21.11.2010

Ikea & Jungle Jim's

Viime tekstissä unohtu mainita, että taas tuli lauantaina ajettua tollaset kevyet 100km ton illan aikana.. :D Vähän kaikki jutut on kaukana ;) No mutta tuli kyllä tänäänkin huristeltua yli 100km. :p Aamulla heräilin puoli kymmenen maissa, ja skypettelin äitin kanssa noin tunnin ajan. Lähin sit yksin puoli yhen jälkeen ajeleen Cincinnatin Outleteille, kun en saanu kolumbia A:ta tai K:ta kiinni. Yritin ettii siskolle joululahjaa, mut ei löytyny mitä se olis halunnu. :/ No en sit halunnu enempää oikein siellä kierrellä itelle shoppailemassa, kun ens viikolla on Black Friday ja kohta on Joulu, et pääsee sit alennusmyynneille.

Päätin suunnata Ikeaan, koska tuoltahan matkaa ei oo enää kun 10 mailia. :p Ja vaikka olin kerran jo ollu siellä, niin silti olin ihan kujalla ja jouduin kiertään koko paikan ettien noita lakanoita, mutta löysin! =) Valkonen pussilakana siis, parikymppiä makso, mutta hostvanhemmat kyllä maksaa sen mulle takas. Ei tarvi enää tapella irrallisen lakanan ja peiton kanssa, jes!! Sit ruokaosastolta lähti mukaan parit maraboun daimsuklaapötköt, ja GLÖGIÄ! Kiitos P vinkistä, että siellä on. Ja maistoin tossa heti kotiin tullessa, ja toi on hyvää! Se on valmisjuomaa, ettei tarvi lantrata, mutta kyllä siihen vähän täytyy vettä laittaa sekaan, niin sit on hyvää. :p Namnam, joulu pelastettu! :) Ja toi pullo makso n. $3, eli halvinta mitä täältä on löytyny!

No Ikeasta päätin suunnata vielä Jungle Jim's:iin, koska sieltä Jungleen ei oo kun 15min matka. Ostin suklaata ja Pandan lakua. :p Ja sielläkin oli glögejä, ehkä kolmea eri vaihtoehtoa, mutta ne oli kaikki yli $7/kpl. Eli ei tarvi ees niitä maistella, kun toi Ikean on hyvää. :p Takas olin vähän puoli neljän jälkeen, eli tollasen yli 100km lenkin menin kolmessa tunnissa. Noi ihmetteli et kuin kerkesin takasin niin nopeesti. :D No ajelin mä vähän ylinopeutta koko matkan, mutta niin tekee kaikki muutkin, en voi olla liikenteen tukkona ;) Mutta jo nyt on ajovarmuus lisääntyny ihan sikana, kun on tullu ajeltua ihan tuhottomasti.

Hei niin tässä on nyt kuva eilen ostamastani topista. Eihän tota ihanuutta vaan voinu jättää kauppaan, kun se oli vielä alenuksella, n. $7, eli n. 5,35e.





Ja sit piti tuo glögikin kuvata. :p









Eilen sain taas olla onnessani, kuinka ihana hostperhe mulla on! :p Olin lähössä Greeneen, kun hostmum alko jutteleen, että nyt kun pian oon menossa New Yorkiinkin esimerkiks, et jos mulla ei oo tarpeeks rahaa, niin ne voi kyllä lainata (=eli maksaa parin viikon palkkaa etukäteen). :D No mun tarkotus on ihan pärjäillä tähän asti saaduilla rahoilla, mutta ihana tietää, että jos tulee jotain yllättäviä juttuja, niin apu löytyy läheltä. :) Seuraava iso projekti on tosiaan uusien lasien ostaminen, eilen onnistuin naarmuttaan näitä vähän lisää.. Ja toinen sanka ei pidä näitä paikallaan ollenkaan.

Äitille jo avauduinkin jo aamulla, kuinka mä en voi ymmärtää moniakaan uskontoja. Se yks tyttö meijän enkun tunnilla, joka käyttää huivia päässään, on siis muslimi. Ja otettiin kuvia just Thanksgiving dinnerillä, mistä se yks kuva just olikin, niin tää karkas sillon heti pöydästä pois. No kyselin sit et liittyyks toi sun uskontoon, ja se selitti, että joku kuitenkin laittaa facebookiin, ja hän ei halua omia kuviansa sinne. Toi tyttö on facebookissa, sillä on varmaan lähemmäs sata kuvaa siellä, mutta ei yhtäkään kuvaa siitä ittestään. Kyllä ne saa uskonnon puolesta laittaa, mutta sen aviomies ei halua, että se laittaa omia kuviaan nettiin, ettei muut miehet voi kattella sitä. Samalla se siinä kuitenkin kerto jollekin, että joo mulla on meijän hääkuvia facebookissa, mutta siis kuvia pelkästään mun miehestä. :----D No onpa hienot hääkuvat kun pelkästä aviomiehestä ja muitakin miehiä (sukulaisia mitä lie), mutta ei yhtäkään muutakaan naista niissä kuvissa. Joo morjes, ei muuta.

Nyt taidan mennä jatkaan New Moonin lukemista, sain eilen luettua Twilightin. :)


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ILMEISESTI OOTKIN JO OSTANU MULLE JOULULAHJAN. KIITTI!

Mä en osta sulle mitään. :-----------D

- E S S I

Anonyymi kirjoitti...

eii:DD iha vitun naurettavaa tommone:D siis toi "ei saa pistää kyvia nettiin" :DD

mut kiva et oot päässy tohon "liikenne kulttuuriin" myös sisälle, tai just toi kun sanoit et oot saanu ajovarmuutta ja sillai:)

-Jutta

Krista Lönnqvist kirjoitti...

team jacob <3 :D
toi on kyl hassuu miten usas tulee ajettuu niin paljo! mut ihailtavasti sa kyl tunnut kavelevanki! :)

enlav kirjoitti...

Essi: No mähän oon jo paljastanu sulle, että sun joululahja on jo hankittu! :D

Jutta: No niinpä. :D

Krista: Edward <3 :) Joo kävely kans sujuu ;D Tosin sitä hankaloittaa vieläkin toi jalka. :/