2.4.2010

Hylkäys

Eli tää match kakkonen hylkäs mut jo ilman soittoa. :/ On ihan tyhjä olo, enkä tiedä mitä pitäis aatella. Vaikka mussa koko ajan pieni osa haluais niin kovasti päästä New Yorkiin (vaikka enhän mä tiedä millasta siel olis asua, hienompaa voi olla jossain muuallaki päin USAa, mut mielelleen ei voi mitään), niin olin kuitenki tykästyny tohon perheeseen niin paljon! Tuli jo sellanen tunne pelkän hakemuksen perusteella, et tää vois olla se oikea. Sopiva määrä lapsia, kivan ikäsiä, itärannikko, valtameri vieressä jne. Ja sit ne olikin vaan kadonnu extranetistä. Vaikka kyllä mä tiesin, et voi tietenkin hylätä noin vaan, mut en mä kuitenkaan aatellu sen sattuvan oikeesti mulle, vaikka yritin niin ajatella. Tai et olinko mä niin epäsopivan kuulonen sille perheelle, vaik toimisto on matchannu meijät, ettei ees halunnu tietää lisää.. Mut ehkä näin oli tarkotettu sit? Vaikka en mä mihinkään kohtaloon usko, mut ehkä mulle on sit viel parempi perhe tulossa. Hope so, ja sillain aika pian olis tosiaan kiva saada, sillä pitäis päästä lähteen sillon kesällä. Ei mulla oo aikaa odottaa syksyyn. Mä oon laskelmoinu kaiken sen varaan, et kesällä lähden. Ja mä niin haluan päästä lähteen, koska nyt oottelen tosiaan au pairiks pääsyä enemmän kun mitään!

Mutta onnellisempiin asioihin, torstaina käytiin kysymässä psykan alustavat, ja tittiditittidii, tästä neidistä tulee ihan varmasti ylioppilas! Alustavasti 19p, eli vahva C. Jes! :) Eli yo-todistuksen rivi tulee luultavasti näyttämään tältä: BCCCM. Ihan tyytyväinen oon! :>

Nyt vaan toivon tän pääsiäisen menevän pian ohi, sillä uutta matchia ei voi ees odotella ennen tiistaita, kun on nää pyhät..

Tällä kertaa ei muuta. Parempaa matchia odotellessa! ♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla eka match kans hylkäs iha ilman mitää soittoi tai muita.. =/ Kysyin sit yhteyshenkilöltä et miks ja ne oli ollu huolissaan mun terveydestä, vaikkei mulla mitään varsinaisesti ole. :D Mut jos joku oireetoon lievä sairaus saa huolestumaan, niin en ois vältsiin halunnukaa sinne. Kysy toimistosta et tietävätkö miks hylkäsi sut.
Pilvi

enlav kirjoitti...

Jep, laitoin tänään toimistolle viestiä. Olis tosiaan kiva saada tietää joku syy, et mikseivät edes soittaneet =)