16.2.2011

I'm going to Florida

Alotin tänkin aamun reippailemalla, olin jo varttia vaille kuus salilla spinning tunnilla! Noi aamun tunnit on vaan 45min ja nyt sitä veti eri mies, mut toi oli musta tylsin tunti noista neljästä, missä oon ollu. Mutta hyvä treeni se silti oli!

Nyt reippailen tässä töitä sellasen alle 6h, kunnes lähetään ajaan kohti Orlandoa! Jee! Laukut on jo pakattuna auton peräkontissa ja kaikki valmiina, kunhan vaan hostmum ja lapset tulee kouluistaan! Joten heihei, mä laitan lomavaihteen päälle! <3

3 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Sä todellaki laitat lomavaihteen päälle, vittu FLORIDA!:D:DD OONKO KADE VAI KADE:D
no on mullaki täällä juhlaa, huomen penkkarit ja abiristeily mut kyl mä silti oon kade:D

Emma kirjoitti...

Jeee, mahtavaa ja turvallista matkaa! :)

enlav kirjoitti...

Jutta: No joo oon ihan intona!! :p Kun nyt päästäs lähteen, että perillekin päästäis joskus ;)

Emma: Kiitos! :)