18.7.2010

Mulla on perhe!

Eli vihdoin mulla on perhe! =) Tätä on kyllä odotettukin! Tää perhe siis asustelee Centervillessa, Ohiossa! Perheeseen kuuluu äiti (suku jostain euroopasta) ja isä (suku intiasta), mut molemmat siis syntyny USAssa. Perheellä on neljä lasta; 6kk tyttö, 2v. poika, 5v. poika ja 7v. tyttö. Äiti on ihotautilääkäri ja isä joku myyntijuttu. Työajat on ma, ti, to ja pe 8am-6pm, ja ke 8am-1pm. Viikonloput pääsääntösesti vapaata. Koko päivän mun hoidossa vaan tuo baby, et kaks vanhinta on osan aikaa koulus, ja 2v. on daycaressa. Oon kyllä niin intona tästä, kuulostaa unelmaperheeltä! Oon puhunu jo LCC:n kanssa puhelimessa, ja siin ryhmäs on joku 6 aupairia (hiukan eri luokkaa kuin jossain Nykin seudulla), ja ykskään ei oo ees Euroopasta! :D Yks oli koreasta, kolme kolumbiasta, yks thaimaasta ja yks panamalta. Ja yks viel ehkä jostain muualta. Can't remember! Mut jossain toisessa ryhmässä about tunnin matkan päässä asuu suomalainen/suomalaisia aupaireja, yks tai kaks. Eli siis kunnon kielikoulu, kun ei voi suomea puhella turhan usein! :D

Tää oli vaan pikapostaus, kerron myöhemmin tarkemmin lisätietoja perheestä ja jatkan hehkutusta, mut nyt pitäis ehkä yrittää painua nukkumaan. Oon täällä tyttöleirillä, kello on 01.30, ja väsyttää ihan pirusti. Viime yönä nukuin 4h, kun olin yön töissä, ja huomennakin on herätys kaheksalta. Että öitä vaan!

PS. Oon niin happy ettei sanat riitä sitä kuvaamaan!

8 kommenttia:

Pi|vii kirjoitti...

onnee!! siis vaan 6?? meilla on joku 20 ja seuraava ryhma on jonku 20 minsa paassa :D inhottavaa etta ei oo ketaa euroopasta, meia ryhma on ainaki aika jakautunut 'eurooppalaiset' 'aasialaiset' ja 'etelaamerikkalaiset' :D muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Janiika kirjoitti...

IHAN MAHTAVAA :)

enlav kirjoitti...

Pilvi: No tuolla toivottavasti ei oo mitään jakautumista, sillä sit olisin aika heikoilla ;) Kyllä mä uskon et ne on mukavia. :> Ja aika jännää tosiaan mennä edustaan yksinään europpaa. :D Tunnin ajomatkan päähän tulee kans elokuussa yks suomalainen tyttö, joten toivottavasti siitä sais kaverin, et pääsee välillä suomeakin puhumaan ;D

Janiika: NIINPÄ! =)

Janiika kirjoitti...

hei vähä kiva toi suomalainen =) ei tunti nyt oo sillee paljoo jos vaik treffaatte aina puoles välis (;

Oona kirjoitti...

Upeeta! Onneks olkoon nyt paljon :) Vähän repesin tolle joku myyntijuttu :D

enlav kirjoitti...

Janiika. Niinpä! =) Ja mieluusti meen sinne Columbukseen vierailulle, kun se on tosi iso kaupunki. :> Ja varmasti tuo suomalainen tulee tonne Daytoniinkin tutustuun :)

Oona: Kiitos! :) Joo no en mä oikein tiedä mitä se tekee, et miten nyt "sales" kääntää suomeks, kun ei se nyt mikään myyjä oo. :DD

Mari kirjoitti...

Anteeks, tää sun perfect match on mennyt multa vähän ohi, kun taisin olla just ekoja päiviä perhees näihin aikoihin. Mut nyt luin tän postauksen ja oikeasti oon NIIIN ONNELLINEN sun puolesta! Onneaaaa!!! Toi sun perhe kuulostaa tosi mahtavalta :) Sulla ei oo enää lähtöönkään pitkä aika! Wuhuuu! :D

enlav kirjoitti...

Mari: Joo kyllä mäkin oon niin ilonen tästä! =) Ja perhe kuulostaa ihanalta. Alle kolme viikkoa lähtöön, wouu!