3.12.2010

Maailman ihanin joulukortti

Eilen lähettiin kävelylle vasta kymmenen maissa, kun oli pari pakkasastetta tännekin eksyny. Nukuin taas pienet päikkärit babyn kanssa, ja ei siinä päivässä mitään ihmeellistä muistaakseni (mulla on ihan törkeen huono muisti, kun en enää seuraavana päivänä muista mitä tapahtu... :D). Hostmum tuli vasta pari minuuttia vaille kuus, et lähdin samantien hakeen ensin kolumbia A:n ja sit K:n. Mulla oli ekaa kertaa jalassa noi feikkiuggit, ja ne on niin ihanan lämpöset! <3 K:lla on jotain ongelmia sen auton jarroissa, joten siks kävin senkin hakeen. Oltiin sit joku 5min myöhässä, mut ei ne ollu ehtiny ees alottaa =) Käytiin läpi taas uutta sanomalehteä, ja opin mä taas tuolla ainakin sen, että kristityille sanotaan Merry Christmas ja muille Happy Holidays.. :D En oo tollastakaan tienny.

Tänään ei menty kävelylle ollenkaan, vaan nukuttiin päikkärit aamupäivästä, ja koko päivä meni hengaillessa kotona. P taas suuttu kun ei saanu karkkia (se suuttuu aina kun ei saa tahtoaan läpi, oli asia mikä tahansa) ja sit oli heti hirveet draamailut. Eilen se veti ton kortin, että on kun hän puhuu "aikuismaisesti", niin hän ei ite saa vaikeuksia. "Sun vanhemmat ja kaveris olis tosi ilosia kun menisit vaikka Jouluks kotiin." :DD

Mut tänään oli hyvä päivä kaikkien osalta, sain P:n ja S:n syömään mun makaronilaatikkoa! Tosin molemmilta kuulin valitusta, muttakun olin luvannu jotain kivaa yllätykseks ruoan jälkeen, niin molemmat söi. Tarkotuksena oli katto leffa, mutta en osanu käyttää dvd- soitinta, mut onneks telkkarista tuli yks kiva leffa. Annoin sit luvan syödä karkkiakin perjantain kunniaks. :) Ite sain luettua New Moonin loppuun, eli seuraavaks sit Eclipsen pariin. :p

Eilen tuli postissa kirje mummilta, ja tänään sain maailman ihanimman Joulukortin! <3 Mun serkku J oli tulostanu vanhoja kuvia (missä mä oon ehkä 5-6 vanha + pari kuvaa viime kesältä) ja tehny niistä kortin! Voi että noi on niin ihania! Ja ihanat kirjotukset oli kirjottanu korttipuolelle, tässä pari kohtaa: "Teillä oli aina kiva tulla käymään ja en ikinä olisi halunnut lähteä kotiin. Olit minulle kuin isosisko." "Muistatko kuinka meitä ärsytti, kun vanhemmat tulivat häiritsemään leikkejämme ja ottamaan kuvia. Mietimme, miksi ihmeessä pitää ottaa tyhmiä kuvia. Nyt ymmärrän miksi niitä otettiin." "Toteuta haaveesi ja unelmasi, vain maailma on rajana, mutta palaa vielä takaisin." Aww ei ihanammin olis voinu kirjottaa, tätä lukiessa tuli kyllä itku! <3 I love u! <3

Tänään hostmum tuli jo hiukan ennen viittä kotiin, ja ennen puolta kuutta lähettiin P:n voimistelu kisaharjotukseen. On niillä kai muitakin kisoja tulossa, mutta suuri juttu on helmikuussa Floridassa. Hostdad kävi hakeen meille ruokaa, kanahampurilaiset ja ranskiksia. :p Mentiin hostmumin kanssa T:n perässä siellä olevaan peli/lelukauppaan, ja hetki kun juteltiin ja katteltiin jotain, niin eikös T ollu menny avaan yhen palapelin pakkauksistaan 8) Hostmum meni sit ostaan sen pelin ;) Ja hetkeä myöhemmin kun katteltiin P:n harjotuksia, niin sit T oli kadonnu taas jonnekin. No se löyty kattelemasta toisesta paikasta, mutta kyllä juostiin jo paikka ympäri, että mihin se katos. Oltiin just sitä ennen keskusteltu hostmumin kanssa, että onko neljä lasta paljon. No ei se musta enää tunnu, oon jo niin tottunu täällä, että joku menee aina jossain, mutta tollasissa tilanteissa kun ei pysy laskuissa mukana, että missä ne kaikki on ;))

Illan olin vaan kotona, leikittiin piilosta S:n ja T:n kanssa ympäri alakertaa, eli ne jahtas mua. :D Ja sit datailin, eilen kun en jaksanu blogia ollenkaan päivittää. Loppuun vielä parit kuvat eiliseltä, nyt noi lumet on jo sulanu.









2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

lopeta näiden kuvien pistäminen koska mä rakastan näitä ja tuun vaan kateellisemmaks :DD no ei, ihanan näköstä oikeesti ihanku kaikis leffois ja jenkkisarjois :)

toiki alempi kuva tässä, eihä siinä mitään ihmeellistä oo, mut jotenki kivan näkönen, ei näytä yhtää suomelta:D ja toi talo on kyl spooky mikä on tuol taustal:D

JUTTA

enlav kirjoitti...

Haha! Mut kohta oot täällä, pari kk! =) <3