26.12.2010

NYC??

Sain nyt parit kuvat joulusta, mutta nyt on mietinnassa, etta koska tuun paaseen NYCiin, koska tanaan sielta on kaikki lennot peruttu lumisateen takia. Ja mun lennon pitais lahtee 9 tunnin kuluttua.. Ja Suomi M:n bussit on jo kokonaan peruttu, eli se paasee aikasintaan tiistaina. Vihaan lunta jos se vaikuttaa matkustamiseen :(

Tossa on kuvaa, et mita sain mun hostperheelta. No kuvista puuttuu taa isoin juttu eli iPod. Hosttytto askarteli ite mulle sormuspidikkeen ja kotoo tuli ihanin lahja, tyynyliina Pepiton kuvan kanssa <3 Ja tadilta tuli muumityynyliina! <3 Nyt mulla on ihanat tyynyliinat! Muita lahjoja oli mm. pari seinakalenteria, fazerin sinista, geishoja, lakritsia, vihreita kuulia, hapankorppuja, villasukkia kaksin kappalein (molemmat liian isoja, toivottavasti kuivausrumpu pienentaa), parit ginan topit, kaulakoru, pieni lapinnukke, villapaita, kynttiloita ja olikohan muita. Tosi kivoja lahjoja, kiitos kaikille <3









2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon ihan koukussa tähän blogiin!
Mun oma aupparikuume vaan kasvaa ja kasvaa. Silti mä epäröin lähteä. Parin viikon päästä mun kaupungissa olis se info-tilaisuus ja mietin pitäiskö mun lähteä.

Tossa hommassa on vaan niin monta juttua mitkä pelottaa! Tuunko toimeen perheeni kanssa ja voinko olla kuin kotonani? Saanko kavereita? Osaanko hoitaa niitä lapsia oikein/hyvin?
Huh.

JA!! Mulla ei oo ajokorttia, eikä varmaan vähään aikaan tule olemaankaan, eli tää homma taitaa kaatua tähän? :(

Mut onnea sinne ja kuulostaa ihanalta tuo sun elo siellä:)

Jonneli

enlav kirjoitti...

Mee ihan rauhassa infotilaisuuteen ja kysele siella kaikkia sun mielta askarruttavia kysymyksia. :) joo no ajokortin ne vaatii, et se sun pitais hommata. Ja kylla ma ainakin kannustan ehdottomasti lahteen! :)