25.4.2010

Diipadaapa

Perjantaina oltiin tosiaan E:n ja S:n kanssa istumassa Mama's bar and Bistrossa (vai mikä ikinä onkaan), mentiin puol kasin jälkeen :p Ihan kiva paikka, kun siellä saa ruokaa puol yhteentoista asti, ja sit juotavaa. Ite olin kyllä ihan vaan kokis -linjalla, ja syötiin kolmistaan kaks koria nachoja ja salsaa (hyihyi salsat, mut natchot nam). Joskus kymmenen aikaa lähettiin Koskiravintoloihin käymään, ja join jonkun alkoholittoman karpalodrinkin. Oli taas ehkä vähiten porukkaa koko paikassa, huhhuh kun meinas tungokseen eksyä. Lähettiin pois jo ennen yhtä, ja voin kertoa, että oli taas niin ihana pyöräillä pilkkopimeessä kotiin, kun Koski säästää, ja katuvalot ei oo käytössä klo 23-03...

Eilen oli aika hengailupäivä, sain verojutut hoidettua, eli ilmotettua tilinumeron niille, et saa palautuksen tilille (jes, kerranki palautusta, n. 50e.). Iltapäivällä oli sit serkun 12v. synttärit. Hitto vastahan se oli joku 7v?! Ja sen isosiskoki on jo 16v.? Anteeks mitä, vastahan mä olin 16v. Mihin nää vuodet oikein sujahtelee? Mä täytän kohta 19, ihan hullua. Niillä oli ehkä parhaita tuulihattuja, ja ihanaa suklaakakkua! ♥ Miks mun äiti ei oo ikinä tehny tuulihattuja? Oon aina halunnu niitä, kun Heinähattu  ja Vilttitossu söi niitä Alibullenin neideillä! =) Joo, mut ei mitään kummallisempaa.

Tänään oli ihana herätä, kun aurinko pilkisteli verhojen raoista. Oon ollu jopa suht ahkera, kun siivosin mun huoneen, ja heitin kevyen 14km pyörälenkin, ja otin takapihalla aurinkoa! =) Vitsi kun on ollu ihana päivä! Ehkä se kevät sieltä tulee! :) Sain myös katottua Breakfast at Tiffany's (ei se ookaan mulla ollu lainassa ku varmaan kuukauden A:lta), ja oli ihan hyvä. Alussa jotenki tylsä, mut oli siin hyviäkin kohtia :) Ja toi oli mun "100 things to do before you die" - listalla, et yks kohta taas suoritettu! Sain myös luettua Mary Hoganin Ihan kivat kasvot. Halusin väliin lukea jotain kevyempää, ja kirjastossa pisti silmään, kun päähenkilö asustaa Santa Monicassa, Los Angelesissa. Mun ajatukset on tosiaan 24/7 USAssa. ;p Ja jee, huomenna on maanantai, ku maanantaita odotan aina niin innolla, kun viikonloppuna ei voi tulla matcheja! Kerranki maanantai on ihana päivä! ;)

Tähän loppuun sekalainen kuvapostaus, eli huonepostaus + puput + tyttöleirillä koristeltu kukkaruukku! Ne auringonkukansiemenet on ihan oikeesti lähteny kasvaan! =))








2 kommenttia:

Janiika kirjoitti...

sullaki pupuja! :) mul on kaks kääpiöluppaa, jotka joudun nyt antaa pois :(( mut joo mäki oon alkanu maantaista tykkää ihan uudella tavalla! :D vkl on ihan turhia ;)

enlav kirjoitti...

Voi :/ No mulla puput jää kotiin porukoille, mut niitä mun varmaan kovin ikävä tulee, ku ne on tossa elelly jo 7 vuotta meijän kanssa. Kun niitten kans ei pysty skypessa jutteleen, kun kavereitten ja perheen kans pystyy..

Jep, huomenna maanantai ♥