24.6.2011

R.I.P. Elmeri 28.6.2003-24.6.2011

Mun rakas pieni pupu on kuollu! Sain kuulla ton kamalan uutisen aamulla siskolta. Taa on taa paiva, mita ma oon pelanny koko vuoden. Ainut syy, minka takia ma pelkasin tanne lahtoa, etta jompi kumpi pupuista ei oo mua enaa oottamassa, kun tuun takaisin kotiin. Tan takia ma vihaan nyt eniten olla taalla ja mielessa pyorii, etta viela kaks kamalan pitkaa kuukautta, etta paasen kotiin. Kaks kuukautta, kun mun pitaa pelata toisen pupun puolesta, etta miten se selviytyy. 10 kuukautta sitten ma sanoin heipat pupuille vuodeks, en ikuisesti, mutta toisen kohdalla ne oli sit nakojaan lopulliset hyvastit. Ma oon kasvanu noitten pupujen kanssa yhdessa 12 vuotiaasta pikkutytosta asti, ja ne on opettanu mulle niin paljon. Oon nyt itkeny tassa reilu kolme tuntia, siita asti, kun sain kuulla tan, eika loppua nay... Ma haluan kotiin!



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



"Tiedän että taistelit,
tiedän että yritit,
tiedän kuinka lujasti,
sä tahdoit jäädä tähän.

Se sattuu todella paljon,
se kipu on polttavaa,
kun elämä kaikkoaa,
vaikka tunnuit olevan vahva.

Ei tarvitse sinnitellä,
ei tarvitse pysyä tässä,
on aika jättää hyvästit
ja antaa sinun mennä.

Turvallista matkaa,
sinulle rakkahani,
lennä, lennä lintusena,
valoisaan, parempaan paikkaan ." 



 


Honey I will love you forever! I will never forget you! <3

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi ei kauheeta :( muistan ku omat pupun poikaset kuoli ni se oli kans iha hirveetä! en nyt tiiä mitä sanoo mut kai voi sanoo et otan osaa ja tiiän miltä susta tuntuu :( ! jaksele :)

Anonyymi kirjoitti...

Oon tosi pahoillaini! Itse olen joutunut kolmelle pupulleni jo sanomaan hyvästit, vielä yksi pomppii häkissään. Tiedän kuin vaikeelta se tuntuu... Koita jaksaa oikeesti! <3

Anonyymi kirjoitti...

Voooi :( Otan osaa, onks sul kuiten muita pupuja kotona, jotka oottaa sua? Voimia <3

Inka kirjoitti...

Se on jännä miten kovasti voi lemmikkiin kiintyä. En pysty kuvittelemaankaa miten hirveetä olis jos meijän koira kuolis.. Otan osaa<3