23.4.2010

Sä oot se jonka löydän aina uudelleen

Eilen oltiin tosiaan porukoitten kanssa Tampereella, ja mä löysin mitä etsinkin - eli ylppärimekon! Parissa kaupassa käytiin ensin, ja kokeilin varmaan kaheksaa mekkoa, ja moni niistä oli "ihan kivoja", mut ei mikään ollu sellanen, et "tän mä haluan, enkä mitään muuta". Mä olin jo menossa Koskikeskuksesta ulos, et kiertään ulos kauppoja, mut äiti halus viel Aukiaan (modaan), ku seki etti itelleen mekkoa. Oltiin jo tulossa sieltä pois, kun näin näyteikkunassa ihanan beigen/harmaan mekon, ja piti palata takasin. No tää mekko oli Vilan puolelta, ja siellä oli yks kappale tota kupari/punertava väriä, ja kokeillessa tiesin heti, et sen haluan! Varasin sen, ja menin käymään viel parissa kaupassa, mut ei niissä ollu mitään kivoja, joten tulin sit hakeen ton mekon! Ja pääsin tosi halvalla, makso vaan 50e =) Olin ihan sika väsyny päivän kävelyn jälkeen, ja menin sit jo puol kymmenen nukkuun, kun mun telkkarin tekstitykset ei tykänny toimia kunnolla, enkä saanu niitä ees pois :/

Tänään aamulla kävin koneella, ja sähköpostissa oli yksi uusi viesti: "You have a match." Ehdin huutaa äitille jo innoissani, et uus match, ja se oli jo kaivelemassa karttakirjaa, kunnes huomasin, et mulle oli matchattu uudelleen toi neljäs match. Soitin sit toimistolle, ja se sano, et tullu joku virhe USAn päässä, et hän laittaa viestiä sinne. Ei oo kyllä vieläkään poistunu extranetistä.. Ja kysyin samalla sit tota matchaus juttua, et kun culturalcaren papereissa lukee, et heillä on tää yks-yhteen matchaus, et auapirin ei tarvi kilpailla muitten hakijoitten kanssa, sillä perheelle annetaan vaan yks match kerrallaan. Se siel sano, et ei cc:llä oo enää pitkään aikaan ollu tota, et perheille annetaan suoraan pari-kolme matchia, et enempi aupaireja sais matchin, ja et toi prosessi nopeutuis. Kiitos kun valehtelette oppaissanne. Laskee taas lisää ef:n pistert mun silmissä... ;) Mut joo,  lähettiin sit aamusta M:n kanssa heittään 35km pyörälenkki. Pari tuntia siihen meni, mut oli kauhee tuuli ja kylmä, ja yhessä vaiheessa matkaa tuli jotain pikkusia rakeita, ihan ku jollain neuloilla olis naamaan pistelly. :D Hyrrr! Kotona suihkuun ja sit pitikin lähteä jo kaupungille, kun äiti soitti, ja halus mut makutuomariks, kun oli sovittanu jotain kivaa mekkoa. Heitin matkalla kakkosvaiheen todistuksen nimismiehelle, ja yritin selvittää, et miten saan sen ajokortin sitten USAan (miks mua palvelee aina se ärsyttävin nainen, joka on niiiin ei asikaspalveluhenkinen kun olla ja voi?). Se sanos, et mä voin allekirjottaa haltijavelkakirjan mikälien vanhemmille, et mun täytyy postittaa mun väliaikanen ajokortti Suomeen, ja vanhemmat vie sen sit nimismiehelle, ja sit mulle pitäis lähettää se virallinen USAan. Niin anteeks oonko jonkun viikon ilman ajokorttia USAssa, vai saanko tosiaan ajaa autoa sit pelkällä osavaltion ajokortilla, vai miten oli? Ja mistä tollanen haltijavelkakirja pitää hankkia, ja voinko hankkia ja allekirjottaa sen jo valmiiks ennen USAan lähtöä, ja jättää porukoille, vai mikä oli ideana?!

Voi hitto ulkona rupes sataan taas rakeita! Missä se kevät on? Eieieiei todellakaan enää mitään rakeita tai lunta tai mitään, lämpimiä ja aurinkoisia kevätpäiviä kiitos! ♥

No kuitenkin, takaisin asiaan. Äiti sai sit ostettua mekon ittelleen mun ylppäreihin, ja mä löysin huivin, et voin sitä pitää ton mekon kanssa! Tollanen vähän "muotoon" ommeltu, musta silkkinen huivi, makso 30e. Ja kengät mulla jo on, et enää tarvis hankkia joku kiva kaulakoru tohon mekkoon ja olkaimettomat rintsikat ja lakki! 30e näyttää maksavan kaikkialla, et kohta sen vois ostaa. :p Sit ku pääsin kotiin, niin kerrankin oli mielenkiintosta postia. Iskä toi mulle ef:n kuoren, ja arvelin, et taas jotain mainoksia, mut ei, siellä oli ilmaislippu The Last Song- leffan ennakkonäytökseen Tampereelle! =) Jes, oon oottanu tota leffaa, ja nyt pääsen viel ilmaseks kattoon, kerranki arpa suosi mua! ;)  Kattelin sit eilisen Lostin ja nauhottamani kauhuleffan, House of the Dead. Oli kyllä niin läppä, ja enemmänkin joku toimintaleffa. Voi hitto oikeesti, ehkä huonoin leffa taas aikoihin. Lakkasin siinä samalla kynsiä, kun ei hirveesti inspannu. ;p Nyt tässä joskus illalla olis tarkotus lähteä E:n ja S:n kanssa jonnekin iltaa istuun =)

Kuvia tosta mekosta julkasen vasta sitten ylppäripäivänä, kun on kokonainen asukokonaisuus :) Ja muutenkin kuvista puheen ollen (kirjotetaanko puheesta ollen yhteen vai erikseen? Puheesta ollen vai puheestaollen? Oon niin huono näissä..), voisin tehdä piakkoin jonkun kuvapostauksen! Katsotaan, mitä saan aikaseks., heidå!

Ei kommentteja: