10.8.2011

Last Cheesecake

Vihdoin sain M:lta naita kuvia, eli nyt kuvitteena lisaa kuvia Yellow Springseilta parin viikonlopun takaa.
 
Photobucket 


Eilen iltapaivalla saksa M tuli tanne hostlastensa kanssa, ja ne leikki niin hyvin keskenaan, ja mekin kylla leikittiin niitten kanssa. Kattelymurhaaja oli aika kova sana, etta sita leikittiin ehka miljoona kertaa. M:n nuorin hosttytto on 2v. eli noi on melkein saman ikasia, ja sen kaksostytot on 6v. Joku nelja tuntia noi taalla varmaan oli leikkimassa, ja sit ne lahti. Me pelailtiin sit korttia hostmumin kotiin tuloon asti.

Photobucket


Sit lahettiin hostmumin ja lasten kanssa takas sen tyopaikalle, se teki mulle viimesen kerran ton laser karvojenpoiston mun kainaloihin. Napattiin matkalla Wendysilta ruokaa, soin omena-pecan salaatin, tosin en laittanu noita pahkinoita siihen, ja ongin karpalot pois. Illalla en sit tehny mitaan, koska kaikki tyoskenteli ja sit alko ukkostaan ja sataan, joten ma painuin aikasin nukkuun joskus yheksan jalkeen.


Photobucket


Eilen olin aika paljon kaksin babyn kanssa, kun P ja S oli isovanhempien kanssa jossain. Me sit pakkailtiin babyn kanssa mun tavaroita, etta nyt on molemmat matkalaukut aika taysi, ja iso kasa viela oottaa niihin menemista. Mut jos ne ei vaan oo ylipainosia, niin saatan saada kaiken mahtuun, mutta ylipaino saattaa olla ongelma.



Photobucket


Illalla menin tapaan itavalta A:ta Greene mallille, mentiin ottaan manikyyri, nyt mulla on hienot verenpunaiset kynnet! Hintaa tolle tuli $21,30, enka paljoa antanu tippia, koska se mun manikyyrin tekijamies oli todella rasittava. Halusin puhua A:n kanssa, koska istuttiin vierekkain, mutta se ei jattany mua kysymyksillaan rauhaan :D


Photobucket


Kaytiin sit viela Cheesecake Factoryssa vikoilla cheesecakeilla, syotiin fresh banana cheesecake puoliks, se oli tosi hyvaa! Varmaan paras cheesecake mita oon maistanu, vahiten makea, koska kaikki on aina ihan ylimakeita. 


Photobucket 


Lopuks viela vahan Forever 21:seen kierteleen, ja loyty yks kiva laukku ja taskupeili, missa on myos puuterilappuja! Ja kello oli melkein yheksan, kun eksyttiin deLia:siin, ja siella oli kampanja, et piti kokeilla vaan jotain farkkuja, ja sai 10 dollarin lahjakortin! No kokeilin sit yksia farkkuja, ja loyty kiva mekko, niin mekko tuli maksaan vaan $15 tolla lahjakortilla :)

Tanaan olin taas aamupaivan babyn kanssa, ja P tuli aikasemmin, ja katteltiin sen kanssa Sleepless in Seattle, mika oli loistava! Ja peraan viela Sense and Sensibility, mika oli kans hyva. Nyt saan palauttaa kaikki noi dvd:t takas naapurille, samoin sen kasipainot. Ja sit mulla ei oo enaa lainassa kenenkaan tavaroita. Hostmumin pitais tulla tossa reilu puolen tunnin paasta, ja lahen sit juokseen asioille, hakeen Walmartista laksiaislahjat, hoidattaan kulmakarvat ja pari muuta juttua!

Ei kommentteja: