18.1.2011

Oon rapu enkä kaksonen

Unohtu viime tekstissä sanoa, että toi mun jalka oli jo ok, mut eilen alko sattuun uudelleen. Ei tykänny treenauksesta, mutta nyt en oo lopettamassa treenausta, vaan jatkan samaan malliin, joten olis paree alkaa toimiin...

Ja nyt on muutakin ihmettelemistä, meinaan tänään vasta ite tarkastelin noita nettisivuja horoskoopeista. Että horoskoopit sit menny uusiks? Että olisin nyt muka joku kaksonen enkä rapu. No way, jos oon 19 vuotta ollu rapu niin se aattelin jatkossakin olla! Tästä pääsee tonne nettisivulle lukemaan tarkemmin, mutta siis noihin entisiin on tullu lisäks joku ihme käärmeenkantaja.

20.1.-16.2. Kauris
16.2.-11.3. Vesimies
11.3.-18.4. Kalat
18.4.-13.5. Oinas
13.5.-21.6. Härkä
21.6.-20.7. Kaksonen
20.7.-10.8. Rapu
10.8.-16.9. Leijona
16.9.-30.10. Neitsyt
30.10.-23.11. Vaaka
23.11.-29.11. Skorpioni
29.11.-17.12 Käärmeenkantaja
17.12.-20.1. Jousimies

Tänään baby oli jo onneks parempi, nukku aamulla kyllä joku pari tuntia, joten mä sit kattelin siinä samalla Home Alone ja Extreme Movie. Molemmat oon nähny ennenkin, Home Alone:in vähän useampaankin kertaan. Iltapäivällä kun P tuli kotiin, niin tehtiin mokkapaloja, mutta ei niistä nyt tullu ollenkaan sellasia mitä piti.. Täytyy tarkistuttaa resepti äitiltä uudelleen.. Mutta kyllä ne silti hyvälle maistuu, mutta ei läheskään niin hyviä kun pitäis. En ees löytäny meiltä tota vaniljalitkua, vaan kävin naapurilta lainaamassa, ja sit vaan arvioimalla laitoin jonkin verran. Se taikina maistu vähän liikaa sille, joten en sit laittanu ollenkaan kuorrutukseen, joten sen suhde oli nyt aika hyvä.

A tuli hakeen mua sit hiukan ennen kuutta, mut jouduin hetken oottaan, kun hostmum eikä -dad ollu tullu kotiin. Englannin tunti oli sit tosi mielenkiintonen, oli kivoja aiheita!

2 kommenttia:

JUTTAA kirjoitti...

joo mäki oisin muka joku härkä, en tiedä mitäs vittua tuo luulee olevansa. että mä kyllä luen tästä eteenkipäin kaksosen horoskoopin!! ei sillä et sinänsä kauheesti niihin uskoisin tai ottaisin kauhee vakavissaan mut STILL:D

enlav kirjoitti...

Niinpä! Mutta ainakin jotkut on puhunu, että meillä pysyy samat, mutta just tästä vuodesta eteenpäin syntyvillä on noi uudet tai jotain vastaavaa. Ei näistä nyt tiedä, mutta minä oon rapu! :D