2.11.2010

Koti-ikävää?

Tohon viime tekstiin jäi toi yksinäinen kommentti loppuun. :D Se ei ollu tarkotus, se oli vaan muistutus mulle itelle, et muistaisin kirjoittaa siitä, mut sitpä unohdin sen. ;D Eli kotona mulla ei oo ikinä sukat katoillu mihinkään, äiti tosin tota pyykinpesua on hoidellu, ja se on niin järjestelmällinen. No pari viikkoa sit hain vaatteeni pyykistä, ja viikkailin kaappeihin, niin yks musta nilkkasukka jäi kadoksiin. No nyt sunnuntaina kun pesin vaatteitani, niin löysin tän kadoksissa olleen sukan noitten pyykien joukosta (ei mitään hajua miten mahdollista:D), mutta kadotin normaalin mustan sukan. No eilen sit viikkaillessa noita lasten pyykkejä, niin löysin sen kadoksissa olleen mustan sukan. Eli nyt on kaikki sukat taas tallessa, mutta ootellaan ens pesukertaa.. :D Mut noilla vasta noi sukat on kadoksissa, eilen tuolta lasten vaatteiden joukosta löyty varmaan kuus paritonta sukkaa.. ;D

Ja yhestä taas niin amerikkalaisesta jutusta, mitä telkkarissa näkee, oon täällä huomioinu. Että tosiaan ihmisten porttien tienoilta löytyy lehtirulla. ;) Meille ei tuu mitään lehteä aamusin, mutta noilla kävelylenkeillä niitä näkee, kun kaikki ei oo siihen mennessä niitä vielä keräilly.

No eilen illalla lähdin sit kuuden maissa Walmartiin ostaan kaikkee pikkusälää, mm. kirjepaperia, hammastahnaa, käsirasvaa, kynsilakkaa jne. Mulla oli kauhee ongelma hammastahnan kanssa, koska olisin halunnu lisää tota mun hammastahnaa, Pepsodenttia. :( Jouduin ostaan Colgaten hammastahnaa, toivottavasti on hyvää. Mä vihaan yrittää miettiä, että mikä on hyvää, kun et voi tietää. No onneks löysin Nivean käsirasvaa, tuttua ja turvallista. :)





Kulutin varmaan tunnin tuolta pyöriessä, kun yritin ettiä kirjekuoria, mutta ei löytyny normaalikokosia. :( Jäi sit kirjekuoret ostamatta. Sit ostin kolmen pakkauksen mustia sukkia ja jotain tollasta. :> Sen jälkeen kävelin vielä johonkin kenkäkauppaan, kiertelin sitä ja sit tuolla dollarikaupassa kiersin varmaan kolme kertaa ympäri, kun odottelin thaimaa S:ää. :D Mentiin käymään Wendysillä syömässä, tosin mun syöminen oli vaan pienet ranskikset ja pieni kokis, $2,05. :p Tuolla Walmartissa keksin taas ruveta tuijotteleen jotain, et en muka näkis oikein, ja sit olin taas jännittyny loppu illan. No kotiin tulin ysin maissa, ja puol kymmenen tosiaan painuin nukkuun.

Tänään olin edelleen eilisen illan jännitysfiiliksissä (mä vihaan tätä, ja tiedän et nään normaalisti, mut en saa mieltäni uskoteltua). Lähettiin aamulla kävelylle, mentiin 75min, ja ulkona olo aina helpottaa :) Baby nukahti kävelyllä, ja nukku vielä kotiinkin tullessa, joten painuin nopeesti suihkuun. Ja vitsi kun oon kotona aina valittanu, et meillä on kylmä, niin näillä on paljon kylmempi! :DD Toi sähkötakka lämmittää tätä olohuonetta, mut en mä sitä aina jaksa laittaa, kun sit pitää laittaa toi tuuletin mikä lie (se pitää aina kääntää kans päälle kun laittaa takan päälle), niin se pitää kamalaa melua. :D Ja ei se niin paljon lämmitä. Ja haluaisin nyt ton jalkani kokonaan kuntoon, koska se vaikeuttaa noita kävelyitä.

Loppupäivä meni vaihtelevissa fiiliksissä, välillä oli ihan normaali fiilis, et jes pian on Washington DC ja muutenkin kaikki on hyvin, ja sit taas tuli ihan mahdoton masennus, et mikään ei onnistu ja outo olo. No mä vähän nyt päättelin, kun hostmuminkin kanssa juteltiin, että mahdollisesti vois olla koti-ikävää. Vähän hassusti, kun en oo mielestäni ikävöiny mitenkään erityisesti kotiin, mut sit on tullu nää ihme olotilat + oon nukkunu paljon enemmän kun normaalisti + ruoka ei meinaa maittaa. Eli kun laskee yhteen yks plus yks, niin koti-ikävä vois olla vaihtoehto. Ja toivottavasti nyt olis, se olis ihan selitettävä juttu näille kaikille. Ja toivottavasti nyt ens viikonloppu tuo kunnon tuuletusta arkeen ja viimeistään vie kaikki liian negatiiviset ajatukset pois. :)

Lasten osalta päivä meni hyvin, baby vaan ei nukkunu paljon yhtään, et oli loppuillasta vähän känkkäränkkä. Illalla en sit lähteny englannin tunnille, vaan halusin vaan rentoilla kotona ja sit et pääsen ajoissa nukkuun. Ja nyt oikeesti pian fiilistä paremmaks, koska eihän tästä mun nukkumisista tuu mitään, kun oon koko ajan väsyny. Ei riitä 10h:kaan yössä.

3 kommenttia:

Janiika kirjoitti...

a) toi hammastahna on hyvää! :)

b) meil on molemmilla miltein 3 kk takan täällä ja sitä pidetään sellasena maagisena rajana koti-ikävän suhteen. Ite tunnistan joitan asioita jotka voi olla koti-ikävää vaikka ei sellasta ikävää ole mitä olisin kuvitellut. :) mutta tsemppiä!

enlav kirjoitti...

Janiika: Kiitos! =)

Anniinas kirjoitti...

must toi nivean rasva on niin i-h-a-n-a-a :))) <3