31.1.2011

Balls out

Pitää tähän alkuun avautua nyt pikkusesta jutusta, mikä ärsyttää. Ei se nyt mun elämää vaikeuta, mutta pikkunen ihmettely taas. Siitähän oonkin jo sanonu pariinkin otteeseen, että nää on ehkä huonoimpia siivoojia ikinä. Sen takia aina maanantai aamusin juoksen ympäri taloa laittamassa tavaroita paikoilleen ennen siivoojia. Tää nyt on jo niin rutiini etten jaksa enää ihmetellä sitä, mutta toinen juttu on, että toi hostdad on vielä huonompi tiskaaja! Oikeesti varmaan joka päivä tiskaan jonkun astian uudelleen, minkä se on tiskannu esim. edellisenä iltana ja se on kuivumassa tossa korissa. Mä en oikeesti tajua miten se tiskaa (ja mä tosiaan luulen et se tiskaa, en oo hostmumia nähny varmaan ikinä tiskaamassa), koska a joko ne on ihan rasvasia vieläkin tai sit b niissä on ruokaa siltikin kuivettuneena reunoissa. Ja siis on meillä toi tiskikone, mutta noi lasten muovilautaset, kupit ja mukit tiskataan käsin ja samoin jotkut kulhot jne. Mutta mä tykään täällä tiskaamisesta, kun ei ikinä oo kovin paljoa noita astioita!

Aamun taas kulutin datailemalla ja kattomalla satunnaisia leffoja mitä telkkarissa pyöri kun baby nukku. Juttelin Essin kanssa skypessä ja päivällä leivoin mokkapaloja uudella yrityksellä. Nyt muistin laittaa kaakota myös tohon taikinaan ja kuorrutteestakin tuli suklaista, mutta silti toi hiton tomusokeri kökköyty ja sä voit nähdä ne pienet kököt ympäri  peltiä kuorrutteessa. Mut nyt ulkonäkö ja koostumus on jo oikee, mutta ei noi silti maistu yhtä hyvälle kun mitä suomessa oon tehny.

Iltapäivällä kun lapset oli leikkimässä naapurissa ja baby nukku mä kattelin netflixistä Balls Out: Gary the Tennis Coach. Päähenkilönä on toi Stifflerin näyttelijä, mikä sen nimi lieneekään. Ihan hyvä leffa leffa oli, ei kyllä mikään erityinen.

Illalla mentiin taas A:n kanssa joogaileen, on se ihmeen rankkaa puuhaa! Ja käväsin nopeesti sen jälkeen suihkussa, mutta hitto suihkusta ei tullu kuumaa vettä! Aattelin et onkohan se vaan siinä suihkussa vika, mut sit yritin vaan nopeesti selviytyä pois, ja joku nainen sit kysykin, että sainko mä kuumaa vettä kun se ei saanu. Mut saatto ehkä johtua siitä, että tuolla oli ollu/oli tuhottomasti porukkaa, sinne mennessä jouduttiin kiertään parkkipaikkaa moneen otteeseen ympäri, kun ei ollu tilaa.

Dinneriks hostdad toi tullessaan kanahampurilaiset. Oikeesti nyt tää kuntoilu tulee niin tarpeeseen kun täällä syö niin usein hampurilaisia, ranskalaisia, pitsaa jne. Eihän täällä melkein muuta ruokaa tunnetakaan ;)

Loppuillan hauskuutan itteeni kattelemalla Hauskoja kotivideoita! Ja huomenna onkin jo helmikuu, eli Linkin Park, Orlando ja Jutta ja Tiia tulee tänne! <3 Can't wait!!

4 kommenttia:

JUTTAA kirjoitti...

MITÄ!? PÄÄSETSÄ KATTOO LINKIN PARKII!?:DD

enlav kirjoitti...

Haha enkö oo vielä maininnu. :D Siis joo meen ton thaimaalaisen kanssa kattoon Linkin Parkia Cincinnatiin ens viikon sunnuntaina! Ei ne liput kyllä mitään halpoja ollu, n. $85 eli about 65 euroa, mutta pitää mun täällä jenkeissä nyt jotain bändiä käydä kattoon! :p

Anonyymi kirjoitti...

no ei toi mun mielest iha älyttömän pahalt kuullosta. mä maksoin hei bon jovista 90 euroo:D okei se oli joku golden circle. mut kyl tommosten bändien lipuist saa pulittaa vähä enemmän ku 12 euroo:D
Mä kyl varmaan lasken enemmän arvoo ton bändin näkemiselle, tai (yleensä bändien, en mitenkä kauheest linkin parkii siis kuuntele mut) et sillai must tuntuu ehkä pienemmält toi hinta mut nii:)
en varmaa yhtää sekavasti kirjottan mut :''D

JUTTA

enlav kirjoitti...

Jutta: No mähän en oikein noihin bändeihin niin perustu.. :D Et mulle se on paljon. Ja pitäis ehkä alkaa kuunteleen Linkin Parkin tuotantoo, etten oo siellä keikalla ihan kujalla. :D