23.3.2010

Olen luovuttaja, eli voittaja!

Minä, ehkä piikkikammoisin ihminen maailmassa, uskaltauduin tänään luovuttaan verta! :) Oli se aika karua, jo pelkkä hemoglobiinin ottaminen sormenpäästä sattu ihan riittävästi! Ja mun sormet oli niin kylmät, et se joutu puristeleen niitä, et sai tuleen verta. Ja itse verenluovutuksestakin selvisin ihan kunnialla, vaikka joutu se hoitaja pariin kertaan korjaan sitä neulaa, kun se sattu. Ja taisin olla aika kalpee, kun mulle tuputettiin koko ajan mehua. Joku 6 mukillista sitä varmaan tuli juotua. :DD Mutta mä tein sen, wou! :)

Eilen värjäsin ekaa kertaa ite hiukseni! Päätavote oli saada juurikasvu piiloon, ja sit muitaki tummempia kohtia vaalentaa, ja hyvin onnistu! :o Olin ihan ihmeissäni, sillä oon niin epäjärjestelmällinen jossain hiusten värjäyksessä, ainaki mitä E:n hiuksia oon värjänny. Mutta lopputulos oli hyvä! :>

Tänään katoin ton The Nanny Diaries -leffan. Oli ihan hyvä, mutta kun olin ensin lukenu kirjan, nii oli vähän laimee.. Paitsi loppu oli parempi kun kirjassa, tykkään niin onnellisista lopuista! :D

Eilen ja tänään ei oo tullu paljon mitään psykan lukemisesta, kun oon siivoillu huonettani. Hupshups. Kaks päivää aikaa lukea...

Au pair rintamalta ei mitään uutta :/ Vois nyt tulla se toka match! Kun mulla tosiaan se toivottu lähtöpäivä on 21.6, niin alle 3kk aikaa! :o Perheitä kiitos!

Ei kommentteja: