25.8.2010

I like you

On ollu taas aivan mahtava päivä! =) Aamulla tulin yläkertaan puol kasin jälkeen, joten hostyttö ja vanhempi poika oli jo lähteny. Kasin aikaan hostvanhemmat tais lähteä, et jäin sit babyn kanssa kaksin. Lähettiin sit aika pian kävelylle, ja mentiinkin pitkin ja poikin katuja, yli 1,5h! :D Baby nukku osan ajasta, ja muuten sit vaan kiltisti katteli maisemia. Kotiin päästyä siivoiltiin babyn kanssa mun huonetta (tai siis baby makoili sängyssä ja katteli kun mä järjestelin tavaroita), ja sit maitoa babylle. Ei suostunu juomaan koko pulloa, ja puol 12 menin hakeen vanhemman pojan bussipysäkiltä babyn kanssa (pysäkki on tossa 50m päässä), mutta se bussikuski ei meinannu päästää hostpoikaa, kun ei tienny kuka mä oon. :D Ei noi viime vuonna ollu tarvinu mitään lappua, niin ei hostmum tienny. No päästi nyt kuitenkin, et huomiseks käski hostmumin kirjottaa lapun. Vitsi toi hostpoika on kyl niin ihana! Heti kotiin päästyä ryntäs Wii:n luo käynnistään jo peliä, mut pyysin, et lukis mulle jotain kirjaa, ja heti kiltisti oli että okei. Vitsi olisinpa mäkin osannu jo viisvuotiaana lukea! Varmaan parikytä minuuttia luki kirjaa, ja sit kävi kasteleen takapihan kukkaset, ja sit sai pelata! =) Lounaaks hostpoika halus pizzarullia, oli kyllä hyviä! :) Ja sit vähän omenaa. Mä ite kokeilin tota leivänpaahtimen kananmuna -juttua, että kun laittaa leivät paahtuun ja kananmunan paistuun, niin ne on samaan aikaan valmiita, kätevää :)

Puol kahen aikaan hostmum tuli kotiin, ja kahen maissa lähin sit pyöräileen. Oli kyllä aika kuuma ilma pyöräillä. :D Pari tuntia taisin matkalla olla, mutta löysin kirjaston, niin siellä ihmettelemiseen meni aikaa. En vielä saanu kirjastokorttia, kun unohdin ton viisumipaperin tänne, ja kun ne tarvi mun osoitteen. Joku päivä tässä nyt sit uus yritys. Mut kattelin, et siellä on paljon mm. Gossip Girlejä, mitä Suomes ei oo! <3 Olisin myös menny ruokakauppaan ihmetteleen, mutta joka puolella luki, että ei pyöriä jalkakäytävälle, joten en uskaltanu parkkeeta. :D Hostmum selvitti asian myöhemmin, kun kävi kaupassa, että jossain siellä on pieni pyöräteline. :D Pyöräilin nyt pidemmälle kun viimeks, ja löysin monia kivoja paikkoja, mihin haluun joskus mennä.

Kotiin päästyä piti sit vielä vähän kuntoilla, ettei nyt liian helppoa oo, niin juoksentelin hosttytön ja pyörän vierellä auttaen pysyyn pystyssä. :D Meni kyllä jo paremmin kun eilen! Täytyy nyt yrittää treenata joka päivä, niin pian hosttyttö osaa pyöräillä ilman mun apua. :) Kävin sit suihkussa, ja sillä välin hostmum oli lähteny lasten kanssa kauppaan, joten olin yksin kotona. Kattelin vaan telkkaria ja datasin hiukan. Hostmum tuli lasten kanssa ja hostdad kans melkein samoihin aikoihin, ja hostvanhemmat teki sit tacoja. Ihan törkeen hyvää, oli riisiä, sit jotain kanaa, juustoa ja tomaattia, nam!

Pelattiin hosttytön kanssa sit vähän korttia, ja lähettiin takapihalle leikkiin, ja saatiin molemmat pojatkin mukaan! Vitsi nuorempi hostpoika otti mua ekaa kertaa kädestä kiinni, kun käveltiin alakertaan. <3 Ja ulkona se tuli meijän kanssa kiipeileen tohon kiipeilytelineeseen ja leikki mukana. <3 Ensimmäistä kertaa, oon ylpee! =) Mentiin polttopalloa vähän erilaisilla säännöillä, persmattia ja jotain muita juttuja. :) Oli kyllä tosi kivaa! Hiukan ennen ysiä tultiin sisälle, että lapset rupes valmistautuun nukkuun. Ja sisällä sit hostdad kysy nuoremmalta pojalta, että kiititkö jo Venlaa, ja hostpoika ei oo ikinä ennen kiittäny, kun on pyydetty! Ja sit hostmum vielä sano, että mee antaan hali, niin tuli vielä halaankin, so cute! <3 Katotaan, niin huomenna on taas varmaan "hirviö", mutta yks etappi voitettu! 8)

Mä oon niin innoissani, helmikuussa on yks reissu edessä perheen kanssa! =)) Tosin vaan kolmen päivän juttu, mutta silti!  Ja noista kahen viikon lomista en vielä tiiä, ainaki tollaseen vihkoon ne oli kirjottanu, et mahdollisia aikoja olis joululomalla, kevätlomalla tai kesälomalla, ja oon nyt miettiny, et haluun olla Joulun täällä, mut sit Uutena Vuotena vois pitää ekan loman. Ja sit huhtikuussa kevätlomalla toisen. Uutena vuotena olis hieno suunnata New Yorkiin/Washingtoniin varmaan, ja sit huhtikuussa vaikka Californiaan. Mutta Uudeks Vuodeks olis nyt sit matkakumppani hakusessa! :D Vapaaehtoiset ilmoittautukoot! ;)

Tähän vielä pari kuvaa mun ja babyn kävelyretkeltä, ja sit pari kuvaa mitä otin tuol Centervillen downtownissa.













Library



Tän haluaisin mennä kattoon...


Ja tänne mä haluan golffaileen!



PS. Miten mä saan tän blogin asetukset "keskelle" ? :D Tai kun nyt toi samperin otsikko on tuolla reunassa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi että sulla on tainnu käydä kyllä tosi hyvä säkä ton sun perheen suhteen! Kuulostaa aivan ihanilta. :)

enlav kirjoitti...

Ano: Joo oon kyllä niin tyytyväinen tähän perheeseen! =)