9.8.2010

VIIKKO

En meinaa millään ehtiä blogia kirjotteleen. Hirvee kiire koko ajan! Mutta mä kyllä tykkään kiireestä, sillä en tykkää olla toimeettomana. No kuitenkin, perjantaina olin päivällä ratsastamassa yli vuoden tauon jälkeen. Ratsastin A:n hevosella, A piti tuntia, ja olin ihan kuollut jo alkuvaiheessa. Mihin mun kunto on kadonnu? Tunnin verran ratsastin, ja hyvä että käveleen pystyin sen jälkeen. :D Oli aika rankkaa pyöräillä vielä toi 6km kotiin, kun jalat oli hellänä.

Ratsastuksen jälkeen leivoin korvapuusteja ja pieniä pitsapaloja. Korvapuustit onnistu tosi hyvin, mut pitsapalat ei ollu ihan sellasia mitä odotin. Mutta kuitenkin ihan syötäviä! =) Aikaa meni varmaan neljä tuntia, kun noi pullat ei meinnu nousta millään, ja muutenkin kesti ylikauan. :D

 Illalla oli vuorossa mun läksiäiset! =) Oltiin ensin M:n ja M:n kanssa meillä alottelemassa, ja sit puol 12 aikaan Cabarettiin. V oli luvannu laittaa meijät vieraslistalle ja keksiä jotain kivaa, mutta eipä ollu muistanu, kun jäi lomalle. No kyllä me ilmaseks sisään päästiin, ja saatiin rannekkeetkin, millä juomat on puoleen hintaan. Kävin sit E:lle avautumassa, ja lupas keksiä jotain kivaa. Sillä välin L ja sen kaks kaveriakin tuli, ja kun hetki oltiin pöydässä venailtu, niin E toi meille tarjottimellisen shotteja. "Alottakaa vihreistä, päättäkää punasiin." Eli oli vihreitä, keltasia ja punasia, jokaista kai seittemän, vaik meitä ei sit ollukaan kun neljä niitä juomassa. :D Ite join yhet liikennevalot ja yhen punasen vielä, mut noi sit veti vähän enemmän niitä. :D E toi hetken päästä myös kaks kuoharipulloa! Mä tykkään läksiäisistä! 8) Noilla pärjäs aika hyvin pitkälle, että aika lopussa toinen L osti mulle lime breezerin, toki juotin sitä myös sille. Puol neljän maissa lähettiin kotiin, L oli autolla, niin pääsin kyydillä. :) Sain muuten M:ltä ihanan läksiäiskortin! <3




Lauantaina ei onneks ollu mikään kamalin krapula, mutta vähän heikko olo. :D Heräsin jo aamulla kun täällä oli kauhee siivousrumba käynnissä, joten päivä meni koomatessa. Kuuden tunnin yöunet ei oo mua varten! Päivällä käytiin siskon kanssa ostaan sille hiusväri, ja tyhjentään kirppispöytä! Tuli sieltä voittoa sentään 30,50e! :) 30e maksaa pöytävuokra, et täytyy tosiaan tienata hitosti, et saa ees voittoo. Paljon jäi kuitenkin myymättä, mistä olisin toivonu pääseväni eroon. Ehkä sit uudestaan vuoden kuluttua ;) Tai jos äiti ottaa vuoden aikana pöydän, niin saa myydä munkin turhat kamat. Illalla ennen töihin menoa katottiin siskon kanssa Kauna 1:stä, kun tuli telkkarista! Se jäi kesken, mut meni tallennukseen, kuten myös Kauna 2! Sit viimestä kertaa ite töihin, ja kyllä väsytti niin pirusti! Olis pitäny päikkärit nukkua, mutta enpä kerenny. Oli aika tylsä ilta, mutta kuitenkin surullista, että se oli vika työpäivä! En vielä sanonu heippoja työkavereille, vaan ens perjantaina ajattelin leipoa läksiäiskakun ja viedä vielä töihin! =)

Sunnuntaina oli sit siskon rippijuhlat! Yöllä pääsin puol neljä nukkuun, ja herätys oli seittemältä, mut heräsin siihen, et sisko tuli herättään. Olin ihan sekasin, että alussa katoin et joo viel pari minsaa kellon soittoon, mut sit tajusin, et hmm kello nyttää 7.58, että nyt näyttää vähän väärää. :D Olin sit ollu niin unessa, etten muista ees sammuttaneeni herätystä. No hyvin mä silti kerkesin, ysin jälkeen lähettiin ajaan kirkolle. Kirkossa oli törkeen kuuma, liimautu penkkiin kiinni, ja ulkona melkein samanlainen ilma. Pieni tuulenvire aina välillä helpotti asiaa! :> Mutta oli kyllä meilläkin niin kuuma! Sisällä oli hiukan viileempi kun ulkona. Mun ylppäreissä oli liian kylmä, ja nyt siskon juhlissa hiukan liian kuuma juhlapäiväks. :D Hyvät juhlat silti oli! Juhlien jälkeen katteltiin Kauna 1:nen loppuun, ja jatkoin sit yksin Kauna 2:seen. M tuli jossain vaiheessa meille kakkukahville, joten se katteli mun seurana sen loppuun. Nyt on sit Kaunat nähty! =) Oli ihan mielenkiintoset leffat, mut en tykänny lopetuksesta! You know what I mean If you have seen it.

Mä kirjotin kaiken junassa aamulla, kun matkasin Jyväskylään puol ysin junalla aamulla, mut toi kirjotusohjelma sekoilee, enkä pysty kopioimaan tekstejä tai mitään. Hieno kirjottaa uusiks. :D Nyt oon siis E:llä Jyväskylässä! <3 Päivän olin H:n kanssa keskustassa, kun E oli töissä! <3 Oli mahtavaa nähdä vielä H ennen lähtöä! :) Päätavoite oli hankkia E:lle synttärilahja (hyvä etten myöhässä oo tai mitään, E täyttää huomenna 20v.). No sit keksin loistavan idean, että se muistaa mut vuoden aikana! ;) Huomenna haen sen lahjan neljältä. :p Käytiin E:n kanssa tossa illalla pizzalla, ja nyt ilta ollaan vaan datailtu. Päivällä ahkeroin kun ravasin E:n kämpän ja kaupungin väliä lahjaa pohtiessa, ja sit siivosin täällä keittiön; tiskasin ison kasan tiskejä ja pyyhin kaikki pöydät ja pinnat. :p

Loppuun kuvia torstai-illalta, kun oltiin serkkujen kanssa tossa Mallasveden rannalla käymässä.










Ei kommentteja: