3.2.2011

Yökyläilyä

Eilen tultiin takas viiden jälkeen ja tadaa, meijän naapurustossa ei ollu vieläkään sähköjä. Ton isomman tien toisella puolella toisella naapurustolla oli, mutta aina ei mee nallekarkit tasan. Talo oli jäätävän kylmä, no on 13 astetta jäätävää sisällä! Pakattiin sit kamat ja lähettiin yöks takas hostmumin vanhemmille. Naapurit oli lähössä hotelliin ja eilen oli sellanen 30 000 muutakin ihmistä meijän lisäks ilman sähköä. Telkkarissa ne mainosti, että punainen risti on järkänny kirkkoihin ym. yöpymismahdollisuuden, ettei tarvi jäätyä. On se hyvä et noilla on kakskerroksinen talo neljällä makuuhuoneella, niin mahtuu ainakin yöpyyn ;)

Aamulla heräsin jo varttia vaille seittemän ilman mitään herätyksiä ja painuin sit suihkuun. Ensiks tosin taas koin ongelmia suihkun kanssa, kun saan sitä vettä tuleen vaan tosta alakraanasta, millä täytetään kylpyamme. No onneks hostmumin isä oli just kävelemässä johonkin niin sain suihkun toimiin.

Lapsillahan oli kahen tunnin delay, samoin hostmumin äitille (se on siis opettaja), joten aamu oli aika rento. Hostmumin isä ajo lapset kouluun ja mä jäin sit babyn kanssa kaksin sinne kun kaikki muut oli poissa. Sekin meni nukkumaan, joten taas rentoilua telkkarin eessä oli luvassa. Hostmumin isä oli käyny tsekkaan meijän talon ja nyt oli sähköt toimimassa, joten se heitti mut ja babyn sinne kahentoista pintaan. Meillä ei ollu tota vauvan istuinta, joten baby sai nyt istua T:n istuimessa, ja se oli niin pikkunen söpöläinen siinä <3

Mua vähän pelotti syödä ruokaa jääkaapista, kun noi ruoathan oli tuolla sellasen puoltoista päivää, mutta noi sano, että niitten pitäis silti säilyä kaks-kolme päivää, jos sitä kaappia ei välissä avaa. No mun maitoa oli vaan pieni litku jäljellä, mutta mähän en pysty juomaan maitoa, mikä on ollu hetkenkään liian kauan pöydällä, joten kaadoin sen heti pois. Mutta kyllä mä kaikkee muuta sieltä söin (=makaronilaatikkoa ja jogurttia) enkä kuollu, eli ei noi jutut nyt ehkä oo pahentunu.

Päivä meni tosi nopeesti ja iltapäivällä kun P ja S oli taas vaihteeks leikkimässä naapurissa ja vauva unillaan, päätin katsoa Sleeping Beauty:n eli siis Prinsessa Ruususen, mutta se rupes jossain välissä vaan pätkiin ja stoppaileen, joten jäi sit sen kattominen. Muistin sit, että eiliset ja tän päiväset Salkkarit on näkemättä, että jes nyt on kaks jaksoa katsottavissa, mutta maikkari pilas päivän totaalisesti. "Tekijänoikeusrajoituksien vuoksi tätä ohjelmaa ei voida jaella alueelle, jossa olet." Ne on sit nyt menny muuttaan noita tekijänoikeusrajoituksia, että ulkomailta ei voi enää Salkkareita kattoo. :( Ei itku! Muittenkin aupairien kauhistellessa samaa asiaa joku sieltä vinkkas, että ismolaitela.com sivustolta voi ladata salkkarijaksot, mutta se vie ikuisuuden. Oon niin huono opetteleen uusia juttuja et pitäis ladata jotain ja kaikkee. En vielä siis tiedä että osaanko ees käyttää tota ohjelmaa... Lähetin kyllä vihasta palautetta maikkarille, ne teki nyt mun elämästä miljoona kertaa hankalampaa!

Hostmum tuli jo vartin yli viis ja se ei siis tienny, että sähköt toimii. Se oli tulossa vaan kurkkaan ja hakeen jotain, et olis sit menny vanhemmilleen, mutta yllättykin kun oltiin täällä. Käytiin sit hakeen mun auto korjaajalta ja menin sit sen mukaan reccenteriin treenaileen, kun S:llä oli uintitreenit. Oli nyt eka kerta kun tota salia käytin, ja vitsi se on niin pieni verrattuna La Fittnessiin. Pyöräilin sit kuntopyörällä vartin verran ja sen päälle kymmenisen minuuttia tolla laitteella, missä seistään ja "poljetaan pientä ympyrää", että kädetkin menee mukana. Mikskähän sitä laitetta kutsutaan, no anyway. Pikasen suihkun jälkeen haettiin Wendy's:iltä ruokaa ja tultiin kotiin. Namnam kanahamppari ja ranskalaiset! <3

Huomenna mulla alkaakin työt vasta 11.15am, voi että mitä luksusta! Mutta mä aion olla ahkera ja mennä salille ennen tota!

PS. Kymmenen päivää Linkin Parkiin, neljätoista päivää Orlandoon ja kakskytyks päivää suomityttöjen tuloon! <3

7 kommenttia:

JUTTA kirjoitti...

ismolaitela.com eii mä nauran:D:D mut hyvä jos saat jostai katottua niitä!:) mäki oon täs muutaman päivänä kattonu ku en oo jaksanu tehä mitää ja porukat kattoo aina salkkarit nii siin sivussa sit itsekki kattonu..:D

Ei helvetti oon kyl kade tosta linkin parkista!:D ei mikää iha pikkutekijä:D

mut mitä kaksytpäivää?:OO yeaah<3

Anonyymi kirjoitti...

täytyy kyl sanoo, ei millää pahalla, mut oot kyl aika tosi liian kriittinen sun ruokien suhteen...

Anonyymi kirjoitti...

Mitä, ei salkkareita? kamalaa :( tais tähän tyssätä mun haaveet au pair -vuodesta.. no ei nyt sentään :D

enlav kirjoitti...

Jutta: Niinpä, 20 päivää! <3

Ano: Mä tiedän mut en voi sille mitään. :D Mun makuaisti on liian herkkä ;)

Ano: No ei kannata lähteä kun ei nää Salkkareita ;) No ei vaan!

Anonyymi kirjoitti...

se laite on crosstrainer :D

enlav kirjoitti...

Ano: Kiitti! Nyt kun vielä muistais ton nimen ;)

Anonyymi kirjoitti...

se on se nimi :D