20.1.2011

What I'm going to do in next fall?

Oon nyt tässä jonkun viikon verran yrittäny selvitellä koulujuttuja, ja Tampereen amk vastas, että voi tehdä pääsykokeen Suomen suurlähetystössä, ja kyselin suurlähetystöltä, että voiko ne valvoa, ja kaikki oli jo hyvin, mutta toi pirun aikaero tulee nyt kai pilaan tän kaiken. Koska pääsykoe pidetään Suomessa klo 12-14, täällä kello on siis sillon 5-7am, ja suurlähetystö aukeaa 9.00. Ja koska tää nyt oli mun suunnitelma, mitä mä sit syksyllä teen Suomessa jos ei oo koulupaikkaa? En nyt ihan viittis lentää Suomeen kesäkuussa pääsykoetta varten ja sit elokuussa taas, tuntuu niin turhalta. Ja kuluttaa kauheen määrän rahaa lentoihin, kun vois täällä matkustaa. No vähän sekotusta pakkaan lisää, niin hostvanhemmat tossa tota ongelmaa pohtiessani ehdotti, että voithan sä pidentää täällä oloas vaikka puolella vuodella. Mä en siis tiiä yhtään mitään mistään nyt. Mulla on ihan paras perhe, mutta jos jatkaisin oloani USAssa, niin sit kyllä haluaisin päästä näkeen jotain toista osavaltiota. Mutta nyt mun suunnitelmana oli hankkia toi opiskelupaikka syksyks, että menisin opiskelemaan, mutta jos se ei onnistukaan, niin en tiiä kyllä yhtään. Mutta jo nyt 5kk jälkeen olis opiskeluintoa! Hyvät neuvot olis nyt enemmän kun tervetulleita!

No tänään on satanu lunta koko päivän, joten hostdad työskenteli taas kotoa käsin, kun ei halunnu ajaa Cincinnatiin. No baby ei onneks ollu mahdottomuus, vaan hyvin selvittiin, kerran se vaan kerkes kipittään iskän luokse. :D Se meni päikkäreille heti aamusta, puoli ysi ja nukku kymmeneen ja sit meni uudestaan kaheltatoista ja nukku jonkun tunnin. Päikkäreitten välissä käytiin taas naapurissa vierailulla ja ei päivässä muuten mitään ihmeellistä. Enkun tunti oli tietenkin peruttu lumen takia, joten hengailin sit vaan kotona. Kattelin sit Salkkarit ja nyt alotin kattoon Skinsin ensimmäisen kauden ykkösjaksoa! Seurasin sillon tota ykköskautta ainaki telkkarista, mut nyt tuli hinku kattoa uudelleen, kun joka puolella mainostetaan tota USAn Skinssiä :D Sitä en oo kattony yhtään, en tiiä millanen on, mut siitä muistu mieleen tää brittiversio. :p

8 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

haha no jatkat 6 kuukaudella.. niin mä oon varmaan tekemässä! Ja rohkeesti vaa ettimään uutta perhettä jos haluut nähdä muutakin kun ohion. Koska varmasti elämä on ihan toisenlaista muualla.. ja nythän pitäs helposti löytyy perheitä ku löytyy ainaki kokemusta :D

enlav kirjoitti...

Tiina: No niin mut en sit tiiä kuinka moni perhe ettii uutta aupairia vaan kuudeks kuukaudeks? :D

Anni kirjoitti...

Mä vähän veikkaan, että me sun kaverit ei haluta (mä en ainakaan halua!)että oot vielä lisää puol vuotta toisella mantereella! (:

Krista Lönnqvist kirjoitti...

skins on paras! :)

toi on tosi vaikee ku haluis toisee paikkaan mut ei viittis vaihtaa perhetta jos pidentaa mut asiat onneks hoituu aina tavalla tai toisella :)

Anonyymi kirjoitti...

mites se mun karanteeni-idea ennen koetta? ;)

Anonyymi kirjoitti...

nii ja t. eppu

Anonyymi kirjoitti...

Britti-Skins on just hyvä mutta USAn versio on perseestä.. Ihan kopioitu muuten melkein suoraan brittiversiosta mutta henkilöt on vaan erilaisia.

enlav kirjoitti...

Anni: No kyllä mä sen uskon ja mullakin on kauhee ikävä kaikkia. Mutta tää on nyt tosi vaikeeta. :(

Krista: Joo no haluaisin nyt täydellisen ratkaisun. :D

Essi: Joo ihan hyvä ideana mutta kuka mua valvoo :(

Ano: Aijaa, vähän tyhmä varmaan jos kopioitu melkein suoraan. :D