2.6.2011

Nimipäivä

Ma en tiia, etta minka takia kuvien laitto ei nyt onnistu, vika on joko photobucketissa tai sit bloggerissa, mutta linkki tulee hassuna ja sit ei muutu kuvaks... Toivottavasti huomenna sit toimis, et ihan ittekseen alkais toimia, muuten oon pulassa.

Eilen hostmum tulikin jo kahen pintaan, mut sit se hoiteli omia asioitaan, etta olin toissa kuuteen asti. Hostmum lahti sit jonnekin tyoillalliselle, ja ma lahdin hostdadin ja lasten kanssa Gold Stoneen. Ja siella sit nahtiin joku P:n koulukaveri ja sen aiti, ja se kysy sit multa, etta oonko P:n aiti. Hei please alkaa aiheuttako mulle enempaa ikakriisia, en ma nyt niin vanhalta voi nayttaa :( :D No kuitenkin, otin sit suklaajaateloa kitkatin palasilla, oli kylla hyvaa!

Jossain vaiheessa sit thaimaa S tuli meille ja katteltiin Beverly Hills Cop, oli muutama vuosi siita, kun viimeks oli nahny, ja oli kylla hyva taas! S lahti sit aika aikasin, joten makin painuin suihkun jalkeen nukkumaan jo ennen kymmenta. Olin jo sangyssa, kun muistin, etten ollu ottanu antibioottia, ja manasin, etten jaksa menna ylakertaan. No kokeilin nielasta sen veden kanssa, ja onnistuin! En tukehtunu, hengissa ollaan ;) Ja saman onnistuin tekeen aamulla! "Ehka mieli on linnansa ikuinen vanki, kaantelee kuviaan kuin huvittaa". Eihan tossa tosiaan mikaan muu oo voitettavana kun oma mieli, mika uskoo nielemisen vaikeuteen.

Tanaan on tosiaan mun nimpparit, jos ei joku viela tienny! ;) Hostmum vaan toivotteli onnea aamulla (jenkeillahan ei oo siis mitaan tietoa mistaan nimipaivasta), ja tuolla on kaapinpaalla kakku mulle! Oon nahny sen koko paivan ja kauheeta joutua oottaan iltaan asti, etta saa syoda kakkua... Jenkki H:n pitais tulla tanne illalla sit syomaan kakkua ja hengailemaan. :) Ja nimpparilahjaks tuli aitilta suomenlippu mun nomination koruuni, ihana! <3

Noita kysymyksia on aikaa esittaa ainakin huomiseen asti, pyrin vastailemaan huomenna, jos on aikaa! Viimestaan viikonlopun aikana, eli kaikki kysymaan mita vain!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nonii hei hyvä jos ukallat vihdoin niellä noita pillereitä :D Kyllähä ne välillä on vähä isoja, en mä sitä kiellä. Mutta kyllä meikä on aina ne nielly iha vaikeuksitta :D

enlav kirjoitti...

No ei tää silti aina helppoa oo, varmasti tulevaisuudessa mulla on silti aina välillä ongelmia nielemisen kanssa, mutta pikku hiljaa :) Esim. tänään mulla oli lääke jo suussa, mut en pystyny nieleen, piti ottaa pois, mut sit tokalla yrityksellä onnistu :D

Anonyymi kirjoitti...

Kysymyksiä aupaireiluun liittyen:) : 1. Minkä järjestön kautta menit? 2. Saako aluetoivomusta esittää/esititkö itse? 3. Miltä alueilta sait perheiltä yhteydenottoja?

enlav kirjoitti...

Laitan vastaukset tohon vastauspostaukseen :)

Krista Lönnqvist kirjoitti...

myohastyneet nimpparionnittelut! :)

enlav kirjoitti...

Krista: Kiitos! :)