7.2.2011

Elämä pelastettu

Kattelinkin sit eilen ton leffan loppuun asti, eli pääsin vasta yhentoista jälkeen nukkumaan. Aika kopiohan se oli Titanicista, mutta ihan jees. En halua laivalle taas hetkeen ;) No eipä siihen oo täällä ollessa ees mahollisuutta, että ei pelkoa laivan uppoamisesta.

Tänään mulla oli herätyskello soittamassa 6.45am, koska hostdadin äiti on aina myöhässä, niin olin varma ettei se saa lapsia busseihinsa ajoissa. :D No kyllä ne pääsi molemmat lähteen ajallaan ja mä lähdin sit kasin jälkeen ensin Walmartiin ja sit spinningiin. Mainitsin asiasta hostmumin isälle aamulla, kun se tuli heittään T:n päiväkotiin, ja sekin puhu et aikoo mennä salille, mutta tuli sit spinningiin kans. Ja vitsi oli kyllä ihan tappo tunti! Ja kävin sen jälkeen postittaan ton siskon paketin ja onneks ei tarvinu uudelleen postimaksua maksaa. Jos nyt selviäis paketti perille. Matkalla poikkesin vielä hakemaan Wendysiltä itelle lounasta, mutta hetken jonotettuani drive-in:issä oli pakko lähteä meneen, kun se jono ei edenny ja silti S:n bussi oli täällä ennen mua. No sen pitäis tulla seittemäntoista yli, kuten se tuli 5kk, mutta nyt se oli täällä jo kakstoista yli. Naapuri jo soitteli mulle että missä mä oon ja se sano kuskille, että oon tulossa. Olin siis ihan tossa viereisellä tiellä jo tollon, mutta ärsyttää, että se ei tuu sillon kun sen pitäis.
Hostvanhempien lentokaan (aamun pommiin nukkumisen lisäks) ei kuulemma ollu oikein menny suunnitelmien mukaan. Perjantaina  nehän lähti täältä ysin maissa, mutta niitten lentokoneessa olikin joku tekninen vika, joten ne joutu ettiin korvaavan lennon. No ne lensi Detroitiin, mutta myöhästy jatkolennolta, ja pääsi jossain vaiheessa lentään Atlantaan, mistä niillä ei ollu lentolippuja. Eli siis sä oot "jonossa" odottamassa jos joku ei ilmesty portille ajoissa, niin sit pääset. Ne saapu New Orleansiin 1am lauantaiaamuna, ei hitto. Ja matkalaukut tietty hukassa, joten ensimmäiseks niitten piti mennä ostaan vaippoja vauvalle. :D Hostdad on lentäny paljon työnsä puolesta, mutta tää oli kuulemma hirvein kokemus. :D

Hostperhe sit tuli puoli kuuden maissa kotiin ja mä lähdin hostmumin ja kahen nuorimmaisen kanssa kauppareissulle. Ja vietiin mun auto takas huoltoon, se ääni vaan paheni kun se oli siellä korjauksessa. Ja noi makso siitä $200. Mutta ne sano siellä, että ehkä se korjattu osa on viallinen, joten toivottavasti nyt saavat korjattua, toi ääni on ihan hirveä. Ja huomenna aattelin näin melkein ajallaan leipoa Runebergin torttuja, mut aiemmin mulla ei ollu tarvittavia aineksia. Ostettiin tänään meinaan vadelmahilloa ja mantelirouhetta, kun ei täällä mitään mantelijauhetta oo.

Alan tässä pikku hiljaa valmistautuun nukkumaan, väsyttää aika paljon. Hyvät yöt ja hauskaa viikonalkua kaikille! =)

PS. Elämä pelastettu (Kiitos Pilvi!), löysin nettisivun, mistä sain ladattua Salkkarit koneelle! <3 Tänään sit sain kattella neljä jaksoa, vitsi mitä luksusta! Ja oli jopa niin helppoa, että mä osasin. Yhen jakson lataukseen menee sellanen kymmenen minuuttia, et ihan ok. Ja poistelen sit aina samaa tahtia kun oon kattonu, niin ei vie turhaa tilaa koneelta.

5 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Uuuuh, löytyyks tuolta sivustolta muitaki ohjelmii, mitä katsomo.fi:stä ei täällä kaukana pysty kattoon? :o

enlav kirjoitti...

Emma: En tiiä, käy kurkkaan: http://www.hotfilesearch.com/ :)

Jutta kirjoitti...

mäku näin ton otsikon et elämä pelastettu nii tiesin et täs ei voi ola kyse mistää muusta kun et näät taas salkkarit!:D

Jutta kirjoitti...

Ja must tuntuu et myöhästytää aivan varmaa sit meijän chicagon lennolt daytonii ku on vaa se 1,5h aikaa... siis se on iha järkyttävän kokonen se kenttä minkä mä luulen sen olevan ku katoin google mapist ja siel pitää jollai junal mennä sinne eri terminaalii :D no mut jos ei nii päästäänpähä kokemaan ainaki se et juostaan jenkeis lentokentäl et just ehitää koneesee:D saa nähä mimmost seikkailuu se meijän chicacon vaihto tosiaan on...:D onneks meil on toisemme sentää siel:D

enlav kirjoitti...

Jutta: No tietenkin tiesit, tunnet mut niin hyvin! :p Haha kyllä te kerkeette, parasta ehtiä! <3 En halua menettää yhtään tuntia! <3