5.1.2011

Äänetöntä kipeilyä

En oo nyt pariin päivään jaksanu päivittää blogia, kun oon kipee. Maanantaina siis alko kurkkukipu, nuha ja kuume, ja nyt on kolmas päivä menossa. Ja tänään ei meinaa lähteä ees ääntä. Oon kuitenkin työskennelly nää päivät, ja kyllä tää nyt tässä on menny. Ulos ei tarvi poistua kun hakeen hostpoika bussipysäkiltä talon vierestä, ja muuten oon vaan lepäilly telkkarin merkeissä, kun lapset leikkii ittekseen. Babykin on jo hyvä leikkiin ittekseen, et ruokaa oon vaan annellu ja muuten noi on hyvin pärjäilly.

Eilen muuten vaihdoin mun yöshortsit ja t-paidan pitkiin housuihin ja pitkähiaseen. Ehkä oli aikakin näin tammikuun kunniaks. Maanantain ja tiistain välisenä yönä meinaan heräsin ja olin jäässä (no johtu pääosin kuumeesta), koska sit tänään herätessäni olin kuumissani..

Oon nyt viettäny jo kaks päivää poistumatta ulos, ja alkaa tylsistyttään. Eli tauti sais lähteen meneen vauhdilla. Tää on jo neljäs kerta kun mulla on kuumetta täällä Jenkeissä. :( Suomessa kuume vierailee luonani ehkä korkeintaan kerran vuodessa... Ja siellä kun on vielä helpompi kylmetyttää ittensä kauheissa pakkasissa. Meen tästä jatkaan keuhkojen yskimistä pihalle ja ikuista niistämistä. Menee hermo kirjottaa tällä iPodilla, kun se on niin hidasta ä:n ja ö:n takia (ä:n saa kun painaa a:ta pitkään ja ö:n o:sta).

Ps: Alle 2kk kun T ja J tulee tänne, ei jaksa odottaa! <3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

<3

Jutta

Henriikka kirjoitti...

Moi!
Perheen oon löytäny ite ihan au pair worldin kautta :) Normaalisti mun työaika on noin 30h viikossa, jos menee ton yli niin sitte maksetaan lisää, mutta joulukuussa tein ehkä 10-15 tuntia/vko ja vähän ennen joulua jäin 3½ viikon lomalle, jolta ajalta onneks saan myös palkan. Palkka ei oo mikään huima (210 dollaria viikko), mut mun työmäärään nähden tosi hyvä. Varsinkin kun oon tehny extra töitä muihin perheisiin :)