17.3.2010

Uutta matchia odotellessa!

Jep, eli tänään soitin suomen toimistolle, et ottivat multa ton ekan matchin pois. Se just kysy, et miks en halua tohon perheeseen, niin oli kyl vaikee selittää, ku en itsekään oikein tiedä. On vaan sellanen tunne. Se on kuitenki se vuosi, et olis kiva, jos se olis sit hyvä perhe mulle :D Ettei tarvis USAn puolella mitään re-matcheja, siihen en haluais. Mut ei se paljon selittelyä vaatinu, sano, et yleensä kehotetaan puhuun eka puhelu, mut ku mun tapauksessa matchin ilmestymisestä oli kulunu jo kuus päivää, eikä ollu tullu puhelua. Ja nyt se on sit poistettu extranetistäkin =) Eli nyt uutta matchia odottelemaan! Ja voi kun tulis Nykin seudulta, se olis niin mun unelma! ♥ Mut katotaan, niin tulee jostain Nevadasta tai New Mexicosta. :DDD

Tässä ei oo mitään erikoista tapahtunu, psykaa oon jonkin verran lukenu. Nyt meen tossa kertauskirjassa, ja tuntuu, ettei päässä oo yhtään tietoa. Hiukan reilu viikko aikaa :/ Olis jo ens viikon perjantai!!

Toisaalta toivon, ettei uutta matchia tulis ennen tota perjantaita, mut toisaalta taas haluaisin. Kun nyt taas matchia odotellessa oon ihan yhtä jännittyneessä tilassa kun ton matchin aikanakin :D Ehkä jopa vielä jännittyneemmässä. On tää elämä vaikeeta. ;)

2 kommenttia:

Susette kirjoitti...

En sano tätä nyt hostperhettäni puolustellessa, mutta seuravan matchin kohdalla odottaisin enemmän kuin sen 6 päivää sitä soittoa, koska aika monet perheet on kiireisiä päiväsaikaan, hostvanhemmat usein ovat töissä siihen aikaan, kun Suomeen voisi soittaa. Aikaeroa se 7 tuntia kumminki :) Onnea uuden matchin etsintään!

enlav kirjoitti...

Joo kyl mä olisin pidempäänkin valmis odottaan, jos olisin pelkän hakemuksen perusteella ihan fiiliksissä, et ihanan kuulonen perhe (niinku sul tais olla, sillon ku sait oman matchis =)), mut mua joku juttu vaivas niitten hakemukses, niin olin epävarma muutenkin.. Niin en halunnu "tuhlata" enempää aikaa odotteluun, kun en ollu muutenkaan varma. Varmasti sun perhees on ihana jne, mut mä nyt tein tällasen päätöksen :) Saatan katua sitä myöhemmin, tai sit en. :>