10.8.2010

Vaikka on tähtiä tuhansittain, minulle on niistä yksi vain.

Jes, nyt kerrankin moneen päivään sai nukkua siihen asti kun halus! =) Mut kyllä mä jo ysin jälkeen heräilin. En oo yhtään kuullu kun E on lähteny seittemäks töihin. Kyllä on sit väsyttäny. :D Yöllä oli törkeen kuuma, et heräilin aika paljon, mut sit aamuyöllä on viilentyny :) Tää on nyt varmaan viimenen kerta (siis torstaina), kun nään E:n ennen kuin lähen USAan. Tuskin se viikonloppuna jaksaa tulla Koskiin, kun on täällä töissä. Ei musta tunnu pahalta, sillä ollaanhan me jo vuos oltu kauempana toisistamme, ja silti oltu tiiviisti yhteydessä =) E on käyny usein Koskissa, ja mäkin Jyväskylän suunnalla joku 5-6 kertaa. Vuos sitten lähtö olis ollu varmaan vaikeempaa, kun hengailtiin E:n kanssa lähes joka päivä yhessä. Koeviikoillakin saatto olla vohvelikestejä, leffailtoja, bejeweled blitzin pelaamista jne. :D Nyt tähän on jo tottunu, et E asuu täällä, mutta silti nähdään. Vuos sitten E lohdutti mua, että kyllä meijän ystävyys säilyy, vaikka se muuttaa. 10 vuotta sitten oli ihan eri tilanne J:n kanssa, eikä olla enää ees kavereita. Mutta onneks nyt on nyt! Tähän sopii lainaus:
" Älä turhaan murehdi eron hetkiä, hyvästit ovat tarpeen, jotta sinä ja minä voimme kohdata uudestaan. Ja jälleennäkeminen, joko hetkien tai elinaikojen jälkeen, toteutuu vuorenvarmasti niille, jotka ovat ystäviä."

Mutta mitä mä sitten odotan tulevalta USAn vuodelta?

No ensinnäkin aivan mahtavaa vuotta mun unelmien maassa! Mulla on niin epärealistisiakin unelmia että huhhuh, mutta ne tiedän itsekin, ettei oo realistisia 8) Mutta unelmoiminen on ihanaa, kun antaa vaan ajatuksen viedä! Kaikki on hyvin, kunhan ei ota kaikkea liian vakavasti! Kyllä mulla on realistisiakin unelmia ja tavoitteita löytyy: hyvän kielitaidon hankkiminen, uusien ystävien saaminen, matkustelu, tutustumínen uusiin kulttuureihin, kasvaminen ihmisenä, julkkisten bongailu jne. ;) Mä haluaisin kokea ja nähdä kaiken, matkustaa USAn jokaiseen kolkkaan, mutta ei se tietenkään oo mahdollista. Yritän kuitenkin säästää rahaa, että pystyn matkustaan niin paljon kun mahdollista! =) Vuoden aikana on ne kaks viikon lomaa, jolloin vois mennä esim. Nykiin, Losiin tai vaikka Miamiin, ja sit se kuukauden matkustelu vuoden päätteeks. Sillon tulee varmasti koluttua niin itä- kuin länsirannikkoakin. Mulla on myös yleensä viikonloput vapaata, joten viikonloppuretkiä voi tehdä esim. Chicagoon, Detroittiin, Indianapolikseen jne. Ja noissa Ohion suurissakin kaupungeis riittää koluamista; Daytonissa, Columbuksessa ja Cincinnatissa. Kanada olis myös listalla, että sinne haluaisin päästä käymään, joten suunnitelmia riittää! :D Aika ja raha on sit varmaan ne, mitkä ekana loppuu ja estää suunnitelmia ;)

Valmistelut on pakkausta vaille valmiit! Viisumin pitäis tulla tällä viikolla (tai siis pitää:D), sekä sitä vakuutuskorttia vielä odottelen! Tuliaisista puuttuu vielä suklaa, salmiakki ja jenkki, ja sit ne kaikki pitäis paketoida. Pakkaus mua kauhistuttaa, että miten kaikki mahtuu siihen 23kg. Listaa oon jo tehny, mutta pakkauksen pariin pääsen vasta to/pe.

Mä ootan kovasti jo training schooliin pääsyä ja kaikkien tapaamista! =) Vielä enemmän ootan perheeseen pääsyä! Sunnuntaina mulle iski todellisuus, että se perheen 6kk vauva on todellakin aika pieni, kun serkun 4kk vauvaa kattelin. :D Ja mulla tosiaan on kokemusta vaan yks vuotiaista eteenpäin, mutta kyllä kaiken oppii! =) Sillä mennään! Englannin puhumistakaan en oo vielä panikoinu, mut onneks sitä saa harjotella ensin training schoolissa, jotta kommunikointi onnistuis jotenkin perheen kanssa ;) Mut en oo muuten ees saanu niitä tunnuksia sinne CC:n kielikouluun nettiin? :o No en olis kyllä paljoa ehtiny treenailemaankaan. :D

Nyt aattelin raahata itteni lenkille ja sit vähän jatkaa vaikka siivoilua! Mulla on vielä pari tuntia ennen kuin E pääsee töistä!

PS. Todellisesta reilukerhosta päivää, meitä lähtee seittemän suomalaista, ja kaikki muut on samalla lennolla kuin mä! :( No onneks lennetän ees Lontooseen asti samalla :)

2 kommenttia:

Krista Lönnqvist kirjoitti...

outoo et ootte eri lennoil! minka kautta ne lennot oikee menee? mul järkkäs CC ja menin Frankkfurtin kautta.
hei muute mikä toi CC:n kielikoulu on? =)

enlav kirjoitti...

No niinpä. :/ Ja ku mä sain perheen niin myöhään, niin ymmärtäisin, jos en olis mahtunu noitten muitten kans samalle lennolle, mutkun mä sain viel ekana lennot! Me lennetään Heathrown kautta! =) Toi kielikoulu on se joku CC:n netisivuilla oleva, mihin piti saada tunnukset, olikohan nyt kaheksaks viikoks (vai neljäks, en muista). En mäkään nyt tarkemmin tiedä, kun en niitä tunnuksia tosiaan saanu. :D