20.11.2010

Monica's birthday party

Eilen hostdad tuli kotiin neljän maissa, mut sit työskenteli vielä, et se meni viemään P:n voimisteluun viiden jälkeen, jolloin mä laitoin itteni kuntoon, ja hostmum tuli puol kuus, niin lähdin sit thaimaa N:ää hakemaan. Vähän gps sekoili lopussa, mut olin pari minuutti yli kuus sit N:n luona. Lähettiin sit ajaan kolumbia M:n luokse, ja ajoin ekaa kertaa Daytonin downtownissa. Oltiin melkein ekat, siellä oli jo yks amerikkalainen J, joka on M:n tutor. No muutkin sit tuli, ja pelailtiin pingistä ja tota jalkapallopöytäpeliä (mikähän sen nimi on?). :p Sit syötiin, ja ruoka oli liian hyvää, koska olin ihan ylitäynnä. :D Tosi hyvää lasagnee, leipää mis oli valkosipulijuttua, salaattia ja irrallisina mansikoita, viinirypäleitä, omenanpalasia jne. + sipsiä ja kokista. Sit kun päästiin kakkuun, niin en pystyny syömään kun ihan vähän, kun olin niin täynnä. :D

Ilta meni mukavasti lisää pelaillessa ja noi kolumbialaiset ja argentiinalaiset yritti opettaa meitä muita tanssiin salsaa ja lie mitä muitakin tansseja. :D M sai lahjaks kolme pipoa 8) Kaikki miettiny samaa, että raukka tottunu lämpöseen ilmastoon, niin täytyy ostaa jotain lämpöstä ;) M:ltä lähettiin sit tossa yhentoista maissa ajaan Daytonin downtowniin, ja oltiin N:n kanssa siellä ekat, ja mentiin tsekkaan toi yks yökerho, Therapy Cafe, mutta siellä musiikki oli aivan liian kovalla, ja se oli täynnä mustia ihmisiä, joten ei oikein haluttu sinne. No mentiin sit taas Masqueen. :D Nyt sisäänpääsy oli vaan $5, viime kerralla oli muistaakseni $7. Oli oikein hauska ilta taas, nyt pysty tanssiinkin ihan ok, jalka enää vähän vihottelee. Mut vitsi nyt kyllä taas huomas kuinka kiva ilta oli ilman alkoholia, että ilmankin pärjää. Että synttäritkin voi järjestää ilman alkoholia, ja hauskaa on. :p Kotiin lähdettiin ajaan puoli kolmen maissa, että olin kolmen jälkeen kotona. Mut en kyllä yhtään tykkää Daytonin downtownista, se on niin sotkusen näkönen ja pelkäsin jättää auton parkkiin, olin varma et joku käy tuhoon sen. :D No oli auto onneks kunnossa ;)

Tänään sit heräsin herätyskellooni puoli ykstoista, kun hostdad kysy eilen, jos voin tänään työskennellä, kun maanantainahan olin kipeä. No olin just saanu itteni sängystä ylös, kun hostdad tuli alakertaan, baby nukku sen sylissä, että voit vielä nukkua jos haluat, et vauva voi tulla nukkuun sun kanssa. No en mä nyt enää sit halunnu nukkua kun kerran jo nousin, vaikka väsyttikin vähäsen. Eli aamulla olin 1,5h täällä babyn ja P:n kanssa, et baby heräs 15min ennen kun hostdad tuli takas kotiin ;) Mut kävin kyl kattoon sitä varmaan 10min välein, kun hostdad laitto sen nukkuun niitten sänkyyn. Pelkäsin et se putoo, mutta se taitaa nukkua siellä aika useestikin.

Lähin sit käymään Krogerissa ostaan joulukortteja, ja kirjastoon piipahtaan, ja sit tankkaamaan... No hitto mä en tiedä mitä mä painan tai teen väärin, kun se tankkaus ei toimi mulla. :D Se koko ajan lopettaa sen, enkä pysty laittaa meneen ittekseen. No onneks viereisellä automaatilla oli joku mies, jolta kysyin apua, ja se just laitto sen meneen ittekseen niinkun mäkin yritin.. En tiiä mitä siinä pystyy tekeen väärin, etten saa sitä toimimaan... :D No sain kuitenki sit tankin täyteen taas ;) Nyt oli halvinta bensaa varmaan täälläoloaikana, tai no mitä mä oon seurannu noita lukuja ehkä kuukauden ajan.. ;)

Kävin sit uiskentelemassa puolisen tuntia, ja iltapäivällä työskentelin vähän lisää, puoli neljästä eteenpäin. Tuli taas Ohio Staten football -peli, niin noi katteli hostmumin vanhempien kanssa täällä kellarissa, ja mä hengailin babyn ja T:n kanssa keskikerroksessa = katteltiin Shrekkiä. :D Vitsi alussa olin keittiössä ja sit baby alko itkeen, ja heti jo sinne kävellessä kysyin, että T, mitä sä teit? No se juoksi mua karkuun, mutta eipä löytänytkään tästä kerroksesta äitiä tai iskää, ja menin sitä toista kautta vastaan. No pysähdyin sen eteen ja kysyin uudelleen, että mitä sä teit, ja se oli oikeesti kauhistunu. :D Ja puhu ihan totta, että hän tönäs babyn maahan (kun se avaa ton yhen "laatikon", niin se tietää et baby ei voi sillon seistä sitä vasten, ettei sen sormet jää väliin, niin sen ratkasu on tönätä baby maahan ;)). Yleensä mitä oon sen nähny käyttäytyvän tollasen tilanteen jälkeen on vaan riehuminen (kun äiti tai iskä on ollu siinä), mutta nyt se kyllä ottikin tosissaan, kun puhuin vakavalla äänellä ja katoin sitä silmiin. :D

No peli loppu hiukan ennen seittemää, ja lähin sit hakeen kolumbia A:ta, ja mentiin Greeneen. :) Ostin M:lle ton synttärilahjan vähän jälkijunassa Victorias Secretiltä ja yhen topin Forever 21:stä. :p Kuvailen sen huomenna, se on ylisöpö! Käytiin myös Panera Bredissä kaakaolla, mutta se oli tuhottoman pahaa... Maistu ihan jollekin kahville.. Puolet siitä pystyin juomaan, sit ei pystyny enempää. :D Tultiin sit takas kotiin jo ysin jälkeen, ja A kävi hakemassa mulle palasen sitä sen tekemää apple pieta, ja oli kyllä niin hyvää! :p Täällä oli vieläkin hostmumin vanhemmat, kun ne oli tilannu pitsaa, et söin sit palan sitä. :)










Joo nyt oon tosi väsyny, ja kello on vasta kymmenen. Pitää nukkua viime yön univelkaa vähän pois. :p Lisää kuvia laitan huomenna fb:hen, sieltä voi sit kattella. :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muistat kyl sit taas, miten kivaa on viinan kans, kun tuut Suomeen !

<3:lla Essi

enlav kirjoitti...

Essi: Haha. :D