14.3.2010

Pohdintaa ekasta matcista..

En oo saanu mun ajatuksia viel yhtään selvitettyä, et mitä mieltä olisin. Oon laskeskellu todennäköisyyksiä, listannu plussia ja miinuksia jne. Nykysen au pairin blogin oon siis löytäny, ja luin sen eilen ja tänään läpi. Ja jotenki sen lukeminen sai mut suhtautuun viel negatiivisemmin siihen perheeseen. Tai et kyl se välillä kuulosti kivalta perheeltä, mut en mä tiedä. Mua ärsyttää, et se paikka on niin pieni, mut toisaalta Bostoni ei oo kaukana. Ja toi olis itärannikolla, eikä Nykiin olis ku joku 400km?! Ja ne lapset on tosiaan kivan ikäsiä... Mutta päässäni keksin koko ajan liikaa miinusta. Mut entä jos mä sit hylkään ton perheen, ja sit tulee vaan jostain viel huonommista paikoista perheitä? Tai ei niin kivan olosia perheitä? Mut entä jos voiskin saada jostain Nykistä tai Californiasta perheen. Sitä kun ei tiedä.. Toisaalta viime kuukauden oon nähny sen nykysen au pairin blogikirjotukset positiivisempina, mut ääh. Lähtisittekö ite?

Kattelin tosiaan culturalcaren sivuilta, et missä kaikissa osavaltioissa on perheitä ja missä ei. Näistä kaikista löytyy: Washington, Oregon, California, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico, Texas, Oklahoma, Kansas, Minnesota, Iowa, Missouri, Alabama, Florida, Georgia, South Carolina, North Carolina, Tennessee, Kentucky, Virginia, West Virginia, Illinois, Wisconsin, Michiga, Indiana, Ohio, Maryland, Delaware, New Jersey, Pennsylvania, New York, Connecticut, Massachusetts, New Hampshire, Vermont ja Maine.

Ja mistä sitten ei löydy perheitä, niin: Idaho, Alaska, Montana, Wyoming, Nebraska, South Dakota, North Dakota, Arkansas, Louisana, Mississippi ja Hawaii.

Eli mul on mahdollisuus päästä just johonki New Yorkiin 1/38. :DDD Ei hirveen suuret lukemat. Paitsi et tota lukemaa kyl parantaa se, et itärannikol on enemmän perheitä kun jossain keskellä. Mutmut..

Psykan lukeminen on aika vaikeeta nyt, kun ajatukset pomppii koko ajan tos perheessä, et mitä pitäis ajatella. ;> Mutkun mä haluan elään suurkaupunkielämää!

2 kommenttia:

Susette kirjoitti...

Hei suhtauduthan blogiini sillä varauksella, että se on mun oma kokemukseni perheestä ja myös niin, että useimmiten tulee valitettua, kun pitää saada jotain ulos, ja sitten kun kaikki on hyvin niin oon vaan tyytyväinen, mutten kumminkaan ylistämässä heti :D Ja voin rehellisesti sanoa, että en vaihtaisi hostperhettäni yhtään mihinkään muuhun perheeseen! :) Kaikissa perheissä on kumminkin omat ongelmansa, ihan sama kuinka hyvältä ne kuulostaa. It´s just the way life is! (And you need to learn to love it! ^^)

enlav kirjoitti...

Joo en mä liikaa sun mietteisiin tukeudu, yritän vaan miettiä kaikkia mahdollisia puolia :DD