11.8.2011

Läksiäislahjoja

Talla kertaa kuvitteena kuvia joltain Kings Island ja Boomerang Bay reissulta!



Photobucket


Eilen vapauduin puoli kolmen maissa ja lahdin sit ensin ostaan postimerkkeja, ja sit hakeen Walmartista mun tilaukset, eli jokaiselle lapselle oma muki, missa on meijan kuva! Ja naapurille tilasin magneetin, missa oon sen lasten kanssa. Walmartista sit hoidattaan kulmakarvat, ja piru, etta se taas sattu. Ma aina unohdan, etta kuinka paljon se sattuu. :D 


Photobucket


Siina valissa tulin sit kotiin, soin ja vaihdoin vaatteet, ja sit itavalta A tuli tanne. Odoteltiin jonkun aikaa, koska kolumbia M halus tulla sanoon byebyet, ja hostdad tuli sopivasti kotiin, niin annoin noi laksiaislahjat. Kylla kaikki tykkas kovasti, S oli heti kyselemassa, etta saako han teeta, etta paasee testaan mukiaan! 



Photobucket


M tuli puoli viiden jalkeen ja hetki tossa juteltiin, kunnes lahdettiin A:n kanssa kohti Kings Islandia. Matkalla poikettiin ruotsi S:n talolle, koska se osti multa ton hierontalahjakortin, mita en ite ehtiny kayttaan. Kings Islandilla oli tosi paljon porukkaa, joten ei jaksettu tehda kun Diamond Back ja Flight of Fear, ja sit lahettiin outleteille. Ja ette arvaa, selvisin outleteilta ostamatta mitaan! No silla asenteella ma olinkin, etta en kato mitaan, niin en joudu ostaan mitaan. Tavattiin siella saksa J ja meksiko S ja juteltiin niitten kanssa varmaan puolitoista tuntia! Me hehkutettiin J:n kanssa kotiinmenoa, kun A ja S synkisteli, etta kelpais heillekin. A:lla nyt on jaljella kans enaa 3,5kk, mutta S:lla 8kk. :D


Photobucket


Ajettiin sit kotiin Wendy'sin kautta, ja olin kotona ehka kymmenen maissa. Hieman jarjestelin tavaroita huoneessa, kunnes menin nukkumaan. Ja tanaan oonkin sit kayttany koko paivan taas pakkailuun. Aamulla pesin vikan koneellisen pyykkia, ja mun matkalaukuissa on aika isot vuoret... Mutta kylla mulla nyt melkein kaikki on niissa, pikkusia juttuja viela puuttuu, etta jos nyt ei ylipainoiks mee kamalasti, niin ehka saan kaiken tungettua kahteen. Toivotaan parasta siis! Ja hitsi kuin vaikeeta on pakata Californiaan, koska otan vaan carry-onin ja oon siella 10 paivaa!


Photobucket


Kavin tanaan myos antaan naapurille sen laksiaislahjan, ja A saa kans omansa tanaan! Mulla ei oo ikina ollu Best Friend -kaulakorua, ja oon ollu siita aina niin katkera! Nyt sit ostin mulle ja A:lle sydamenpuolikkaat, koska se on mun paras kaveri taalla Amerikassa! Mun korussa lukee Be Fri ja silla st ends.


Photobucket



Tanaan illalla mennaan kai perheen kanssa laksiasdinnerille, ja sit meen varmaan A:lle yoks, koska sen pitaa varjaa mun hiukset! Ja muutenkin pitaa nyt viettaa kaikki aika kaikkien ihanien kanssa! Huomenna sit vika tyopaiva ja iltapaivalla sit lentokentalle!! :) Tsauu!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuli haikea olo kun luki :/ Olin vähän alle kuukauden tässä kesällä Kanadassa käymässä ja kun sieltä lähti niin olo oli tosi surullinen. Mitäköhän se olis mulla vuoden jälkeen kun lähtisin pois :D

Ninni

enlav kirjoitti...

Voin kertoa, että surullista! :/