin, et kerkee hyvin tutustuun jo sähköpostien ym. välityksellä, ja vois tutkia aluetta kartoista jne. Mullekin perhe pian kiitos! :DD En osaa nyt tehdä oikein mitään, kun ajatukset kääntyy koko ajan aupparointiin. Yritin tota psykaa lukea, ja siinä puhuttiin just lasten kehityksestä, niin heti palas ajatukset tähän. Mun ylioppilaskirjotukset menee varmaan tosi hyvin, ellei perhe löydy pian :D Kun mietin koko ajan miksei oo ekaa matchia tullut. Mä oon nyt niin 110% varma tästä au pair vuodesta, sillä oon nyt niin täynnä opiskelua, ettei mitään rajaa. :D Ylppäreitten jälkeen pitäis jaksaa viel pääsykokeisiin lukea, et sais sen koulutuspaikan pitoon. Mutta oon niin helpottonut, kun tekstitaidon koe meni mun osalta aika kehnosti, tuntu tosi vaikeelta, ja pelkäsin kirjottaneeni ihan ohi aiheiden, että olis jotain nollaa pistettä, mutta alustavasti sain 2, 3 ja 2! Oon niin tyytyväinen, vaik onhan toi alakanttiin mitä tunneil kirjotin (2, 3, 4, 4, 4, 5). Mut oli kyl mulle sen verran haastava koe, et en mitään isoja pisteitä voinu ees toivoa! Kun ei nyt tipu YTL:ssä, ja jos sais esseekokeesta ihan hyvät pisteet, niin vois olla mahikset M:ään! Jos sain esseekokeesta 45 pistettä, niin pitäis olla varma M! 40 pisteellä vois myös riittää just M:ään, riippuu mikä se raja on, aikasemmin ollut 58-62. Täytyy toivoo et on matalal rajat :p

Tää postaus on nyt pelkkää aupairhehkutusta, mut en pysty nyt muuhun. Jotenki eilen ja tänään ollu ihan fiiliksissä, et hitto 4kk päästä mä voin ja toivottavasti oonkin tuol Atlantin toisella puolella! Kun nyt se perhe löytyis. :p Ja mieluusti Nykin läheltä, jotenkin mua himottaa enemmän itä- kun länsirannikko. New York City on sellanen mihin oon aina halunnu. Siis IHAN aina!

3 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Hei vitsit, mulla on ihan samanlaiset fiilikset kun sulla! :D
Mä pistin kans tänään videon extranettiin, mut huomasin, ettei siinä ole ääntä, joten täytyy keksiä miten saisin siihen ne äänet toimimaan... Mut se meni kyl aupairvideo.comiin. Ja mullekin tuli tänään s-postia Cultural Carelta tosta rikosrekisteriotteesta, että pitää hankkia sit uus. Hiukan harmittaa, et miksei sitä sanottu missään hakemuksissa, ettei se saa olla kun puoli vuotta vanha, vaikka se onkin vaan sen kympin. :(
Ja mäkin toivon jo sitä ekaa matchia niin pääsin tää homma kunnolla alkuun! :)

Tiina kirjoitti...

No ihan varmasti kohta tulee se macth! Ja toivottavasti tuut jonnekin nykin seudulle ni voidaan sitte treffailla :)!

enlav kirjoitti...

Joo Anni mä näin et sun video oli eilen aupairvideocomissa, mut ei ollu ääntä. Mut mun video oli tänään siel, et mun osalta juttu ratkes :p Yritä nyt saada jotenki selvitettyä sun video-ongelmat :D

Tiina: Hope so! :>