4.8.2011

Dayton Dragons

Tiistai illalla saksa S olikin vapaalla ja me mentiin kameraostoksille, ensin Best Buy:hin ja sit Targettiin ja Walmartiin. S nappaskin Walmartista kameran mukaan, ma mietin paivan ja kavin hakeen saman eilen. Eli Fuji FinePix T190, 10x zoom ja 14mp. Ja se on tosi pikkunen ja oli alennuksella $149,99 + sille ostin $7 suojapussukan. Kameraostosten jalkeen tultiin meille kattoon netflixista tullut Unknown! Tosi hyva leffa, kattokaa se, mutta alkaa lukeko siita mitaan takakantta tms. Itekin tiesin sen vaan, et se on trilleri, ja se on paljon kivempi kattoa, jos ei tiia siita mitaan!


Photobucket



Eilen sain yhen tyohakemuksen lahetettya, ja paivalla kavin ton kameran hakeen, kun hostmum tuli kotiin. Ja illalla mentiin S:n kanssa kattoon meijan eka baseball peli, Dayton Dragons! Se peli kesti about 3 tuntia, eli vahan turhan pitka, mutta aina tauoilla siella oli koiraesityksia, se meis heitteli frisbeita ja ne koirat hyppeli niita.


Photobucket



Nyt olis tarkotus saada tyohakemus valmiiks, eilen vaan tayttelin valmiin lomakkeen, mutta toi word ei suostu toimiin miten haluaisin. Ja mista ma saan helpommin aa:n ja oo:n pisteilla, kun aina kopioiminen jostain muusta tekstista on vahan hidasta. ;) En oo ihan tekniikan ihmelapsi, mutta melkein.


Photobucket




Tanaan S:n pitais tulla kaymaan taalla paivan aikana, sanoon heipat, koska se lahtee huomenna aamulla matkalle sen hostperheen kanssa, eli on mun vikan viikon poissa.



Photobucket

Photobucket
Photobucket


PS. Lukijat laitelkaas teijan blogeja! Nyt tarviin lisaa lukemista, koska suurin osa mun listalla olevista on aupair -blogeja, ja tosi moni on jo menny kotiin, niin lista vaheni yli kymmenella blogilla. Eli jos siella on uusia aupaireja tai mita vaan lifestyle blogeja, linkitelkaas osoitteita! :)




6 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

On ollu tosi mukava lueskella tätä sun blogia! :) Tässä ois mun blogin osote jos tuntuu et haluat lukemista. Oon ite lähössä kymmenisen päivän päästä aupairiksi New Yorkin osavaltioon!
http://heidigoesamericano.blogspot.com/

ida kirjoitti...

kävit piipahtaa kerran jo mun blogissa mutta
au pairina britteihin menossa (perhe vielä hakusessa)
http://blackglamorous.blogspot.com

JenniB kirjoitti...

Mä oon myös seurannut sun blogia jo muutaman kuukauden ja oon itse nyt tän kuun lopussa lähdössä au pairiks Seattleen.

Mun seikkailuja voi lukea täältä: http://raitiovaunullarapakontaa.blogspot.com/

Melina kirjoitti...

Hain Mol.fi:n kautta. Pääsin haastatteluun Turvatiimille ja sen jälkeen kahen viikon koulutuksee, joka oli englanniks. Kurssin aikana tuli selväks et vaik ilmotukses haettii turvatarkastajii ni oikeesti duuni oliki turvahaastattelija. AA lentää tänä vuonna toukokuust lokakuun loppuun asti ja lopettaa sitte, mutta näillä näkymin lennot jatkuu ens vuoden huhtikuus ;D Meijän työporukast luultavasti harvat jatkaa enää sillon, joten agentteja koulutetaan lisää jossain vaihees.

Netta kirjoitti...

Moikka! Oon lueskellu sun blogia maaliskuusta asti, sillo oli ihanaa ku sai yö myöhään lukea päivityksiä, ku niitä viimevuoden postausksia riitti :D Nyt pitää oottaa kärsivällisesti uutta postausta aina.
Ite oon lähössä ens vuonna auppariks. Tässä mun blogi http://lifebananas.blogspot.com/ jos kiinnostaa piipahtaa! :)

Anonyymi kirjoitti...

heei jos et viel tiedä tota ä ja ö juttuu ni helposti saa ne sille et painaa samaan aikaan aata ja sit semmost näppäint mis on kaks pistettä eli tämmöset ¨ siin samas näppäimes on myös tää ^ ja tää ~, se o iha iisi homma kantsii sillee eka painaa sitä kakspiste näppäin eli ei ihan samaan aikaa mut sillee nopeesti kuiteski :D toivottavasti näist on viel jotai hyötyy